900 Coupe soetamine...

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Hensmen
Postitusi: 62
Liitunud: P Dets 07, 2008 22:35
Asukoht:
Auto:

#26

Algselt postitas: ivomets
napoleoni auto on väga hea näide, kuidas mootor ja turbiin kestavad. ja hääl oli ikka väga kena. ja see 136 kw, seega mitte lahja pill.

Hääl on siiani kena, mootorist võõraid helisi ei kosta. 136kw kasuks räägib minu arust ka väga ok kütusekulu trassil, 6,9 sain Pärnust tulles. Selles hinnaklassis ütleks, et Saab parimaid hinna-varustuse-võimsuse suhtega valikuid :thumb:
Ja erinevaid varuosasid leiab ka juba mitmete foorumihärrade käest, mida poest osta ei raatsi.
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#27

OT: oled väga kerge jalaga või uskusid SID-i? Mina reaalset alla 7.5l/100 ei saanud, kuigi tõsi, möödasõitudel kasutasin enamasti 3. käiku ja täisgaasi:) SID näitas tegelikust umbes 1l/100 vähem.
Kasutaja avatar
Motorhead
Postitusi: 613
Liitunud: N Aug 10, 2006 12:23
Asukoht: Tallinn
Auto:

#28

Härrased, kes Te Saabi mootorit siin maha teete.
Rääkige palun konkreetsemalt, mis sellega siis juhtub?
Ma olen näinud ainult ühte probleemi, miks nad laiali lähevad: Kui jäetakse õli vahetamata, läheb turbo, või keerab saale vända peal ringi.
Lisaks siis ehk see, et vanematel NG-del immitses tihti pea vahelt jahutusvedelikku.
Mul nagu ei tule meelde samast ajastust ühtegi pommikindlamat R4 mootorit, kui buumer välja jätta.
Kui vahetada õli veidi tihemini kui tehas ette näeb, ei juhtu sellega kunagi midagi. Ei kulu see ketigrupp kah seal niisama lambist ära.

NG puhul võib tulla ette palju kõikvõimalikke muid probleeme, väljaarvatud mootor.
Ka minu doonorite mootorid ja nende osad on eranditult läinud ühe ja sama probleemiga autodele: Kas sõideti karteripõhi puruks ja ei jäädud seisma või ei vahetatud lihtsalt õli. Ehk siis : Õli ei määrinud.
Hensmen
Postitusi: 62
Liitunud: P Dets 07, 2008 22:35
Asukoht:
Auto:

#29

OT vastus:
Algselt postitas: napoleon
OT: oled väga kerge jalaga või uskusid SID-i? Mina reaalset alla 7.5l/100 ei saanud, kuigi tõsi, möödasõitudel kasutasin enamasti 3. käiku ja täisgaasi:) SID näitas tegelikust umbes 1l/100 vähem.
Uskusin SID'i jah :red: Liikluseeskirja järgi sõidan peaaegu.;)
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#30

Algselt postitas: Motorhead
Härrased, kes Te Saabi mootorit siin maha teete.
Rääkige palun konkreetsemalt, mis sellega siis juhtub?
Ma olen näinud ainult ühte probleemi, miks nad laiali lähevad: Kui jäetakse õli vahetamata, läheb turbo, või keerab saale vända peal ringi.
Lisaks siis ehk see, et vanematel NG-del immitses tihti pea vahelt jahutusvedelikku.
Mul nagu ei tule meelde samast ajastust ühtegi pommikindlamat R4 mootorit, kui buumer välja jätta.
Kui vahetada õli veidi tihemini kui tehas ette näeb, ei juhtu sellega kunagi midagi. Ei kulu see ketigrupp kah seal niisama lambist ära.

NG puhul võib tulla ette palju kõikvõimalikke muid probleeme, väljaarvatud mootor.
Ka minu doonorite mootorid ja nende osad on eranditult läinud ühe ja sama probleemiga autodele: Kas sõideti karteripõhi puruks ja ei jäädud seisma või ei vahetatud lihtsalt õli. Ehk siis : Õli ei määrinud.

Lisaks sellele võib öelda, et kette vahetavad tavaliselt need, kes omale auto just ostnud on ja, et edasisi ohtlikke vigu vältida, vahetatakse asi ära. Ilma tasakaalustus võllideta mootorid on küll täitsa pommikad.
HTKotermann
Postitusi: 47
Liitunud: R Sept 02, 2005 12:43
Asukoht:
Auto:

#31

endal aastaid sama aasta lõpu masin, küll turbo.

ja olen nõus, et nii tagaots kui ukseääred alt kipuvad meie teeoludes roostetama.

peale paari talve soola-keemia-lörtsistell teedel ilmnesid juba esimesed koledad tundemärgid.

eriti soovitan vaadata tagaluugi altpoolt äärt.

pintseldasin kevadel küll ise kõik üle, kuid see ilmselt ajutine lahendus, kuna uss juba sees :wtf:

ja kui kunagi plaanin kogu kere üle värvida, siis mõtlen ka tõsiselt terve tagaluugi vahetuse peale.

või mida arvate ?
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#32

Ehk pääsed tagaluugiga nii, et liivapritsis (neid leidub ka mujal mitte suurtes tehastes) roostekohad puhtaks ja kohe happekrunt peale. Samas ma ei tea kui hulluks on asi läinud.
erx112
Postitusi: 141
Liitunud: T Dets 30, 2008 9:16
Asukoht:
Auto:

#33

Olen ka sellele saabile pilgu peale visanud.
Auto tundus enam vähem korralik aga roosteussi oli ikka igal pool peidus :D
Selle autoga ei hakanud isegi proovisõitu tegema, kuna turul oli sama raha eest palju etemaid, küll jah mitte nahksisuga :D aga seisukorrast etemad :D
Vasta