Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Bsr'i kiitvat inimest ma pole veel kohanud
- Jaanus
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Kardan, et see läheb palju kallimaks ja lisaks kas SS-i kõik ime tilulilud käima saadakse sellega
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Krt ma ütlen ausalt, selle näkase BSR asemel ma ostaks VEMS-i. Raudselt kohe.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Algselt postitas: Jaanus
Kardan, et see läheb palju kallimaks ja lisaks kas SS-i kõik ime tilulilud käima saadakse sellegaAlgselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Krt ma ütlen ausalt, selle näkase BSR asemel ma ostaks VEMS-i. Raudselt kohe.
Arvesta sellega, et BSR-iga on võimsuse lisa tegelikult ju ülimalt väike. VEMS võimaldaks 500 hj kindlasti. Seda tilulilude asja muidugi ei tea. Vaatasin vemsi lehte, põhiliselt on vaja ainult aju ja juhtmeid. Andurite kohta ei oska rääkida, EGT-d ja wideband lambdat pole ka vaja, need ainult seadistamise ajaks. Kuskil 10k laks, aga hiljem on juba asi tunduvalt odavam.
Lisaks igasugu õhulugejad (ei tea kas SS-il on) õpetad lendama, kindlasti hulga vähem andureid aga probleem võib tekkida SID-iga ja näidikutega ja mis iganes juppidega veel, a'la kesklukk, immo jne jne.
Aga kui natuke pikkemalt rääkida, siis minu arvamus on järgmine.
Valisin BSRi , sest see pakkub just seda mis minule vaja. Nagu Romza siin kirjutas - Plug and play. Mina kyll ei hakka oma autol midagi rohem kui STAGE 3 ehitama.
BSRga on see väga lihtne kah. Minuarust, minu auto, ka see sama THOMi Aero , on pigem luksuslik auto, millega mõnus sõita, ja mis samal ajal on pärisd soliidne jne. Aga jah, 9-3 AERO on siiski Sport sedan, kuid suurt vahet ei ole. Nii et väikset täiustamist peab olema piisav, vähemalt minu jaoks nii. Mis siin ikka, see Stage 3 annab 60-80 HP juurde + väljalase teema jne.
Kui mul oleks garaazh, siis mina projekti jaoks võttaks SAAB 900 klassik AERO, või SAAB 9-3 AERO ( MY 2000 ). Ja siis saab terve auto ymberehitada, ja igasuguseid softe proovida jne
Valisin BSRi , sest see pakkub just seda mis minule vaja. Nagu Romza siin kirjutas - Plug and play. Mina kyll ei hakka oma autol midagi rohem kui STAGE 3 ehitama.
BSRga on see väga lihtne kah. Minuarust, minu auto, ka see sama THOMi Aero , on pigem luksuslik auto, millega mõnus sõita, ja mis samal ajal on pärisd soliidne jne. Aga jah, 9-3 AERO on siiski Sport sedan, kuid suurt vahet ei ole. Nii et väikset täiustamist peab olema piisav, vähemalt minu jaoks nii. Mis siin ikka, see Stage 3 annab 60-80 HP juurde + väljalase teema jne.
Kui mul oleks garaazh, siis mina projekti jaoks võttaks SAAB 900 klassik AERO, või SAAB 9-3 AERO ( MY 2000 ). Ja siis saab terve auto ymberehitada, ja igasuguseid softe proovida jne
Algselt postitas: Homersimpson
Bsr'i kiitvat inimest ma pole veel kohanud
Nüüd oled
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Minu hääl ka Maptunile igaljuhul. Kuuldavasti Bsr keerab teinekord mappe nii kuis Jumal juhatab.... Ei olda sellest vaimustuses.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14349
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
ja kui 256 annab, siis saadad tagasi.. ?? Ilmselt ei saa loota, et nad kõikvõimalike (ja peale selle veel ka konkurendi) toodetega midagi testinud on. Eks ikka oma asjadega see tehtud ja kehtib sellise setupi puhul, nagu neil kirjas. Samas jääb aga võimalus, et mõne muu aftermarket jupiga tuleb hoopis rohkem..
No ei usu küll, et ei sobi.
Jaanusel olnud ju mitmeid sportfiltreid- K&N või JT mõlemad tipptasemel tootjad.
Ise ei tahaks ka kogu nodi Maptunist osta, kuid hinnad eraldi mujalt ostes juppidele eriti odavamad pole - krt seda nüüd teab?
Jaanusel olnud ju mitmeid sportfiltreid- K&N või JT mõlemad tipptasemel tootjad.
Ise ei tahaks ka kogu nodi Maptunist osta, kuid hinnad eraldi mujalt ostes juppidele eriti odavamad pole - krt seda nüüd teab?
Nuh ega see päris niiväga täppisteadus ka pole. Kui panna ka kõik maptuni poolt soovitud setupi seaded, siis ikka jääb mingi tolerants.
See sinu olemasolev väljalase kindlasti ei mõjuta midagi negatiivset. Kuid silmas tuleks pidada, et ainuüksi dünostendid näitavad kõik väga erinevaid numbreid
See sinu olemasolev väljalase kindlasti ei mõjuta midagi negatiivset. Kuid silmas tuleks pidada, et ainuüksi dünostendid näitavad kõik väga erinevaid numbreid
romza
- Jaanus
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Aga kuidas see vanasõna oligi...
Kes ei riski se ei
Ja Maptuni softi poolelt võin õelda, et nad on väga paindlikud, kui näiteks tulebki miski kokkusobivuse kala, siis nad on väga vastutulelikud ja muudavad mingi väikse asja ära ja saadavad uue softiga aju Mul pole nad midagi norinud, et ma vähemalt pooled jupid mujalt olen ostnud
Kes ei riski se ei
Ja Maptuni softi poolelt võin õelda, et nad on väga paindlikud, kui näiteks tulebki miski kokkusobivuse kala, siis nad on väga vastutulelikud ja muudavad mingi väikse asja ära ja saadavad uue softiga aju Mul pole nad midagi norinud, et ma vähemalt pooled jupid mujalt olen ostnud
Algselt postitas: Thom
Midagi sellist sealt tulekski.. Rahuliku une säilitamiseks tuleks otsustada ikkagi BSRi kasuks.
Maptun, siis Maptun:thumb:
Jutt hakkas muidugi pihta sellest, et 10t. on suur summa raha:D
Stage 2 on ikkagi 6 796.00 SEK +VAT.
Ehk siis mõne kuu pärast, või kui leiab kaks-kolm aju soovijat juurde, siis või tõesti mingit discounti uurida.
Jutt hakkas muidugi pihta sellest, et 10t. on suur summa raha:D
Stage 2 on ikkagi 6 796.00 SEK +VAT.
Ehk siis mõne kuu pärast, või kui leiab kaks-kolm aju soovijat juurde, siis või tõesti mingit discounti uurida.
Endal oleks samuti huvi stage 1 vastu, et andke teada kui tõsisemaks tellimiseks läheb.