Veovõlli otsa välimine mutter?

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1938
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#1

Küsimus... mis pidi keermega on pooltelje välimise liigendi otsamutter? Et kumba pidi peaks kangutama, et seda lahti saada? Pildil detail nr 6.

Lisatud failid 3-I08.tif (117.6 KB) 
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1938
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#2

Probleem selline, et keegi spetsialist on ilmselt ühe esiratta veitsa viltu alla punnitanud ja sellega selle otsamutri all oleva seibi kõveraks muljunud. Ratas oli alla kinni kiilutud. Tahaks selle mutri ja seibi kätte saada aga kuramuse kinni on teine...

Lisatud failid
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#3

Mutter on õigetpidi keermega-nagu kõik tavalised(issand milliseid sõnavärdjaid ma oskan moodustada:freak::freak: )
Kõige lihtsam on nii lahti saada, et keegi hoiab jalga piduri peal ja ise väänad kõige pikema sabaga mille leiad.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2309
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#4

ma ka proovisin enda omal niimoodi, selle sain lahti aga võlli välja ei saanud rummust...nuta või naera.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7667
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#5

vahest ei olegi nii pikka saba võtmele olemas, et lahti saaks neid mutreid.
siis aitab mingi spray ja kõvasti koputamine mutri peale ja siis proovida sabaga, mis on olemas
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
saab9-3
Postitusi: 402
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:43
Asukoht:
Auto:

#6

Ma olen neid keeranud (mitte küll saabil) nii lahti, et ratas all ja pidur peal. Tugev võti peab olema, siis on lihtne. "tavalises" (3/4"? liitmikega) komplektis olevad pikendused ja asjad kipuvad liialt läbi painduma ja on raske keerata pika hoovaga. Ostsin endale ka selle suurema (1/2" ?) liitmikuga padruni ja pulga mis sinna otsa läheb ning MB vito ratas tuli lahti nagu nalja.
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1938
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#7

Tänud nõuannete eest, kui kohvi joodud lähen otsin pikema toru ja siis kangutama :mad:

Piduri hoidmisega pole probleemi, kässar abiks :)
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1938
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#8

Great success :thumb: mutter lahti...

Aga see krdi seib on nii kõver ja tugev, et koduste meetoditega (ehk kuvaldaga) ma seda sirgemaks küll ei saanud.

Kas keegi pakuks abi selle sirgeks tegemisel (pressi all vms) või siis hoopis uue jupi treimisel? :notworthy:

Lisatud failid
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1938
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#9

Nii, selle teema võib sulgeda, uus vidin valmis treitud.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Vasta