Selline mure et siis sai mootor vahetatud.
Peale seda töötas pool tundi ilusti.
Siis sai säde otsa(peale di vahetust töötas ka natuke)
Nüüd läheb käima gaasi andes töötab kuidagi.
Aga kõigub ja ei taha õieti töödata milles võib viga olla ?
Äkki keegi sokab nõu anda.
2.3 turbo tuderdab.
Miski on kusagilt lahti/katki,või siis oleks abi diagnostikast.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 350
- Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: ivomets
see on see veojõukontrolliga mootor .
äkki on info abiks.
aga muidu mootorin on erinevad kui veojõukontroll on peal?

- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
siit infot veel läbilugemiseks infot:
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=10536
samas jäi kord yks sõber ka teepeale, ja ei suutnud kaua viga tuvastada, kuna lõpuks siiski leidsime, et coolerist tulev lõdvik oli otsast ära tulnud. seega need tasub ka yle vaadata, jämedad kyll aga kui lisaõhku saab, siis ai, ai ai!!
kui sul ikka sõites juhtus, ja kui sa veel boosti ka andsid, siis ikka tõenäioline, mõni toru kuskilt lahti lõi
igaljuhul kyynlad ngk ja vahe 1 mm.
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=10536
samas jäi kord yks sõber ka teepeale, ja ei suutnud kaua viga tuvastada, kuna lõpuks siiski leidsime, et coolerist tulev lõdvik oli otsast ära tulnud. seega need tasub ka yle vaadata, jämedad kyll aga kui lisaõhku saab, siis ai, ai ai!!
kui sul ikka sõites juhtus, ja kui sa veel boosti ka andsid, siis ikka tõenäioline, mõni toru kuskilt lahti lõi
igaljuhul kyynlad ngk ja vahe 1 mm.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
no rõõm kuulda, et ise hakkama said!
aga nende torudega peab väga, väga korrektne ja täpne ja korralik olema. et ei juhtuks seda, et möödasõidul, kõvasti boostid, kuksilt midagi lahti lükkab....
aga nende torudega peab väga, väga korrektne ja täpne ja korralik olema. et ei juhtuks seda, et möödasõidul, kõvasti boostid, kuksilt midagi lahti lükkab....
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Algselt postitas: MAREKJUU
mul ka tonnisel veojõukontroll peal, tundub et seda välja lülitada ei saagi? kui ratta ringi tõmbab, lööb korra tulukese TCS põlema.
Vanemate tonnistel ei saa jah välja lülitada seda