veovõlli tolmukaitse

Tonnised ja nende mured
Vasta
ravia
Postitusi: 77
Liitunud: T Okt 07, 2008 23:19
Asukoht:
Auto:

#1

küsimus siis selline et mis määre sinna sisse käib?tegu on parempoolse veovõlli käigukastipoolse otsaga. momendil on seal paksu õli sarnane...! tean et tavalliselt käib sinna spets määre,aga mite õli. või on saabile mingi eri mögin välja mõeldud? või on keegi tark küberneetik sinna ise midagi aretanud.. oman autot alles 5kuud. Jas muutkui remondin!))
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#2

sisemised - Mobil GS 57C
välimised - Molycote VN 2461C

Tänapäeval on ilmselt uuemad määrded teiste tähistega. Üldiselt on poes müüa määret ka eraldi.
Vananedes läheb määre vedelaks, niiet see on ok kui lahti võttes ise välja voolab, uuena on see suht paks. Välimise liigendi oma tavotilähedane, sisemine vedelam.
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#3

Värvus peab olema tume. Kui on punakas siis on juba räigelt kuuma saanud ning ei kõlba kuhugi.

Testitud värk..... kahjuks. :wise:
Iga ratas veab and then some!
ravia
Postitusi: 77
Liitunud: T Okt 07, 2008 23:19
Asukoht:
Auto:

#4

sain targemaks. nii ma arvasingi et ei ole õige . punakas on jah.!mis edasi saab,mida veel vaadata?
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#5

Algselt postitas: ravia
sain targemaks. nii ma arvasingi et ei ole õige . punakas on jah.!mis edasi saab,mida veel vaadata?

Kui on kuuma saanud siis ilmselt on mingi laager "tripoid" (targemad parandage) purunenud ning hõõrudes kuumaks antud koja ajanud, minul oli lausa oranzikas.


Kuumuse ja õige määrde omaduste puudumisel tekib kulumine, mis omakorda toob sõites sisse vibratsiooni jne. Just sai 2 nädala tagasi taoline protsess läbitud. :red:

Aitas kogu parem poolse sisemise pooltelje vahetus.
Iga ratas veab and then some!
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#6

Paraku IFF teab mida räägib...:(
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#7

Algselt postitas: ravia
sain targemaks. nii ma arvasingi et ei ole õige . punakas on jah.!mis edasi saab,mida veel vaadata?

Kui on kuuma saanud siis ilmselt on mingi laager "tripoid" (targemad parandage) purunenud ning hõõrudes kuumaks antud koja ajanud, minul oli lausa oranzikas.


Kuumuse ja õige määrde omaduste puudumisel tekib kulumine kojas, ning lohud selle sees, mis omakorda toob sõites sisse vibratsiooni jne. Just sai 2 nädala tagasi taoline protsess läbitud. :red:

Aitas kogu parem poolse sisemise pooltelje vahetus.
Iga ratas veab and then some!
ravia
Postitusi: 77
Liitunud: T Okt 07, 2008 23:19
Asukoht:
Auto:

#8

nii nii.... ja kui raskeks need osad kujunevad? arvatavasti tuleb uued osta! kasutatud ju ei tasu vaadata.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#9

Kannatab küll osta kasutatud. Aga enne võiks mõni asjatundja üle vaadata.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

Algselt postitas: ravia
küsimus siis selline et mis määre sinna sisse käib?tegu on parempoolse veovõlli käigukastipoolse otsaga. momendil on seal paksu õli sarnane...! tean et tavalliselt käib sinna spets määre,aga mite õli. või on saabile mingi eri mögin välja mõeldud? või on keegi tark küberneetik sinna ise midagi aretanud.. oman autot alles 5kuud. Jas muutkui remondin!))
Sisemise määre meenutabki paksu õli,st. see on võimeline voolama.
Vasta