Mootorivahetus: karburaatorilt sissepritsele.

Kõige klassikalisemad Saabid
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#26

Kunagi oli selline värk, et ühele Opel Rekordile (1985 2.2i) sai peale tõstetud teine mootor ja see ka 1985 2.2i ja erinesid igasugu kinnitused ja voolikud jne.
Pärast sai siis mõtlema hakatud, et mis krdi pull on. Tuli välja, et asendusmootor automaat kastiga autolt ja see auto kuhu läks oli manuaal kastiga. Plokikaaned olid zuz erinevad.
Äkki Cyber sul ka sama jama ?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#27

ei olnud.. manuaalid mõlemad..:)
Aga see läheb juba teemast väga kaugele...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#28

Algselt postitas: Ryhkija
Algselt postitas: KT100
Ma vaatasin, et sissepritsel on seal samas bensupumba kohas mingi teine agregaat... nukkvõll on ikka samasugune vast... lihtsalt bensupump peale keerata ja peaks töötama :o
aga kas asjad nii roosilised on?
Ei ole nii roosilised, ikka mõned okkad on kah - karpaga massina bensupumpa käitab nukkvõlli otsas olev ekstsentrik, mida pritse nukkvõllil pole, aga mida saab sinna otsa treida (Nunnule treiti pritsega doonormootori nukkvõllile Tartus, ühe FI-s töötava taadi poolt). Lihtsam otsida sobiv doonormootor, võibolla ka odavam ...

Kas nukka tuleb lihtsalt maha treida, et see ektsentrik tekiks sinna? Põhimõtteliselt pean treialile teise nuka viima, et ta teaks, milline teha?
Seoses kevadega turgutan masinat veits, vahetan plokikaane koos kogu krempliga.

Üks küsimus veel: kas keti korrasolekut on võimalik ka visuaalselt hinnata?
Kasutaja avatar
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#29

Algselt postitas: KT100
Algselt postitas: Ryhkija
Ei ole nii roosilised, ikka mõned okkad on kah - karpaga massina bensupumpa käitab nukkvõlli otsas olev ekstsentrik, mida pritse nukkvõllil pole, aga mida saab sinna otsa treida (Nunnule treiti pritsega doonormootori nukkvõllile Tartus, ühe FI-s töötava taadi poolt). Lihtsam otsida sobiv doonormootor, võibolla ka odavam ...

Kas nukka tuleb lihtsalt maha treida, et see ektsentrik tekiks sinna? Põhimõtteliselt pean treialile teise nuka viima, et ta teaks, milline teha?
Parim, kui saad treialile miskise näidise ette anda, mille järgi teha - mu mälu järgi on sellel ekstsentrikul ka soon sees, kus bensupumba hark jookseb - ilma originaalilt mõõte võtmata on ilmselt umbe keeruline õigesti teha.
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#30

Ma võtan enda oma pealt maha siis ja annan näidisena kaasa.
Küsimus oli lihtsalt see, et kas see soon tekitatakse sinna ainult maha treies või tuleb midagi juurde ehitada. Ei viitsi enda oma lahti kakkuda, et vaadata :red:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#31

Vanemad nukkvõllid olid kõik meh. pumba nukaga,universaalsed.
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#32

Tundub, et väga lihtne selle ektsentriku tegemine ei ole. Juhul, kui nüüd ma saan selle soone sinna sisse, jääb see ka kestma? Targemad rääkisid, et nukk on väljast ainult karastatud, kui maha treida sealt, siis see jääb pehmemaks. :wtf:
Vasta