Püüan muret kirjeldada nii hästi kui suudan.
Isendiks on 9000 2,3Turbo
On hommik nagu iga teine.
Autot võib käivitada kahte moodi.
1. Õrnalt hoida jalga gaasipedaalil. Ja siis hakkab juhtuma.
Kõik tundub nagu OK niikaua kui gaasipedaal täielikult tagastub. Nüüd käib kindalaeka all asuvas(mingisuguses) relees ümberlülitamine.
Edasi on 50/50 Kas gaasipedaal võtab sisse umbes 5cm jagu "tühikäigu" ja hakkab poolepealt reageerima(muuseas raskemalt kui ta seda tegema peaks). Või ei juhtu pedaali vajutades mitte midagi, et võib tühtalt lõpuni tallata.
2. Mitte puudutada gaasipedaali. Ja siis hakkab juhtuma.
Relee klõpsatab peaaegu koheselt.
Edasi on jälle see 50/50 võimalus.
Kui nüüd kapott avada siis on näha, et hoob mille küljes on gaasitross on "ise" väljapoole liikunud ja tagasi ta enam ise ei lähe. Kui veidi näpuga kaasa aidata siis liigub hoob sisse tagasi ja sõid võib alata(kahjuks selle "raske" gaasiga).
Veel tekitab muret mittekorralikult töötav mootor. Külmalt esineb ebakorrapärane töötamine (pöörded kõiguvad 500-900) tihtipeale "sureb ära"
Kui keegi samasuguseid asju kogenud ja korda saanud siis oleksin väga tänulik kui ka mind veidi valgustaksite.
Tänud
Väga imelik viga
Kusjuures enne tänast oleksin ma öelnud, et ei ole aga...
Kui täna katsetasin sõitu nii, et "ei lubanud" releel ennast ümber lülitada siis üllatusin kui libedatel kohtadel armatuuris TCS põlema hakkas. Mingisugust lülitit igatahes küll ei ole
Kui täna katsetasin sõitu nii, et "ei lubanud" releel ennast ümber lülitada siis üllatusin kui libedatel kohtadel armatuuris TCS põlema hakkas. Mingisugust lülitit igatahes küll ei ole

Et siis "palju õnne"
Trionic: ETS`i puhul tuleb tavaliselt maja panti panna,või naine välja rentida
EDIT: Teemaalgatajal mure õige, minagi ei suutnud otsinguga leida konkreetset vastust, mis ja kui palju, teemasid on palju igalpool jutt, et sellest palju juttu old:D
Nii palju et vaakumvoolikust tuleb alustada ja lõppeda võib kuni 20 000.-
Trionic: ETS`i puhul tuleb tavaliselt maja panti panna,või naine välja rentida
EDIT: Teemaalgatajal mure õige, minagi ei suutnud otsinguga leida konkreetset vastust, mis ja kui palju, teemasid on palju igalpool jutt, et sellest palju juttu old:D
Nii palju et vaakumvoolikust tuleb alustada ja lõppeda võib kuni 20 000.-
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Ohooo
Mõnna mõnna.
Ega siis muud kui jätkan "raske gaasiga"
Aga siiski foorumist otsing ETS ei andud mulle mingisuguseid adekvaatseid tulemusi.
Mis kuramuse elukaga siis ikkagi tegu on ?
EDIT:
Niii-nii nüüd olen ennast jua targemaks teinud. Sõprade Rootslaste foorumites on ETS(electronic Throttle System)-ist juttu.
OK arusaadav, et elektroonika oli kunagi päris kallis teema.
OK arusaadav, et tolleaegne elektroonika võib ka praegu olla kallis teema.
Siiski on minujaoks arusaamatu see hetk, et miks mu ETS-poiss mingil momendil nagu toimib ja pärast relee ümberlülitamist ei tööta.
Ma usun, et vägivald ei ole lahendus aga mis edasi kui ma releed enda vajaduste järgi "konfin" ???:eureka:
Mõnna mõnna.

Ega siis muud kui jätkan "raske gaasiga"
Aga siiski foorumist otsing ETS ei andud mulle mingisuguseid adekvaatseid tulemusi.
Mis kuramuse elukaga siis ikkagi tegu on ?
EDIT:
Niii-nii nüüd olen ennast jua targemaks teinud. Sõprade Rootslaste foorumites on ETS(electronic Throttle System)-ist juttu.
OK arusaadav, et elektroonika oli kunagi päris kallis teema.
OK arusaadav, et tolleaegne elektroonika võib ka praegu olla kallis teema.
Siiski on minujaoks arusaamatu see hetk, et miks mu ETS-poiss mingil momendil nagu toimib ja pärast relee ümberlülitamist ei tööta.
Ma usun, et vägivald ei ole lahendus aga mis edasi kui ma releed enda vajaduste järgi "konfin" ???:eureka:
Algselt postitas: Eleri
Et siis "palju õnne"
Trionic: ETS`i puhul tuleb tavaliselt maja panti panna,või naine välja rentida
EDIT: Teemaalgatajal mure õige, minagi ei suutnud otsinguga leida konkreetset vastust, mis ja kui palju, teemasid on palju igalpool jutt, et sellest palju juttu old:D
Nii palju et vaakumvoolikust tuleb alustada ja lõppeda võib kuni 20 000.-
Ma tänan vastuse eest aga...
... vaakumvoolik - 20k. on suht lai mõiste. See 20k investeering ei tundu kuidagi mõistlik sellise aastakäigu aparaadile.
Rootslased kirjutavad, et käepäreste, romulast saadud vahenditega on võimalik ETS ka kohitseda. Ok seda ma tegema ei hakka. Siiski jääb rippuma mu küsimus, et miks relee mu ETS-i "väljal ülitab" ?
Algselt postitas: Cyber
Äkki on lihtsalt relee pekkis..
Kui viisakalt keegi seletaks, kuidas seda kohitseda saab, oleks tore. Siiani on see tähendanud ikka väga kallist ümberehitust..![]()
Ma väga ei usu, et relee ennast üldse ümber lülitab kui ta otsa on lõppenud.
Selle ümberehituse seletamiseks peaks tõenäoliselt Rootsi keelt päris hästi oskama.
Isiklikult kasutasin translaatori abi. Me ju kõik teame kuidas sellised asjad tõlgivad. Midagi on küll võimalik aru saada aga noh...
Algselt postitas: doverAlgselt postitas: Cyber
Äkki on lihtsalt relee pekkis..
Kui viisakalt keegi seletaks, kuidas seda kohitseda saab, oleks tore. Siiani on see tähendanud ikka väga kallist ümberehitust..![]()
Ma väga ei usu, et relee ennast üldse ümber lülitab kui ta otsa on lõppenud.
Selle ümberehituse seletamiseks peaks tõenäoliselt Rootsi keelt päris hästi oskama.
Isiklikult kasutasin translaatori abi. Me ju kõik teame kuidas sellised asjad tõlgivad. Midagi on küll võimalik aru saada aga noh...
Algatuseks jah soovitan siin foorumis ringi tuulata ja lihtsalt lugeda, kui huvi suur on.
SIIT teemast saad näha ja lugeda sellest probleemist.
Teiselt pildilt leiad ka vastuse.Algselt postitas: dover
Ma tänan vastuse eest aga...
... vaakumvoolik - 20k. on suht lai mõiste. See 20k investeering ei tundu kuidagi mõistlik sellise aastakäigu aparaadile.
Rootslased kirjutavad, et käepäreste, romulast saadud vahenditega on võimalik ETS ka kohitseda. Ok seda ma tegema ei hakka. Siiski jääb rippuma mu küsimus, et miks relee mu ETS-i "väljal ülitab" ?
Tõenäoliselt on sama, et kuskil on pragu ja kuni selle praoni saab ju ECU õiget takistuse väärtust aga peale pragu (kui pedaali vajutad) liigub poteka hari üle prao, kus juba puudub ühendus ja ECU ei saa enam mingit takistust.
Minu 9000 seisis selletõttu peaaegu aasta

Samas tekkis ka ideid kuidas võiks midagi asendada ja ise ehitada, kuid loomkatseteni ei jõudnud, kuna lõpuks leidsin omale uue (kasutatud) Thortle Body.
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Tänan väärtusliku info eest.
Samas Sinu poolt kirjeldatud viga mul ei esine.
Asi on ju ses mõttes imelik, et kui käivitades üliõrnalt jalga gaasil hoida töötab kogu süsteem laitmatult kuini momendini mil gaasi täielikult vabastad ja siis käibki see salapärane relee lülitus.
Kui mingi relee ei klõpsuks kusagil siis oleksin koheselt valmis hakkama uut tükki otsima aga hetkel ütleb loogika, et probleem võiks olla elektrooniline.
Kuna ma ei suuda tuvastada, et mis releega tegu on siis ei oska ka kuidagi edasi minna.
Loomulikult oleks ju kõige lihtsam Anti juurde kobida. Võimalik, et nii tuleb ka teha kui omal jõul viga ei suuda tuvastada.
Isiklikult olen selline tüüp, et teenindusse on kuidage "kergem" sisse astuda kui tead mis murega lähed.
Samas Sinu poolt kirjeldatud viga mul ei esine.
Asi on ju ses mõttes imelik, et kui käivitades üliõrnalt jalga gaasil hoida töötab kogu süsteem laitmatult kuini momendini mil gaasi täielikult vabastad ja siis käibki see salapärane relee lülitus.
Kui mingi relee ei klõpsuks kusagil siis oleksin koheselt valmis hakkama uut tükki otsima aga hetkel ütleb loogika, et probleem võiks olla elektrooniline.
Kuna ma ei suuda tuvastada, et mis releega tegu on siis ei oska ka kuidagi edasi minna.
Loomulikult oleks ju kõige lihtsam Anti juurde kobida. Võimalik, et nii tuleb ka teha kui omal jõul viga ei suuda tuvastada.
Isiklikult olen selline tüüp, et teenindusse on kuidage "kergem" sisse astuda kui tead mis murega lähed.
Ise sa seal midagi välja ei mõtle(peale vaakumvoolikute vahetuse).Diagnostka oleks abiks."Salapärane" relee on ETS pearelee,mis lülitab sul süsteemi
"limp-home" režiimile,sellest ka "raske gaas".Põhjuse näeks ära Tech-2`ga.
Nende paljude kümnete ETS tonnistega,mida on tulnud remontida,on ainult 3 isendit vajanud suuremaid väljaminekuid.Üks neist oli Factori tonnine ja kahel tulid ECU`d vahetada.Ülejäänud,massiline osa masinatest on pääsenud pudi-padi vahetusega.
"limp-home" režiimile,sellest ka "raske gaas".Põhjuse näeks ära Tech-2`ga.
Nende paljude kümnete ETS tonnistega,mida on tulnud remontida,on ainult 3 isendit vajanud suuremaid väljaminekuid.Üks neist oli Factori tonnine ja kahel tulid ECU`d vahetada.Ülejäänud,massiline osa masinatest on pääsenud pudi-padi vahetusega.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Trionic
Ise sa seal midagi välja ei mõtle(peale vaakumvoolikute vahetuse).Diagnostka oleks abiks."Salapärane" relee on ETS pearelee,mis lülitab sul süsteemi
"limp-home" režiimile,sellest ka "raske gaas".Põhjuse näeks ära Tech-2`ga.
Nende paljude kümnete ETS tonnistega,mida on tulnud remontida,on ainult 3 isendit vajanud suuremaid väljaminekuid.Üks neist oli Factori tonnine ja kahel tulid ECU`d vahetada.Ülejäänud,massiline osa masinatest on pääsenud pudi-padi vahetusega.
Korras

Tänan vastuse eest. See pani asjad paika

Kas, kuidas ja millal saab Sulle külla tulla ?
Telefon on alati abiks.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Ajule sai saatuslikuks jahutusvedelik,mis vaipade all loksub ja drosselklapi oli keegi "ära remontinud".
BPC klappi on autole veel vaja.Boost on pöörane ja "no cut-off".
BPC klappi on autole veel vaja.Boost on pöörane ja "no cut-off".
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989