Küsimus... mis pidi keermega on pooltelje välimise liigendi otsamutter? Et kumba pidi peaks kangutama, et seda lahti saada? Pildil detail nr 6.
Lisatud failid 3-I08.tif (117.6 KB)
Veovõlli otsa välimine mutter?
Probleem selline, et keegi spetsialist on ilmselt ühe esiratta veitsa viltu alla punnitanud ja sellega selle otsamutri all oleva seibi kõveraks muljunud. Ratas oli alla kinni kiilutud. Tahaks selle mutri ja seibi kätte saada aga kuramuse kinni on teine...
Lisatud failid
Lisatud failid
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Mutter on õigetpidi keermega-nagu kõik tavalised(issand milliseid sõnavärdjaid ma oskan moodustada:freak::freak: )
Kõige lihtsam on nii lahti saada, et keegi hoiab jalga piduri peal ja ise väänad kõige pikema sabaga mille leiad.
Kõige lihtsam on nii lahti saada, et keegi hoiab jalga piduri peal ja ise väänad kõige pikema sabaga mille leiad.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
vahest ei olegi nii pikka saba võtmele olemas, et lahti saaks neid mutreid.
siis aitab mingi spray ja kõvasti koputamine mutri peale ja siis proovida sabaga, mis on olemas
siis aitab mingi spray ja kõvasti koputamine mutri peale ja siis proovida sabaga, mis on olemas
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Ma olen neid keeranud (mitte küll saabil) nii lahti, et ratas all ja pidur peal. Tugev võti peab olema, siis on lihtne. "tavalises" (3/4"? liitmikega) komplektis olevad pikendused ja asjad kipuvad liialt läbi painduma ja on raske keerata pika hoovaga. Ostsin endale ka selle suurema (1/2" ?) liitmikuga padruni ja pulga mis sinna otsa läheb ning MB vito ratas tuli lahti nagu nalja.
Tänud nõuannete eest, kui kohvi joodud lähen otsin pikema toru ja siis kangutama 
Piduri hoidmisega pole probleemi, kässar abiks

Piduri hoidmisega pole probleemi, kässar abiks

A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Great success
mutter lahti...
Aga see krdi seib on nii kõver ja tugev, et koduste meetoditega (ehk kuvaldaga) ma seda sirgemaks küll ei saanud.
Kas keegi pakuks abi selle sirgeks tegemisel (pressi all vms) või siis hoopis uue jupi treimisel?
Lisatud failid

Aga see krdi seib on nii kõver ja tugev, et koduste meetoditega (ehk kuvaldaga) ma seda sirgemaks küll ei saanud.
Kas keegi pakuks abi selle sirgeks tegemisel (pressi all vms) või siis hoopis uue jupi treimisel?

Lisatud failid
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson