selline probleem siis, et vahest käivitades ei lähe esimese korraga, teise katsega tavaliselt siis käivitub. vahest juhtub ka nii, et sõidust tulles sooja mootoriga pöörded kõiguvad nii hullult et sureb lausa välja. sai käidud Trionicu juures.
tema diagnoosis siis mulle vändaanduri riket. panin teise anduri ja vahet ei miskit. on kellelgi veel sellise probleemiga kokkupuuteid?
mida saaksin kodus lihtsalt kontrollida? ehk on mingi õhuvoolik kuskil vigane, mingi klapp umbes vms.?
tühikäigu pöörded kõiguvad
aga äkki käid parem uue tiiru Trionicu juures, tema vähemalt juba natuke teab Su masinat ja oskab sealt edasi mõelda? Mootor on paraku selline komplitseeritud asi, seda ei pruugi ühe korraga täiesti jonksu saada, mida rohkem erinevaid meistreid korraga ühte ja sama viga torgivad, seda huvitavam kompott sellest lõpuks välja võib tulla. Meie võime siin foorumis ju igasuguseid ideid välja käia, aga täisväärtuslik diagnostika see pole, pigem kinniste silmadega märkilaskmine.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
See on neil igipõline probleem ja võimalikke vigu võib olla kümneid. Nii mõnedki on hulluks end parandanud. Juppe on vahetatud, raha on raisatud ja ikka sama jama. Soovitan ka Trionicu poole pöörduda.
-
- Postitusi: 298
- Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: 9000
põleb.
kui plinkima hakkab siis 7 korda, Trionicu sõnul see lambda andur
kui plinkima hakkab siis 7 korda, Trionicu sõnul see lambda andur
-
- Postitusi: 298
- Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: 9000
arvata võib
Lambda väärtuse viga ei pruugi tähendada anduri rikkisolekut.Lambda on matemaatiline väärtus.
Sellisel vanal LH juhtimisega mootoril(puudub igasugune adaptsioonivõime),st.mingit asja muutes/remontides tuleb ecu kindlasti nullida(aku lahti 10-15min.).
Kui mul lastakse lugeda ainult veakoode,mitte teemas lõpuni kaevata ja asja korda teha,siis saangi ju ainult võimalike olemasolevate koodide ja kohvipaksu pealt ennustada.
Sellisel vanal LH juhtimisega mootoril(puudub igasugune adaptsioonivõime),st.mingit asja muutes/remontides tuleb ecu kindlasti nullida(aku lahti 10-15min.).
Kui mul lastakse lugeda ainult veakoode,mitte teemas lõpuni kaevata ja asja korda teha,siis saangi ju ainult võimalike olemasolevate koodide ja kohvipaksu pealt ennustada.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- parkentosh
- Postitusi: 239
- Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: looderdaja
põleb.
kui plinkima hakkab siis 7 korda, Trionicu sõnul see lambda andur
Mul on ka sarnane probleem, kui süüte sisse panen siis vilgub 7 korda. Netist suutsin leida, et viga on "fuel-air mixture". Auto tõrgub ka vahepeal. Kõrgete pööretega juhtub vähem kui madalatega. Eks tuleb ikka kuhugi remonti viia (jälle).

Eesti keeli siis on lambda nimeline väärtus vale.Vea põhjuseks võivad olla mistahes andurid,mis emissioonidega seotud.Samuti pihustid,kütuserõhk,lisaõhk,süütesüsteem jne.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 298
- Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: 9000
oh mind rumalat, võtsin siis aku klemmid tunniks maha ja peale seda täna pole enam pöörded kõikunud. välja arvatud kord kui ventika taha võttis, aga eks käisin kõiksugu voolikud ka igaks juhuks üle, et ei võtaks kuskilt lisaõhku.
loodan, et jääbki nii.
loodan, et jääbki nii.
Endalgi sama probleem. Asusin Tallinnast Pärnu poole teele ja kõik sujus ilusti. Pöörded korras ja kõik oli üleüldiselt OK. Aga nii, kui Pärnus foori taga seisma jäin, suri mootor välja. Ja siis käivitades ei jäänud ka käima. Pidin jalaga gaasi all hoidma. Asi selge, võtsin akuklemmi maha viieks minutiks, kuna oli üsna kiire. Peale seda sain linnast ilusti välja, et uuesti Tallinna poole minna. Tallinnas foori taga jälle kutu. Siis töristasin kuidagi koju ära ja võtsin aku pooleks tunniks maha ja kontrollisin igasuguseid voolikuid. Kõik voolikud paistsid ilusti kinni (Said just hiljuti vahetatud). Panin aku ka uuesti peale ja alguses oli ka kõik bueno. Kuid kui jõudsin 100 meetrit sõita, hakkas jälle jaurama. Ja siis, kui gaasi anda, hakkas ta jõnksutama ja törtsutama. Seejärel nüüd õhtul mõtlesin, et viin ta Saabianti juurde hoovile seisma. (Selle peale ei mõelnud, et väravad on kinni
) Kui me seal värava ees arutasime, mida teha, hakkas ka auto müstilisel kombel tööle. Kõik paistis korras olevat. Siiski jätsin auto tuttava hoovi, et homme Anti juures juhtmed külge toppida.
Mis umbes diagnoos olla võib? Kas see võib olla seotud sellega, et summuti on hetkel kolmest kohast läbilaskev? Enne katalüsaatorit, peale katalüsaatorit ja enne viimast pütti. On seal äkki kuskil mingi andur?
Kui kohapeal tuuritada, siis lööb tagant musta välja. Ja enne, kui auto korda "läks" oli vahepeal nagu üks silinder tagant ära. DI vahetus?

Mis umbes diagnoos olla võib? Kas see võib olla seotud sellega, et summuti on hetkel kolmest kohast läbilaskev? Enne katalüsaatorit, peale katalüsaatorit ja enne viimast pütti. On seal äkki kuskil mingi andur?
Kui kohapeal tuuritada, siis lööb tagant musta välja. Ja enne, kui auto korda "läks" oli vahepeal nagu üks silinder tagant ära. DI vahetus?
teooria: üks pihusti on pooleldi umbes, sealt silindrist tuleb hapnikku ja lambda näitab lahjat segu, ECU keerab rikkamaks, et kompenseerida, teistest silindritest tuleb aga musta suitsu.
Aga see kõik on teooria millel ei pruugi tegelikkusega seost olla
Aga see kõik on teooria millel ei pruugi tegelikkusega seost olla

Turbomootori õhutorud on ALATI õlised.Algselt postitas: ravia
uuriksid ehk seda ...et kas su sisselaske kolekturisse tulev õhutoru on puhas! võib et on õli piiske..see tuleb turpsist.. viitab nagu sellele et kui pikast sõidust tuled.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Vanemal turbol pressib õli ikka välja, sellest ei pääse. Turbiini poolel see vähene lihtsalt põleb ära, aga kompressori poolel ladestub torudesse. Vahest isegi nii palju, et on väljast torude peal näha...surub end liitekoha vahelt välja.
t õige. ! ( minu arusaam asjast on ..et siis tuleb turpsile reviisi teha! enne kui hilja ja laiali!) kui tahta et kõik toimib siis õli sisselaskesse minna ei tohi!! see keerab kõik vaakumid ,membraanid..ja nii edasi nahka! diiselmootoril jah ei ole asi nii tähtis