tühikäigu pöörded kõiguvad

Tonnised ja nende mured
Vasta
looderdaja
Postitusi: 298
Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
Asukoht: Järvamaa
Auto: 9000

#1

selline probleem siis, et vahest käivitades ei lähe esimese korraga, teise katsega tavaliselt siis käivitub. vahest juhtub ka nii, et sõidust tulles sooja mootoriga pöörded kõiguvad nii hullult et sureb lausa välja. sai käidud Trionicu juures.
tema diagnoosis siis mulle vändaanduri riket. panin teise anduri ja vahet ei miskit. on kellelgi veel sellise probleemiga kokkupuuteid?
mida saaksin kodus lihtsalt kontrollida? ehk on mingi õhuvoolik kuskil vigane, mingi klapp umbes vms.?
Kasutaja avatar
ptrt
Postitusi: 254
Liitunud: K Juun 09, 2004 17:54
Asukoht:
Auto:

#2

aga äkki käid parem uue tiiru Trionicu juures, tema vähemalt juba natuke teab Su masinat ja oskab sealt edasi mõelda? Mootor on paraku selline komplitseeritud asi, seda ei pruugi ühe korraga täiesti jonksu saada, mida rohkem erinevaid meistreid korraga ühte ja sama viga torgivad, seda huvitavam kompott sellest lõpuks välja võib tulla. Meie võime siin foorumis ju igasuguseid ideid välja käia, aga täisväärtuslik diagnostika see pole, pigem kinniste silmadega märkilaskmine.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#3

See on neil igipõline probleem ja võimalikke vigu võib olla kümneid. Nii mõnedki on hulluks end parandanud. Juppe on vahetatud, raha on raisatud ja ikka sama jama. Soovitan ka Trionicu poole pöörduda.
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#4

Kas miskit vigakoodi ka näitab, check engine põleb?
looderdaja
Postitusi: 298
Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
Asukoht: Järvamaa
Auto: 9000

#5

põleb.
kui plinkima hakkab siis 7 korda, Trionicu sõnul see lambda andur
erx112
Postitusi: 141
Liitunud: T Dets 30, 2008 9:16
Asukoht:
Auto:

#6

Tuttav probleem, kuid minu kogemused olid Nissan 100nx-ga, sai ka lambdat kahtlustatud, kuid kui sai õhuvoolikud üle käidud ja tihedamalt kinni tõmmatud kadus probleem. Õhuvoolikud on kindlasti ka rahakotile soodsam variant :D
looderdaja
Postitusi: 298
Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
Asukoht: Järvamaa
Auto: 9000

#7

arvata võib
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

Lambda väärtuse viga ei pruugi tähendada anduri rikkisolekut.Lambda on matemaatiline väärtus.
Sellisel vanal LH juhtimisega mootoril(puudub igasugune adaptsioonivõime),st.mingit asja muutes/remontides tuleb ecu kindlasti nullida(aku lahti 10-15min.).
Kui mul lastakse lugeda ainult veakoode,mitte teemas lõpuni kaevata ja asja korda teha,siis saangi ju ainult võimalike olemasolevate koodide ja kohvipaksu pealt ennustada.
Kasutaja avatar
parkentosh
Postitusi: 239
Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
Asukoht:
Auto:

#9

Algselt postitas: looderdaja
põleb.
kui plinkima hakkab siis 7 korda, Trionicu sõnul see lambda andur


Mul on ka sarnane probleem, kui süüte sisse panen siis vilgub 7 korda. Netist suutsin leida, et viga on "fuel-air mixture". Auto tõrgub ka vahepeal. Kõrgete pööretega juhtub vähem kui madalatega. Eks tuleb ikka kuhugi remonti viia (jälle). :eureka:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

Eesti keeli siis on lambda nimeline väärtus vale.Vea põhjuseks võivad olla mistahes andurid,mis emissioonidega seotud.Samuti pihustid,kütuserõhk,lisaõhk,süütesüsteem jne.
looderdaja
Postitusi: 298
Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
Asukoht: Järvamaa
Auto: 9000

#11

oh mind rumalat, võtsin siis aku klemmid tunniks maha ja peale seda täna pole enam pöörded kõikunud. välja arvatud kord kui ventika taha võttis, aga eks käisin kõiksugu voolikud ka igaks juhuks üle, et ei võtaks kuskilt lisaõhku.
loodan, et jääbki nii.
Kasutaja avatar
zlad
Postitusi: 33
Liitunud: L Juun 28, 2008 2:32
Asukoht:
Auto:

#12

Endalgi sama probleem. Asusin Tallinnast Pärnu poole teele ja kõik sujus ilusti. Pöörded korras ja kõik oli üleüldiselt OK. Aga nii, kui Pärnus foori taga seisma jäin, suri mootor välja. Ja siis käivitades ei jäänud ka käima. Pidin jalaga gaasi all hoidma. Asi selge, võtsin akuklemmi maha viieks minutiks, kuna oli üsna kiire. Peale seda sain linnast ilusti välja, et uuesti Tallinna poole minna. Tallinnas foori taga jälle kutu. Siis töristasin kuidagi koju ära ja võtsin aku pooleks tunniks maha ja kontrollisin igasuguseid voolikuid. Kõik voolikud paistsid ilusti kinni (Said just hiljuti vahetatud). Panin aku ka uuesti peale ja alguses oli ka kõik bueno. Kuid kui jõudsin 100 meetrit sõita, hakkas jälle jaurama. Ja siis, kui gaasi anda, hakkas ta jõnksutama ja törtsutama. Seejärel nüüd õhtul mõtlesin, et viin ta Saabianti juurde hoovile seisma. (Selle peale ei mõelnud, et väravad on kinni :P) Kui me seal värava ees arutasime, mida teha, hakkas ka auto müstilisel kombel tööle. Kõik paistis korras olevat. Siiski jätsin auto tuttava hoovi, et homme Anti juures juhtmed külge toppida.

Mis umbes diagnoos olla võib? Kas see võib olla seotud sellega, et summuti on hetkel kolmest kohast läbilaskev? Enne katalüsaatorit, peale katalüsaatorit ja enne viimast pütti. On seal äkki kuskil mingi andur?

Kui kohapeal tuuritada, siis lööb tagant musta välja. Ja enne, kui auto korda "läks" oli vahepeal nagu üks silinder tagant ära. DI vahetus?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#13

Tonnisel on 1 lambda andur ja see on enne katti. Rohkem väljalaskes andureid ei ole. Must suits, rikas segu...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#14

teooria: üks pihusti on pooleldi umbes, sealt silindrist tuleb hapnikku ja lambda näitab lahjat segu, ECU keerab rikkamaks, et kompenseerida, teistest silindritest tuleb aga musta suitsu.
Aga see kõik on teooria millel ei pruugi tegelikkusega seost olla :)
ravia
Postitusi: 77
Liitunud: T Okt 07, 2008 23:19
Asukoht:
Auto:

#15

uuriksid ehk seda ...et kas su sisselaske kolekturisse tulev õhutoru on puhas! võib et on õli piiske..see tuleb turpsist.. viitab nagu sellele et kui pikast sõidust tuled.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#16

Algselt postitas: ravia
uuriksid ehk seda ...et kas su sisselaske kolekturisse tulev õhutoru on puhas! võib et on õli piiske..see tuleb turpsist.. viitab nagu sellele et kui pikast sõidust tuled.
Turbomootori õhutorud on ALATI õlised.
ravia
Postitusi: 77
Liitunud: T Okt 07, 2008 23:19
Asukoht:
Auto:

#17

nojah kui juba sina nii arvad... aga kui ausalt ..ega see õige ei ole!! siit ka võib olla tuuride kõikumise põhjus!( tuli lihtsalt mõtte)
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#18

Vanemal turbol pressib õli ikka välja, sellest ei pääse. Turbiini poolel see vähene lihtsalt põleb ära, aga kompressori poolel ladestub torudesse. Vahest isegi nii palju, et on väljast torude peal näha...surub end liitekoha vahelt välja.
ravia
Postitusi: 77
Liitunud: T Okt 07, 2008 23:19
Asukoht:
Auto:

#19

t õige. ! ( minu arusaam asjast on ..et siis tuleb turpsile reviisi teha! enne kui hilja ja laiali!) kui tahta et kõik toimib siis õli sisselaskesse minna ei tohi!! see keerab kõik vaakumid ,membraanid..ja nii edasi nahka! diiselmootoril jah ei ole asi nii tähtis
Vasta