K:Mootor seiskub sõidu ajal

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
robema
Postitusi: 25
Liitunud: L Mär 25, 2006 0:26
Asukoht:
Auto:

#1

Tere kõigile. Ehk on keegi puutunud kokku või kuulnud midagi järgimisest probleemist. Lugu hakkas pihta sellel talvel, kui suht külma ilmaga ja veidi väsinud akuga oma autot käivitada üritasin. Starter paar tiiru ja seis; mõne aja pärast veel - sama, kolmanda korraga hüppas käima. Kuid sellest ajast on nii, et u.10 min peale sõitma hakkamist lööb pea terve armaturi tulesid põlema ja mootor seiskub? Jään pidama, keeran süüte välja, käivitan uuesti ja rahulikult sõidan kohale. Piisab autol seista kas või pool tundi, kõik kordub uuesti. Pimedas sõites panin tähele, et hetkel, kui mootor seisma jääb, kustuvad ja esituled, samas armatuuri valgustus SID ja raadio jäävad tööle. Algul mõtlesin, et mõni niiskuse probleem, kuid see jama kordub tänaseni ja teeb juba murelikuks. :conf:

Masinaks ikka NG900 2.3 ja automaatkastiga
Fabrik
Postitusi: 281
Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.

#2

Ole ettevaatlik, järgmine kord lööb peale väljasuremist leegi kapoti alt välja.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#3

Süüteluku või mõne +terminaali häda.
robema
Postitusi: 25
Liitunud: L Mär 25, 2006 0:26
Asukoht:
Auto:

#4

Nüüd siis mure lõplik - auto ei suvatse üldse käima minna :conf:. Tundmärgid järgmised: süüde sisse, check engine, ok. Seejärel annan starterit ja hakkab tants pihta - spidot viskab, nõidikud tantsivad nii, kus tahavad, igasugu hoiatustuled (ABS, Winter, Sport, Check gear box jne) küll säravad, küll on tuhmid. Starter töötab korralikult. Lugesin vene foorumist, suht tinti on vigane kas väntvõlli andur, või käigukasti küljes olev vidin, mille nimi Neutral Safety Switch. Muidugi kavatsen kõigepealt + juhtmed üle vaadata ja juba siis edasi minna. Ehk on kellegil veel midagi lisada ?
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#5

Lisan, et võiks pöörduda Saabidega tegelevasse teenindusse. Saad kohe peavalust vabaks :)
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#6

See vilkumine ja tulede vilgutamine viitaks minu arvates küll kuhugi elektriprobleemide peale. Kehvad massiühendused vms.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
robema
Postitusi: 25
Liitunud: L Mär 25, 2006 0:26
Asukoht:
Auto:

#7

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Lisan, et võiks pöörduda Saabidega tegelevasse teenindusse. Saad kohe peavalust vabaks :)

Seda ma usun, kuid vahemaa on pisut pikk ja Lõuna Eestis selliseid inimesi mina kahjuks ei tunne
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#8

Ah Võru, minu viga. Saan su probleemist hästi aru. Sel juhul tuleb tõesti ise käed külge ajada.
robema
Postitusi: 25
Liitunud: L Mär 25, 2006 0:26
Asukoht:
Auto:

#9

Tere ja kõigepealt suured tänud kõigile, kes viitsisid minu murele kaasa tunda, avaldades oma arvamust probleemist.

Sai põhjalikult uuritud NG900 elektriskeeme ja nagu Trionic korraga välja pakkus, ainuke arvestatav koht oli süütelukk, ehk õigemini selle põhjaplaat koos kontaktide gruppidega :notworthy:. Lähemal vaatlusel selgus, et kontaktid olid päris mustaks läinud. Õnneks põlemisjälgi polnud ja peale korralikku piirituse- ja seemisnahaga puhastastamist asi jälle korras. Kui nüüd päris täpne olla, siis minu auto rikke tekitasid süüteluku kontaktid 15 ja 30. Panin postile juurde väljavõte skeemist, ehk läheb mõnele huvilisele veel vaja.

Seega, auto korras ja mure murtud :headbang:

Lisatud failid
Vasta