Saabike käib korralikult, aga roolivõim jukerdab

Tonnised ja nende mured
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#26

Õlled saada mulle,las NoFear teeb neegritöö;)
Kasutaja avatar
cilpkonn
Postitusi: 1091
Liitunud: K Apr 06, 2005 12:32
Asukoht:
Auto:

#27

lihtsalt väike tähelepanek, mida enamus automüüjaid näiteks teeb... kahe ülanukkvõlliga modra valem on DOHC, mitte DOCH, mis saksamaa keeles tähendab "igal juhul", "ometigi"
No hard feelings ;)
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#28

Väga hea tähelepanek cilbi mees:P. Nüüd on siis selline viga, et tagant tuli alguses korraks sinist ja siis läks üle valgeks. Valge suits võttis silmad kipitma, niiet see ikka puhas veeaur ei olnud. NO FEARiga kruttisime süüdet ka aga tulemusi ei andnud. Asi siis selles, et gaasi andes ei lähe ta kohe pöördesse, tekib selline tühi koht ja õhupuhastise lööb ka vahepeal. Ja Trionic selle õlle värgi teeme kunagi veel teoks kui mul Tallinnasse vaja tulla on(ja võib olla varsti peangi sinu juurest läbi tulema). Igatahes praegu kõigile abistajatele :notworthy:
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2308
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#29

Saadan sulle pildi, mille ma lubasin enda mootorist teha...

Lisatud failid
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2308
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#30

Algselt postitas: Trionic
Õlled saada mulle,las NoFear teeb neegritöö;)

:(:(:(

õlled olidki juba riiulil...
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#31

vaata,et sa üksi seal jooma ei hakka:drink:
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#32

Check engine vilgub neli korda. Vist coolant temperature sensor. Mida tuleks kontrollida ja kus see asub? Pöörded ei lange ka maha.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#33

temp andur asub sisselaskekollektori all 2 ja 3 silindri vahel
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#34

Leidsin! AGA MIDA VÕIKS NÜÜD KONTROLLIDA?. Jahutus vent ei hakka ka käima ja selle andur on vist radika küljes kui ma ei eksi.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#35

jahutusvent peaks käima hakkama, kui radika kyljes oleva anduri juhtmed kokku pista.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#36

Check engine viga on kõrvaldatud (pistik oli lahti jäänud). Vent hakkas ka tööle kui juhtmed kokku panin. Siiani on nagu kõik hästi läinud:D. Nüüd veel pöörded liiga kõrged 1500rpm. Kas sellest piisab kui ma tühikäigu kruvi keeran või peab ka gaasiklapi asendi andurit näppima?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#37

yks mees teadis kunagi rääkida, et gaasiklapi andur peab olema selliselt , et kui hakkad nati gaasitrossi tõmbama, siis peab väike klõps käima. et siis ennem klõpsu on aju jaoks selge, et gaas on maas ja et on tyhikäik. peale klõpsu gaas peal.
vot seda klõpsu tuleb kuulata. yhel teisel mehel oli gaasitross peale keeratud nii, et klõpsu ei käinudki seega tross peab olema lõtv.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#38

See on korras. Natsa liigutan klappi ja käib väike klõps. A mida sellest kruvist regullitakse mis gaasiklapi mehhanismi juures on? Kas õhulugejat võib ka ise kruttida?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#39

ei tea mis kruvi see on , sellel mehe autodel pole olnud yhtegi kruvi sellise koha peal. aga yks võimalus on, et on tyhikäigu pöörete kruvi.(pildi peal gaasiklapi juures)
teine asi, et yks mees teadis rääkida, kuidas gaasiglapi algasendit reguleeritakse :
et see suur, et keerataklapi piirdekruvi niipalju välja, et kruvi ja klapitoe vahele jääb pilu. siis keerata piirdekruvi sissepoole, kuni see puudutab klapi tuge. siis veel 1/2 pööret sissepoole.siis kontramutter kinni.siis klõps reguleerida
ja alles siis tyhikäigu pöördeid kruttima.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#40

Seda sama kruvi ma mõtlengi. Eks ma täna üritan midagi seal timmida.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#41

Mootor käib nüüd selliselt, et alguses on pöörded 1800-1900 rpm, siis 5 min käimist koha peal ja pöörded langevad 800-900 rpm-ni. Nii vist peabki olema.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#42

ei pea(ei tohi)
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#43

See 1800-1900 on pisut paljuvõitu, minu kõhutunne ütleb, et täitsa külma mootoriga miski 1200-1300 ehk võiks?? Pärast sinna 800 kanti kukub, siis see tundub normaalne.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#44

Ajee! Mis ma nüüd teen siis? Mida ma nüüd kruttima pean hakkama?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#45

kruttimine on vägisi käima panemine .otsi keegi,kes jagab asja ja lase sellel teha-mis vaja.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#46

Ostsin uue mootori keti. Maksis 491 krooni,:freak: on see normaalne v? Muidu maksab vist 600 -800 eeku. Kas kindlalt pean ostma ka uued hammakad või võivad need ka vanad jääda.
Nastix
Postitusi: 553
Liitunud: N Mai 19, 2005 16:12
Asukoht:
Auto:

#47

Minu mälu järgi just hammasratastes oligi peamine probleem, kuna need kuluvad pehme materjali tõttu kiirelt.

http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=1249
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#48

Krt jama siis ju, kallid ju :(.

EDIT: Kett on lahtine st otsad on lahti ja väikse kilekotiga on kaasas keti lukk (sellist jama pole autode juures küll enne näind:freak: ). Kas see võib nii olla või on see lihtsalt mingi odav kaup. Ja kui suur on tõenäosus, et just see kett uuesti laiali jookseb (sealt ühendus kohast)
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2308
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#49

ostsin siis sama keti eelmisel korral ja kuna ma otsakaant lahti ei võtnud, siis oli seda ülihea vahetada. hammakaid ma aga kahjuks ei vahetanud ja seda ma tegelt kuulsin kohe peale käivitamist...:mad: soovitan seega soojalt...
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#50

oki doki. Ostan siis ära. (krt ikkagi liiga kallid).
Vasta