Info sellelt lehelt: http://jpowell.tripod.com/saab-wheels/#modsPre-1988, SAAB used lugs and nuts for the 900/99 with a lug pattern 4x114.3mm, or 4x4.5", 71mm centerbore
The 9000 always used a bolt system with a lug pattern of 4x108mm, or 4x4.25"
Post-1987 [1988 model year], the 900 used the 9000 hubs/brakes with bolts
NG900, 9^3, 9^5 are all 5x110mm
9000 wheels will bolt right up to a post-1987 900 - the clearance is correct as well. That fact, combined with the better brakes, is why many people put 1988+ hubs on their early 900's.
Asja üldine nimi on unifitseerimine - kuna klassiku esikäsipidur oli üsnagi porno süsteem, siis otsustati kässar taha kolida. Ja kõige mugavam kolimise viis oli võtta tonni pidurisüsteem aluseks. Sellega kaasnes loomulikult ka tonni veljemõõt.
See ,et nad sul vägahästi üksteise asemele ei istunud, võib olla seotud näiteks roostetamise-kulumisega.