9-3 krõbin armatuuris

Kõik mis on seotud SAAB' i hooldusega - alates remondikohast lõpetades autopesuga
Vasta
Henri.
Postitusi: 4
Liitunud: E Mär 23, 2009 21:00
Asukoht:
Auto:

#1

Olen juba mõni nädal uhke Saab 9-3 omanik (2005). Autoga igati rahul ja julgen soovitada teistelegi. Siin seda ilmselt muidugi teha pole tarvis..

Sõites olen aga avastanud, et külma mootori korral krõbiseb midagi armatuuri all, kui ma gaasipedaali vajutan. On kellelgi kogemusi sellise asjaga? Krõbinat on kosta eelkõige külma mootoriga, aga alati ainult siis, kui gaasi vajutan.

Ja kas keegi teab, kuidas kuidas kindlaks teha, kas autol on signalisatsioon või mitte? Tavaline akna lahti jätmine, uste lukku vajutamine ja siis ukse avamine autot karjuma ei ajanud. Ostisin masina teadmises, et alarm on peal. Kas ma seda kuidagi SIDi abiga kontrollida ei saa?
joels
Postitusi: 156
Liitunud: E Nov 26, 2007 15:39
Asukoht:
Auto:

#2

Suht kindel, et alarm on peal aga endal vist aktiviseeris alarmi see kui signa peal võtmega keerasin uksed lukust lahti ja avasin selle. Krõbina kohta ei oska midagi öelda, endal terve armatuur nagiseb ja krudiseb, ühte kohta välja selekteerida on suht raske:evil:
moki
Postitusi: 97
Liitunud: L Nov 11, 2006 21:52
Asukoht:
Auto:

#3

Tee aken lahti ja kõlista võtmetega siis peaks hakkama lõugamaMul hakkas:thumb:,. Ja kuidas veel,9-5 uste avamise peale ei teinud tesit nägugi.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#4

Algselt postitas: Henri.
Ja kas keegi teab, kuidas kuidas kindlaks teha, kas autol on signalisatsioon või mitte? Tavaline akna lahti jätmine, uste lukku vajutamine ja siis ukse avamine autot karjuma ei ajanud. Ostisin masina teadmises, et alarm on peal. Kas ma seda kuidagi SIDi abiga kontrollida ei saa?

Kui eemaldad võtme süütelukust ning vajutad nupu peale CUSTOMIZE, siis pead seal nägema Anti-Theft menüüd - saad valida, kas valvatakse ainult uksi või kogu autot.

Teine võimalus on - kontrolli kapotilüliti olemasolu.

terv, teager

Lisatud failid
Sil
Postitusi: 208
Liitunud: R Apr 13, 2007 12:41
Asukoht:
Auto:

#5

signat ei pruugi peal olla, kui auto toodud kusagilt Lääne-Euroopast näiteks. ja naginad ja krõbinad on 9-3 eripära, nende otsimine ja kõrvaldamine on huvitav tegevus :D
Henri.
Postitusi: 4
Liitunud: E Mär 23, 2009 21:00
Asukoht:
Auto:

#6

Tänud kõigile abi eest. Tegin Teageri soovituse järgi ja SIDi menüü pakkus ainsaks valikuks "Exit". Järeldan sellest, et signalisatsiooni peal ei ole ja seepärast polegi tal Anti-Theft menüüs midagi pakkuda. Piilusin ka kapoti alla, seal näidatud vidinat silma ei hakanud. Võtmeid olen klõbistanud nagu hullumeelne :freak: Paraku tulemuseta. Eks ma asun nüüd otsima soodsaimat alarmi-paigaldajat. Hetkel on parim pakkumine 3200 krooni peal.

Krõbina tuvastamine tundub samuti lootusetu ülesanne. Kas keegi oskab kinnitada, et näiteks armatuuri vahetamine annaks vaikuse? Ei tahaks kuidagi selle kärisemisega leppida.

Juba enne eelmiste lahendamist on vägisi tekkinud ka uus mure - nimelt kirjutab mulle nüüd SID chekkimisel "Front left main beam failure". Manuaalist tõlget ei leidnud, interneti abiga jõudsin välismaisele Saabi foorumile, kus soovitati lahenduseks pirnivahetust. Kas tõesti on mõeldud sõna all "beam" eesti keeles "kiirt", mitte sõna "tala"? Asi selles, et mul on sama vasak esimene vedru masinal murdunud ja uus juba tellitud. Varem aga veateadet selle kohta polnud.

Kokkuvõttes olen aga endiselt õnnelik oma Saabi üle ja loodan, et need on minu jaoks nö titevead ja peale korda saamist sõidab masin aastaid nagu õlitatult. Cheers! :thumb:
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#7

Vasak esimene lähitule pirn on läbi :)
mellow
Postitusi: 158
Liitunud: P Mai 11, 2008 19:42
Asukoht:
Auto:

#8

Minul oli algul mingi jama ka lähituledega, näitas et pirn läbi, kuigi pirn oli terve. Pirnipesades või nende ühendustes oli mingi jama, kas ei andnud korralikult ühendust või midagi sellist. Ükspäev näitas, et vasak lähitule pirn läbi, kuigi pirn terve, sai lasta pesa korda teha. Kaks päeva hiljem näitas, et parem lähitule pirn ei tööta kuigi pirn oli terve. Tehti selle parempoolse pesaga ka midagi. Ma ei teagi mida nendega tehti, kuid siiani toimib kõik korralikult ja ei pidanud ka midagi maksma, sest probleem jäi autosalongi 3 kuulise garantii sisse. 9-3 armatuuri krudina, nagina kohta ütlen vaid seda, minu jaoks on see krudin ja nagin absoluutselt suurim miinus auto puhul. Lisaks hakkavad juba krudisema ja nagisema ka esimesed uksed või nende polstrid õigemini. Jubedalt häiriv on see nigin ja nagin ja krudin autosalongis. Kohati tunne nagu mingi vana läbiaetud saaniga kulgeks. Isegi päris sileda tee korral on krudinat kuulda. Kõrvalteele ei tahagi minna. Ütlen samamoodi nagu Henri, kui keegi ütleks või kinnitaks mulle seda, et armatuuri vahetuse korral kaob see neetud krigin ära, ma investeeriks selle raha ja vahetaks armatuuri Hirsch toodangu vastu välja. Mida ustepolstritega teha seda veel ei tea. P.S. Praegu on esiklaasi ja armatuuri vahele surutud mul toorkummi tükid, et natukegi leevendada seda linnulaulu mis sealt armatuurist tuleb. Nagu Ziguli juba kus tikud olid armatuuri ja klaasidei vahele pandud...
Henri.
Postitusi: 4
Liitunud: E Mär 23, 2009 21:00
Asukoht:
Auto:

#9

Jah, vasak esitule pirn ongi läbi :eureka: Võiksin kihla vedada, et kui kiri SIDile tekkis, siis veel ei olnud, aga noh, ei saa ka kindel olla.

Kui vaatasin kapoti alla, et kuidas see pirni vahetamine Saabil käib, siis jäi mulje, et pean tule kere küljest lahti võtma, muidu jääb aknapesuvedeliku paak segama. Ongi nii, et peab pirni vahetamiseks terve esitule lahti võtma?

Aga kapoti alla vaatamisest oli ikka kasu ka. Leidsin sealt mingid lahtised juhtmed, mis kuhugi nagu ei sobinud. Oskab keegi öelda, mis otstarvet need täidavad? Endal tekkis arvamus, et keegi kunagi on masinal ikka alarm peal olnud, aga nüüd on keegi selle maha võtnud.... Teine selline on veel, ainult punase kummiga.



Pilt
Kasutaja avatar
saabSS
Postitusi: 901
Liitunud: T Dets 04, 2007 21:26
Asukoht: Tallinn
Auto:

#10

Pirni saad kenasti vahetatud, kui tirid natuke rammu kasutades sellest aknapesu vee juurdevalamise toru ära. Siis ruumi küllaga.
Need juhtmeotsad on näiteks vist selle jaoks, et saaksid sinna otsa pista mingi lambikese, et öösel oleks valgem ratast vahetada vms.
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 498
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#11

kui alarmi pole, siis valmidus on kõigil olemas. see ongi kapoti lüliti pistik. originaal alarmi paigaldamiseks ei pea juhtmeid eraldi vedama.

ja SS-l ei ole klaasipurustus andurid, mis võtmete kõlistamise peale reageerikisid.

ja erinevate naginate vastu aitab kas riideteip või määre õigetesse kohtadesse
Raas
Postitusi: 26
Liitunud: T Okt 07, 2008 18:54
Asukoht:
Auto:

#12

Mul analoogne probleem, autoks 2002 aasta 9-3 (aga vanema kerega). Nimelt mul kliimablokis, midagi krõbiseb/siriseb, nagu väike elektrilühis oleks, kui auto päris soojaks läheb ja juba jupp aega sõidetud, siis kaob ära. Samas põleb vasakpoolne esitule pirn ka iga kuu aja tagant läbi. Äkki keegi on sama "kalaga" kokku puutunud või oskab lihtsalt hüva nõu anda?!
Henri.
Postitusi: 4
Liitunud: E Mär 23, 2009 21:00
Asukoht:
Auto:

#13

Kas sul krõbiseb auto enne soojaks minemist kogu aeg või ainult siis, kui gaasi annad? Minul kaob samuti krõbin auto soojenemisel ära, esineb aga ainult gaasi vajutamisel. Saaks teada, kas meil on täpselt sama viga. Lahendust muidugi kummalgi pole :)
Raas
Postitusi: 26
Liitunud: T Okt 07, 2008 18:54
Asukoht:
Auto:

#14

Algselt postitas: Henri.
Kas sul krõbiseb auto enne soojaks minemist kogu aeg või ainult siis, kui gaasi annad? Minul kaob samuti krõbin auto soojenemisel ära, esineb aga ainult gaasi vajutamisel. Saaks teada, kas meil on täpselt sama viga. Lahendust muidugi kummalgi pole :)

nii kui käima panen, hakkab krõbisema ja alles soojenedes kaob. kusjuures kui päris soojaks ei aja, siis veidike aega krõbiseb veel ka siis kui süüde juba väljas. Vahest aitab kerge müks keskkonsooli küljele, jääb korraks vait ja siis jälle krõbinal edasi:gun:

Lihtsalt pikapeale ajab selline taustakrõbin hulluks:mad:
mellow
Postitusi: 158
Liitunud: P Mai 11, 2008 19:42
Asukoht:
Auto:

#15

To t8, kuhu ma armatuuri nigina, nagina puhul seda riideteipi veel panen, mähin? Ning veel, milline on õige koht mida määrida armatuuri nigina puhul?
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 498
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#16

erinevad naginad, erinevad kohad. ilma kuulmata ma ei oska juhatada. omal ajal olen tunde( palju) kulutanud selle peale, et SS-i levinumate naginate vastu rohtu leida.

raas: sul krõbiseb salongi temp. andur, mis asub kliima ploki all. selline ümmargune auk-sõrestik. tuleb maha võtta, puhastada ja määrida. enamasti aitab.
Raas
Postitusi: 26
Liitunud: T Okt 07, 2008 18:54
Asukoht:
Auto:

#17

Algselt postitas: t8
erinevad naginad, erinevad kohad. ilma kuulmata ma ei oska juhatada. omal ajal olen tunde( palju) kulutanud selle peale, et SS-i levinumate naginate vastu rohtu leida.

raas: sul krõbiseb salongi temp. andur, mis asub kliima ploki all. selline ümmargune auk-sõrestik. tuleb maha võtta, puhastada ja määrida. enamasti aitab.

Tänud, nüüdseks häiriv helitekitaja likvideeritud ja võib jälle rahulikult:drive:
rpikalo
Postitusi: 67
Liitunud: R Mär 27, 2009 19:48
Asukoht:
Auto:

#18

http://www.geocities.com/astrodave245/s ... z_fix.html

Siit leiab veel paar nippi kuidas naginast SS -l lahti saada.
Vasta