
Pole leidnud varianti, et oleks mitte-roostevaba ja mitte-nii-ilus ja mitte-nii-hinnaline see tuubus

Algselt postitas: IFF
Vaba hingamine on Turbo mootorile A ja O.
Endal on puudu just downpipe, ning seda kahjuks rahalistel põhjustel ja mitte vähe ei värele suunurk selle järgi.![]()
Algselt postitas: sebastian
...või siis ilus ja roostevaba full 3" DP tellida http://www.maptun.com/webshop/shop_info ... tegori=303 ja maksta selle eest pea poole turbo hinnast
Pole leidnud varianti, et oleks mitte-roostevaba ja mitte-nii-ilus ja mitte-nii-hinnaline see tuubus![]()
Like this?Like this!Väidetavalt spool-up-i paranemine võrreldes selle töö teostamisega kaasneva keberniidiga on suht marginaalne,sestab Peeter G enam selliseid asju ei keevita:wall:Algselt postitas: M-Tech
Nn. bellmouth on veidi effektiivsem pildil olevast üleminekust.
Kõige effektiivsem variant peaks olema wg klapil eraldi toru kuni downpipe keskele või lõpuni aga bellmouth on ka täiesti piisav.
See ongi 9000 eksperimentaal DP.Algselt postitas: sebastian
Vot siis. Kogu Garretti 5-bolt väljalase on ilusasti ära kasutatud, mitte kokku surutud 3 tolli peale või veel hullem 2,5 peale. Kas Saabile kah mahub?
OT:
Iroman, kas sinu masinal juba algselt polnud kliimat või pidid kompressori kollektori tõttu eemaldama?
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Sisselaskest natuke. Eriti huvitab mind throttle body. Siibri läbimõõduks on 55 mm. Kui nüüd throttle body ise teha ja siibri suuruseks valida ütleme 60 + mm. Kuidas see mõjutab mootori tööd. Kas ecu ei suuda enam õiget segu vormistada või suudab. Tegelikkuses on ju õhulugeja (minu autol) mis loeb õhu kogust ja vastavalt sellele tehakse segu, no + lambda ka muidugi? A little advice needed.
Tahaks terve sisselaske teha vähemalt 2.5 tollise.
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
haha 3":thumb:
Gaasiklapi andurike ei hakka segama? Mis otstarbel see seal üldse on? Seda tean, et seal sees mikro lüliti mille järgi läheb asi tühikäigu reziimile. Samas kui see jublakas ka nüüd segu koostises rolli mängib on natuke jama, sest kui klapp suurem siis näiteks sama avatuse juures voolab hulga rohkem õhku läbi ja see rikub asja ära. Krt ega enne teada ei saa kui ära proovinud pole.
Tehtud. Tegin ka pealkirja pisut sobivamaks.Algselt postitas: Trionic
Moded võiksid turbopurustaja teema antud teemaga kokku panna.Ja tegelikult saaks siit-sealt teemadest siia sobivaid advaisse veelgi lisada.
Kokku saaks päris huvitava-õpetliku,samas ülevaatliku mootoripurustamise teema.
Algselt postitas: suur
Eile nägin ühes suvalises poes suht mõistlikku vedruvalikut. Sealt oleks nii mõnigi WG vedrutamiseks kui rusikas silmaauku.
http://www.tooriistamarket.ee/
Eip. Mul veel ajugi tjuunimataAlgselt postitas: IFFAlgselt postitas: suur
Eile nägin ühes suvalises poes suht mõistlikku vedruvalikut. Sealt oleks nii mõnigi WG vedrutamiseks kui rusikas silmaauku.
http://www.tooriistamarket.ee/
Ostsid endale ära ikka?![]()