Saaks suvejooksul 2..3 korda süsteemi täis lasta ja nii mitu suve ..
Konditsioneeri täitmine kodus?
Mure selline: NG konditsioneer jookseb nii 3 kuuga tühjaks. Miskit konkreetset lekkekohta pole ka leitud mida parandada (on süüdistatud täitmisventiile, kuid neid ei saa kontrollida
. Käisin täitsin konti eelmine suvi Külminaatoris, seal vana tõstis pudeli kaalupeale, ühendas otsad, lasi mootoril mõnda aega käia ja oligi valmis (700EEK). Siit tekkis kiire mõte, kas seda prodseduuri kodus ei saaks järgi teha: see pudelitäis ainet maksab 2..4 tuhat, palju need otsikud ka maksta võivad...
Saaks suvejooksul 2..3 korda süsteemi täis lasta ja nii mitu suve ..
Saaks suvejooksul 2..3 korda süsteemi täis lasta ja nii mitu suve ..
Algselt postitas: indrek
Mure selline: NG konditsioneer jookseb nii 3 kuuga tühjaks. Miskit konkreetset lekkekohta pole ka leitud mida parandada (on süüdistatud täitmisventiile, kuid neid ei saa kontrollida. Käisin täitsin konti eelmine suvi Külminaatoris, seal vana tõstis pudeli kaalupeale, ühendas otsad, lasi mootoril mõnda aega käia ja oligi valmis (700EEK).
Ehk käid ka mõnes mõistlikus kohas, kus lisaks külmainele lisatakse ka värvainet, et oleks näha kust lekib. Pääsed odavamalt ja leiad ka vea üles, mitte ei tassi sõelaga vett.
terv, teager
-
S9K
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Ma ei mäleta mida täpselt minu autol süsteemi lasti, igatahes kontrolliti lekkeid nuuskuriga. Nuusutab ja siis kisab. Kusjuures selle päris õige koha leidsime alles seebivett peale pihustades. Voolikute ja pumba vahelised tihendid olid läbi.
Mu auto konditsioneer on üks enim tähelepanu saanud seade autos 
Seal on vahetatud katkisi torusid, kontrollitud vaakumiga ja täidetud värviainetega.
Viimastel kordadel on küsitud raha ainult täitmise eest.
Ehk ma mõtlesin oma lolli peaga, et see külmaaine on saanud mu masinale samasuguseks kulukohaks nagu bensiin. Tahaks ainult hästi odavalt täita.
Seal on vahetatud katkisi torusid, kontrollitud vaakumiga ja täidetud värviainetega.
Viimastel kordadel on küsitud raha ainult täitmise eest.
Ehk ma mõtlesin oma lolli peaga, et see külmaaine on saanud mu masinale samasuguseks kulukohaks nagu bensiin. Tahaks ainult hästi odavalt täita.
Algselt postitas: indrek
Mu auto konditsioneer on üks enim tähelepanu saanud seade autos
Seal on vahetatud katkisi torusid, kontrollitud vaakumiga ja täidetud värviainetega.
Viimastel kordadel on küsitud raha ainult täitmise eest.
Ehk ma mõtlesin oma lolli peaga, et see külmaaine on saanud mu masinale samasuguseks kulukohaks nagu bensiin. Tahaks ainult hästi odavalt täita.
kas ka meil kontrollitud:) läks päris põnevaks..võimalik,et pumba vahetus ootab ees
Algselt postitas: indrek
Saaks suvejooksul 2..3 korda süsteemi täis lasta ja nii mitu suve ..
Pole raketiteadus. Saab edukalt ka ise hakkama, vaja vaid freooni ja voolikuid, hea kui manomeeter koos vaakummeetriga olemas. Imemise poole voolik taha ja kraan lahti kui mootor töötab. Kaal abiks kui süsteem täitasa tühi on. Sulle peaks minema Freoon R134a - 725g ja õli 150g, kui süsteem täitsa tühi. Kraami võid osta külmatehnikat müüvast poest Kadaka tee Büroomaailma lähedalt (nime ei mäleta). Võid saata PS-i, kui on küsimusi.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7673
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
aga kas saab päris niisama hakkama??
kui systeem ikka täitsa tyhi, tyhjagi sul kompressor käima läheb ja sisse imema hakkab...
kui systeem ikka täitsa tyhi, tyhjagi sul kompressor käima läheb ja sisse imema hakkab...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.

