Masinaks ikka NG900 2.3 ja automaatkastiga
K:Mootor seiskub sõidu ajal
Tere kõigile. Ehk on keegi puutunud kokku või kuulnud midagi järgimisest probleemist. Lugu hakkas pihta sellel talvel, kui suht külma ilmaga ja veidi väsinud akuga oma autot käivitada üritasin. Starter paar tiiru ja seis; mõne aja pärast veel - sama, kolmanda korraga hüppas käima. Kuid sellest ajast on nii, et u.10 min peale sõitma hakkamist lööb pea terve armaturi tulesid põlema ja mootor seiskub? Jään pidama, keeran süüte välja, käivitan uuesti ja rahulikult sõidan kohale. Piisab autol seista kas või pool tundi, kõik kordub uuesti. Pimedas sõites panin tähele, et hetkel, kui mootor seisma jääb, kustuvad ja esituled, samas armatuuri valgustus SID ja raadio jäävad tööle. Algul mõtlesin, et mõni niiskuse probleem, kuid see jama kordub tänaseni ja teeb juba murelikuks. 
Masinaks ikka NG900 2.3 ja automaatkastiga
Masinaks ikka NG900 2.3 ja automaatkastiga
Süüteluku või mõne +terminaali häda.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Nüüd siis mure lõplik - auto ei suvatse üldse käima minna
. Tundmärgid järgmised: süüde sisse, check engine, ok. Seejärel annan starterit ja hakkab tants pihta - spidot viskab, nõidikud tantsivad nii, kus tahavad, igasugu hoiatustuled (ABS, Winter, Sport, Check gear box jne) küll säravad, küll on tuhmid. Starter töötab korralikult. Lugesin vene foorumist, suht tinti on vigane kas väntvõlli andur, või käigukasti küljes olev vidin, mille nimi Neutral Safety Switch. Muidugi kavatsen kõigepealt + juhtmed üle vaadata ja juba siis edasi minna. Ehk on kellegil veel midagi lisada ?
Tere ja kõigepealt suured tänud kõigile, kes viitsisid minu murele kaasa tunda, avaldades oma arvamust probleemist.
Sai põhjalikult uuritud NG900 elektriskeeme ja nagu Trionic korraga välja pakkus, ainuke arvestatav koht oli süütelukk, ehk õigemini selle põhjaplaat koos kontaktide gruppidega
. Lähemal vaatlusel selgus, et kontaktid olid päris mustaks läinud. Õnneks põlemisjälgi polnud ja peale korralikku piirituse- ja seemisnahaga puhastastamist asi jälle korras. Kui nüüd päris täpne olla, siis minu auto rikke tekitasid süüteluku kontaktid 15 ja 30. Panin postile juurde väljavõte skeemist, ehk läheb mõnele huvilisele veel vaja.
Seega, auto korras ja mure murtud
Lisatud failid
Sai põhjalikult uuritud NG900 elektriskeeme ja nagu Trionic korraga välja pakkus, ainuke arvestatav koht oli süütelukk, ehk õigemini selle põhjaplaat koos kontaktide gruppidega
Seega, auto korras ja mure murtud
Lisatud failid

