9-5 viskab suitsu ja kärsakat summutist.

Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#26

Rikke lahendus: Karterituulutus korda teha,paigaldada parendusKIT,Puhastada klapikaane õlipüüdur,arvatavasti vahetada turbo.Kui tuulutus toimima ei hakka,tuleb vahetada kolvigrupp.Preventiivselt ka klapitihendid.
Kasutaja avatar
95SELaunch
Postitusi: 328
Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
Asukoht:
Auto:

#27

oli sama viga, vakuumvoolikud
Toomaspecu
Postitusi: 38
Liitunud: N Nov 22, 2007 14:44
Asukoht:
Auto:

#28

Kõik tshekid ja asjad on olemas. Esinduse arvutites on see kõik sees. Selles pole kahtlust, et kõik tööd esinduses tehtud on. Tuleb välja, et turbo on kööga. Nende poolt uue turbo hinnaks on pea 17 000 krooni. Lisaks avastasid 5000 eest pukse mida võiks vahetada aga seda ma veel vaatan missugused puksid vahetamist tahavad. Turbo kohta nii palju, et lähen sõbra jutule kes parandab turbosid. Kui tema mind aidata ei oska siis otsin mingi taastatud turbo. 16 000 krooni mul küll ei leidu.

Lisaks, tuulutuse puhastus tehti talle just hiljuti.
Kasutaja avatar
macadam
Postitusi: 146
Liitunud: E Veebr 11, 2008 17:00
Asukoht:
Auto:

#29

Ma sain BR-Turbost uue Garrett'i ikka hulga odavamalt.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#30

Meilt saad turbo pea 2 korda odavamalt.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#31

Vaata U2U!
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
yllar
Postitusi: 583
Liitunud: L Juun 17, 2006 17:29
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-3 SC Aero
Kontakt:

#32

Algselt postitas: Toomaspecu
Kõik tshekid ja asjad on olemas. Esinduse arvutites on see kõik sees. Selles pole kahtlust, et kõik tööd esinduses tehtud on.

Lisaks, tuulutuse puhastus tehti talle just hiljuti.

Mis firmat sa esinduse all silmas pead?
Toomaspecu
Postitusi: 38
Liitunud: N Nov 22, 2007 14:44
Asukoht:
Auto:

#33

Carring tartus.
yllar
Postitusi: 583
Liitunud: L Juun 17, 2006 17:29
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-3 SC Aero
Kontakt:

#34

Siis võib neist uskuda ka mootoripesu :)

Kui asjalikku suhtumist soovid peaksid tallinna tulema, kas Viking Motors,Troost auto või Saabianti.

Carringus saad jätkuvalt näiteks õli vahetada vms.
Toomaspecu
Postitusi: 38
Liitunud: N Nov 22, 2007 14:44
Asukoht:
Auto:

#35

Algselt postitas: iisak
Vaata U2U!

Mis see U2U on? :freak:
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#36

Personaalne postitus sulle üleval paremas nurgas!
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Rivo
Postitusi: 162
Liitunud: T Mär 06, 2007 22:42
Asukoht:
Auto:

#37

Algselt postitas: Toomaspecu
Lisaks, tuulutuse puhastus tehti talle just hiljuti.

Soovitan ikka veelkord tähelepanu pöörata, et siin teemas on koduvalt räägitud karterituulutuse KIT'i paigaldamisest, mitte pelgalt tuulutuse puhastamisest. Carring paraku viimati ei teadnud midagi sellise KIT'i olemasolust ja vajalikkusest. Samuti tasuks veenduda, kas tegemist ikka on veel margiesindusega, www.saab.ee lehelt on viide Carringu teenindusele igatahes kadunud.
MangustGrupp
Postitusi: 350
Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
Asukoht:
Auto:

#38

Algselt postitas: Trionic
Rikke lahendus: Karterituulutus korda teha,paigaldada parendusKIT,Puhastada klapikaane õlipüüdur,arvatavasti vahetada turbo.Kui tuulutus toimima ei hakka,tuleb vahetada kolvigrupp.Preventiivselt ka klapitihendid.

kas Teil seal sama jutt kõigidele? umbes sama kuulsin teie teenindusses*kolvigruppi kohta*, kuid enda masin ega ei suitsu ega õli ei tarbi jne mingi nälja nurk.
Toomaspecu
Postitusi: 38
Liitunud: N Nov 22, 2007 14:44
Asukoht:
Auto:

#39

Ma lihtsalt üritan teda tööle saada. Muuga tegelen hiljem kui rahakott kannatab. Peaks juba täna teada saama kas mu turbot üldse parandada saab. Loodetavasti saab. Lõtk oli sees aga vähemalt võll ei ole katki keskelt.
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#40

Algselt postitas: MangustGrupp
Algselt postitas: Trionic
Rikke lahendus: Karterituulutus korda teha,paigaldada parendusKIT,Puhastada klapikaane õlipüüdur,arvatavasti vahetada turbo.Kui tuulutus toimima ei hakka,tuleb vahetada kolvigrupp.Preventiivselt ka klapitihendid.

kas Teil seal sama jutt kõigidele? umbes sama kuulsin teie teenindusses*kolvigruppi kohta*, kuid enda masin ega ei suitsu ega õli ei tarbi jne mingi nälja nurk.

mis jutt et ei tarbi, sinu enda sõnad:
Hakkas õli kaduma... + sinist värvi heitgaasid tulevad... kasutasin BP Visco 7000 täisünt jn jne 5w30 vist.. nüüd jälle tuli õli lisada, tarbimine 1L/1500km ca ~!!!! panin Lukoili 5w40 sünteetika - KADUS KÕIK, heitgaasid okey, õli ei tarbi...

Vaevalt siiani suudab keegi uskuda et õlivahetusega kadus selline probleem. Sellepärast pigem sulle seda juttu räägiti. kahjuks käivad need probleemid 9-5ga kaasas.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#41

Algselt postitas: MangustGrupp
Algselt postitas: Trionic
Rikke lahendus: Karterituulutus korda teha,paigaldada parendusKIT,Puhastada klapikaane õlipüüdur,arvatavasti vahetada turbo.Kui tuulutus toimima ei hakka,tuleb vahetada kolvigrupp.Preventiivselt ka klapitihendid.

kas Teil seal sama jutt kõigidele? umbes sama kuulsin teie teenindusses*kolvigruppi kohta*, kuid enda masin ega ei suitsu ega õli ei tarbi jne mingi nälja nurk.

Kas keegi maksab sulle selle eest,et sa pidevalt üritad siin musta valgeks rääkida,inimesi hämada ja desinformeerida,oma enese sõnu süüa jne.
Me võiks ka näiteks sinu auto müügiteemasse kirjutada selle pika vigade nimekirja,mille sulle ette kandsime,kuid millest eriti sõnagi näha pole seal.
Siis saab näha,kas usutakse sind või siis hoopis meid Iisakuga,Elerit,mad1,T8,Teagerit,suurt,ivometsa jne.
Natuke tüütuks läheb seda sisutut pläma iga päev lugeda ja veelgi kurvem,kui mõni seda tõese info pähe peaks võtma.
MangustGrupp
Postitusi: 350
Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
Asukoht:
Auto:

#42

Algselt postitas: Eleri
Algselt postitas: MangustGrupp
Algselt postitas: Trionic
Rikke lahendus: Karterituulutus korda teha,paigaldada parendusKIT,Puhastada klapikaane õlipüüdur,arvatavasti vahetada turbo.Kui tuulutus toimima ei hakka,tuleb vahetada kolvigrupp.Preventiivselt ka klapitihendid.

kas Teil seal sama jutt kõigidele? umbes sama kuulsin teie teenindusses*kolvigruppi kohta*, kuid enda masin ega ei suitsu ega õli ei tarbi jne mingi nälja nurk.

mis jutt et ei tarbi, sinu enda sõnad:
Hakkas õli kaduma... + sinist värvi heitgaasid tulevad... kasutasin BP Visco 7000 täisünt jn jne 5w30 vist.. nüüd jälle tuli õli lisada, tarbimine 1L/1500km ca ~!!!! panin Lukoili 5w40 sünteetika - KADUS KÕIK, heitgaasid okey, õli ei tarbi...

Vaevalt siiani suudab keegi uskuda et õlivahetusega kadus selline probleem. Sellepärast pigem sulle seda juttu räägiti. kahjuks käivad need probleemid 9-5ga kaasas.

jep - see oli enne TURBO vahetamist :))) mistilüne kuid nii ta oli, peale turbo vahetamist kuhugi ei kadu ja midagi ei tarbi.
MangustGrupp
Postitusi: 350
Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
Asukoht:
Auto:

#43

Algselt postitas: Trionic
Algselt postitas: MangustGrupp
Algselt postitas: Trionic
Rikke lahendus: Karterituulutus korda teha,paigaldada parendusKIT,Puhastada klapikaane õlipüüdur,arvatavasti vahetada turbo.Kui tuulutus toimima ei hakka,tuleb vahetada kolvigrupp.Preventiivselt ka klapitihendid.

kas Teil seal sama jutt kõigidele? umbes sama kuulsin teie teenindusses*kolvigruppi kohta*, kuid enda masin ega ei suitsu ega õli ei tarbi jne mingi nälja nurk.

Kas keegi maksab sulle selle eest,et sa pidevalt üritad siin musta valgeks rääkida,inimesi hämada ja desinformeerida,oma enese sõnu süüa jne.
Me võiks ka näiteks sinu auto müügiteemasse kirjutada selle pika vigade nimekirja,mille sulle ette kandsime,kuid millest eriti sõnagi näha pole seal.
Siis saab näha,kas usutakse sind või siis hoopis meid Iisakuga,Elerit,mad1,T8,Teagerit,suurt,ivometsa jne.
Natuke tüütuks läheb seda sisutut pläma iga päev lugeda ja veelgi kurvem,kui mõni seda tõese info pähe peaks võtma.

mulle keegi ei maksta =))) Ning endal ei ole midagi vastu kui panete mis vead minu autoga on, olen vaid huppy sellega - keegi ei ütle pärast ah vot seda sitta ma sain tema käest - juhul kui selliseid vead on =)))
aga kui temal JUST hakkas viskama suitsu, siis kolvigruppi see kuidagi ei saa olla, turbiini viga..

aga okey =) olete spetsialistid :drink:
mul nagu nii on teine auto bmw ja tegutsen rohkem sellega hetkel, kuna 5.0 on ikkagi 5.0
Toomaspecu
Postitusi: 38
Liitunud: N Nov 22, 2007 14:44
Asukoht:
Auto:

#44

Nii, sai korda auto. Turbo oli pekkis. Kõik kokku läks 4210 krooni. Turbole sai uue eluiga sisse. =)

Turboga juhtus selline nali, et bensiini mootoritest tuleb selline heitegaas mis kasvatab kivi turbo tiivikute peale ja seda tekkis liialt ühele tiiviku poolele mis viis tiiviku balansist välja ja kulutas lõtku sisse. Puhastati ära korralikult, uued puksid ja värgid sisse. Nüüd eks näis mis juhtuma hakkab. Vähemalt sain tööle. Olin juba unustanud kui mugav ta tegelikult on võrreldes mu venna 900'ga. =)
konks222
Postitusi: 562
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.

#45

Kus remonditi kui saladus pole.
yllar
Postitusi: 583
Liitunud: L Juun 17, 2006 17:29
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-3 SC Aero
Kontakt:

#46

Algselt postitas: Toomaspecu
Nii, sai korda auto. Turbo oli pekkis. Kõik kokku läks 4210 krooni. Turbole sai uue eluiga sisse. =)

Turboga juhtus selline nali, et bensiini mootoritest tuleb selline heitegaas mis kasvatab kivi turbo tiivikute peale

et edaspidi seda ''viga'' ei juhuks siis anna suts gaasi et turbo ka tööd saaks!
villem
Postitusi: 20
Liitunud: R Dets 15, 2006 0:11
Asukoht:
Auto:

#47

kas teadmameestest oskab keegi öelda, kas vastab tõele, et 9-5 al.2004 mudelitel karteri tuulutuse probleemi ei ole? VM-is vähemalt nii öeldi.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#48

Vastab küll.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#49

Uus kit on peal, mis võib siiski vahel kätte ära laguneda. Hoolduse käigus peaks teda kontrollima.
leho
Postitusi: 122
Liitunud: E Veebr 04, 2008 12:34
Asukoht:
Auto:

#50

kui õlikulu on liiter ca 1500km kohta ja tossab ning viskab sinist tagant siis on ilmselgelt midagi viga... aga kui ilmad soojemaks lähevad, väheneb õlikulu ning ka toss kaob. kas selline sümptom ütleb midagi?
Vasta