
Rattalaager
Oli olemas laager aga seda ei saanud v2lja kuna kõik poldid olid nii roostes kui olla saab.Laagris oli väga suur loks kah pealekauba.Kas keegi oskab õelda hinna palju ta B varuosana maksab või võib alla panna ka C?Kui juhuslikult kellegil on korralik kasutatud laager ostaks ära.
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
www.autoosad.ee oli kusagil 1000-
Või Hr. Timutit käest osta
Või Hr. Timutit käest osta
__In Boost We Trust__
See, et laagri kinnituspolt on roostene, ei ütle laagri seisukorra kohta mitte midagi.Polt ja laager on erinevad asjad.See, et laagril on siis loks sees, kui veovõlli ots on välja võetud, ei ole ka mingi asitõend seisukorra kohta.Sest laager peab olema veovõlliga kokku tõmmatud, et loks ära kaoks.Kui ka siis on loks sees on muidugi laager kutu.
Kuna see laager on valmistatud pinguga istuga, siis olen mina vaadanud nii, et kui rumm eraldub laagri seest, võib laagri elu-ea lõppenuks nimetada.See tähendab, et ma ei saa seda enam müüa, kuigi ta võis ka mitte veel ulguda.
Pinguga istuga laagri koostamine käib sedasi, et sisemine osa ehk siis rummu osa jahutatakse ja välimine osa ehk korpus soojendatakse.Üks külmaga kahaneb ja teine soojaga paisub ja siis on suurema diameetriga asi võimalik panna väiksema diameetriga asja sisse.Temperatuuri ühtlustudes ei tule rummu-osa enam seest välja.
Samas olen näinud laagrit, mis väidetavalt on hiljuti vahetatud, aga rumm tuleb lupsti seest välja.Ja ei ulgunad ka see laager.
Veovõlli otsa peab ka kindlasti õige jõuga kinni keerama, muidu on ka eluiga lühem või olematu.Peast ei tea, aga vist oli 400 N/m.Foorumist on see number ka läbi käinud.Seega koduste vahenditega heebliga seda kinni ei tõmba.Pool sellest tuleb võib-olla kätte.
Ja mul on ka seda laagrit, kui peaks vaja olema.
Kuna see laager on valmistatud pinguga istuga, siis olen mina vaadanud nii, et kui rumm eraldub laagri seest, võib laagri elu-ea lõppenuks nimetada.See tähendab, et ma ei saa seda enam müüa, kuigi ta võis ka mitte veel ulguda.
Pinguga istuga laagri koostamine käib sedasi, et sisemine osa ehk siis rummu osa jahutatakse ja välimine osa ehk korpus soojendatakse.Üks külmaga kahaneb ja teine soojaga paisub ja siis on suurema diameetriga asi võimalik panna väiksema diameetriga asja sisse.Temperatuuri ühtlustudes ei tule rummu-osa enam seest välja.
Samas olen näinud laagrit, mis väidetavalt on hiljuti vahetatud, aga rumm tuleb lupsti seest välja.Ja ei ulgunad ka see laager.
Veovõlli otsa peab ka kindlasti õige jõuga kinni keerama, muidu on ka eluiga lühem või olematu.Peast ei tea, aga vist oli 400 N/m.Foorumist on see number ka läbi käinud.Seega koduste vahenditega heebliga seda kinni ei tõmba.Pool sellest tuleb võib-olla kätte.
Ja mul on ka seda laagrit, kui peaks vaja olema.
Olen huvitatud küll sellest laagirst mis sul on.Kas se on sul kasutatud kuna uue jaoks mul raha pregu pole ja sõita tahaks küll.Kunagi hiljem paneks uue kui rikkamaks saab ja kas on veel v6imalik nt: kellegil juurde kohale sõita kes annaks näppunäiteid kuda vahetada.Esimesel korral on se ikka rakettiteadus...

Sporti teen juba paaraastat.Sportlikust huvist ütlesin.Kui sind vaevab midagi siis küsi otse.Ei taha midagi p____ keerata.Ma saan sellega ise kah hakkama.Aga kui sa sihukest küsimust küsid siis kas sa oskasid esimesel korral vahetada.Kui ma oskan aidata millega aitan hea meelega.

-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Said valesti aru, pigem on halb vaadata, et nii noored mehed peavad oma pead vaevama selliste asjadega. Vanemad võiks pisut rohkem toetada. Milleks pead Sina oma rahast mingit laagrit ostma. Martin ma sinu poolt ikka
Olin ise samasugune, aga tegelesin siis kaherattalistega.

Tonnisel on rummuga laagrid.Pidurisadul ja -ketas maha.Esisillas pooltelg rummust välja ja laager käib seestpoolt 4 poldiga.Tagasillas ainult üks suur mutter.Pingutusmoment on nii ees,kui taga 290-310 Nm.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Tervist,paluks abi ka siis nendesamade laagrite asjus.Nimelt mul selline asi,et tagumine laager undab ja oleks vaja välja vahetada.Käisin täna ka poest uurimas aga seda eestisse ei tellita.Autoks siis 9000i 2.0 94 kw aastast 89.Olen ka huvitatud kasutatud laagrist.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Mine ütle neile poemeestele, et nad võiks end põlema panna...Algselt postitas: senamega
Käisin täna ka poest uurimas aga seda eestisse ei tellita.

Viisin auto ära juba vaita tuttav vahetab välja mingi 300eeku eest.Oi jummal kuidas on selle kõriseva laagriga sõita mõtled et nüüd kohe läheb midagi p____.Jõutsin kohale:headbang:.Nüüd tuli välja et tal kah pole sihukest padrunit millega lahti keerata homme saab siis saab korras auto kah.
See mutter on keermeliimiga kinnitatud. Kui eelmine remontija on pannud liiga kõva liimi, siis on probleem. Liimi saab ära põletada aga antud kohas tuleb üsna ettevaatlik olla, et laager kahju ei saaks.
Löökpadrunit on keegi proovinud?
Löökpadrunit on keegi proovinud?
Ei ole kuna pole endal ja ühel tuttaval oli aga ta ütles et se on liiga nõrk.Enam nagu nii see pole minu mure vaid ma viisin juba auto ära ja tuttav mässab sellega edu talle.
Täna keeras juba ühe padruni puru.Homme saab õige komplekti siis hakkab vahetama.

- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
yks võimalus on freesida pöörleva viiliga mutter mõnest kohast õhemaks ja siis keerake puruks.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.


