Auto talveks valmis - jagage näpunäiteid

Kõik mis on seotud SAAB' i hooldusega - alates remondikohast lõpetades autopesuga
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#51

Vot jah .. mul oli lubjatükk kusagil ajude vahel. Muidugi lämmastik.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#52

Klaasipesuvedelikku hea tehnilist piiritust lisada, Tartus müüdi seda vahepeal Flora poes suisa 10 liitrise kankuga - siis jagub mitmeks talveks. Ja peamiselt lühikesi linnaotsi tegijatel mõistlik aku ööseks seinast laadima panna, muidu varsti tühi (kui tihti seda just tegema peaks ma küll ütelda ei oska, aga eks see sõltu akust, sõitude pikkusest jms).
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Kasutaja avatar
Rauno
Postitusi: 527
Liitunud: L Apr 26, 2008 14:15
Asukoht:
Auto: Saab 9-5

#53

Suuremate külmadega lakkab töötamast mõnel uksel lukustus - jääb kas lukku või lahti.

Kas selle vastu aitaks ka mingi tegevus, millega ei kaasneks uksepolstri mahavõtmist?

Teine mure - nimelt ei tööta mõnel uksel "kinnitused" st. kui uks lahti teha siis kinni lüües see kinni ei jää. Mäletan, et kunagi vanal passatil oli sama jama ja seal ei aidanud muu, kui auto sooja kohta viia. Ehk on mingi keerem variant - sooja õli olen proovinud lukustuse vahele lasta, aga sellest pole tolku olnud.
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#54

Polstrit maha võtmata jamamine on vaid ajutine lahendus. Soovitatav oleks kogu mehhanism seal paksu määrdeainega kokku teha. Grafiitmääre näiteks sobib üsna hästi. Äravool tuleks korralikult ära puhastada ning ära mädanenud veetõkkekate kilega hermeetiliselt asendada. Eriti tagaused saavad mõnuga vett ja sodi. Mu autol oli suvel puhastades 1,5cm paksune mudakiht ukse siseküljel.
AndresV
Postitusi: 904
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#55

Eriti tagaused saavad mõnuga vett ja sodi. Mu autol oli suvel puhastades 1,5cm paksune mudakiht ukse siseküljel.
Kus see mudakiht täpselt oli? Ukse enda sees, kus mehhanismid?
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#56

Jup. Mul oli isegi tagumise uks kõlar paksu muda all. Vasak uks just selle pärast, et see on vastutulijate suunas. Eriti maantee peal saab vasak külg mõnuga vett.
mlcads
Postitusi: 197
Liitunud: N Jaan 15, 2009 14:35
Asukoht:
Auto:

#57

hehe, hea kui koos paagiga, võivad ka mõlemad kõrgrõhumootorid katki minna, sii veel sada-paar EURi
[
Kevadel vahetad lihtsalt koos paagiga, sest see on lõhki külmanud..:P
Samas meenutab see mulle, et tegelt oleks praegu paras hetk vähe kangemat peale kallata... mingi -21 kraam on sees hetkel...
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#58

Polstrit maha võtmata jamamine on vaid ajutine lahendus. Soovitatav oleks kogu mehhanism seal paksu määrdeainega kokku teha. Grafiitmääre näiteks sobib üsna hästi.
Mina soovitaks paksu määrdega kokkuteha ainult hoovastiku, et jää külge ei hakkaks aga lukustusmehanismi jällegi millegi vedelamaga.
Ise tegin ka alguses kõik paksu määrdega aga siis külmaga oli see määre niipalju paks, et tekkis sama probleem nagu Rauno eelpool kirjeldas (uks ei taha kinnilüües lukustuda).
Aitas lukustusmehanismile vana hea WD40 ja kõik töötas taas ülihästi.

PS! Et keegi valesti ei mõistaks, siis täpsustan, et jutt käib lukustusmehanismist mitte lukusüdamikust.
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
maxuud
Postitusi: 534
Liitunud: R Mär 05, 2004 19:00
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Auto:

#59

Kas keegi mäletab või oskab juhendada millises teemas lahati auto käivitusjuhtmete omadusi ?
Kui üldse see mingis teemas oli. Otsisin ise aga ei leidnud.
anthillse
Postitusi: 993
Liitunud: R Mai 02, 2008 14:30
Asukoht:
Auto:

#60

Krt eile jäätus -21 kraadine aknapesu vedelik :angry: (väljas oli-18 külma) ja õnneks tänu Sikupilli prisma sooja garaasile soojenes auto ülese ja sain sisse panna -35 aknapesu vedeliku.

Kas see -21 on ikka -21 kraadi kaitse või lihtsalt müüvad solgi Prismas :o

Igastahes külmemaks on minemas ja soovitav vist oleks -35 vedelik panna sest -21 see nädalavahetus ilma ennustuse järgi peaks ära jäätuma sest lubavad lausa -26 väljas :D
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#61

krt.. see on õige.. peaks miskit kangemat peale kallama sinna paaki.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
maxuud
Postitusi: 534
Liitunud: R Mär 05, 2004 19:00
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Auto:

#62

Kas keegi mäletab või oskab juhendada millises teemas lahati auto käivitusjuhtmete omadusi ?
Kui üldse see mingis teemas oli. Otsisin ise aga ei leidnud.

Otsisin veel, midagi leidsin:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=15950

Kas KROKOTILL või KROKODILL, selles ongi küsimus :D
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#63

Minu kogemus näitab, et kui temperatuur alla -21 on, siis klaasipesuvedelikku nagunii vaja ei lähe, kuna lihtsalt ei ole lendavat s*tta, mis klaasi külge kinni jääks.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#64

Seda küll, et vaja pole, aga pisut nõme on, kui paagi lõhki külmetab.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
anthillse
Postitusi: 993
Liitunud: R Mai 02, 2008 14:30
Asukoht:
Auto:

#65

Minu kogemus näitab, et kui temperatuur alla -21 on, siis klaasipesuvedelikku nagunii vaja ei lähe, kuna lihtsalt ei ole lendavat s*tta, mis klaasi külge kinni jääks.

Elukaaslane iga päev tööl käinud ja aken oli suht must,ja kui nüüd lõunal käisin siis Viru juures tee oli märk,mingi soola lüka oli maas ja see määrib klaasi ja seda jama leitub tegelt.
Kasutaja avatar
Rauno
Postitusi: 527
Liitunud: L Apr 26, 2008 14:15
Asukoht:
Auto: Saab 9-5

#66

Seda küll, et vaja pole, aga pisut nõme on, kui paagi lõhki külmetab.

Kui -21 kraadile vastav vedelik sees, siis see ei tohiks paaki lõhki külmutada vaid peaks muutuma lihtsalt paksusk olluseks.

Endale panin juhuks pudeli puhast kontsentraati talvisele aknapesule juurde.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#67

-20 vedelik seal -30 kandis juba vist enam paks ollus ei ole?
Ja lisaks on too vedelik ka pumbas, kus on tunduvalt vähem ruumi paisumiseks.

Ma ütleks, et parem karta, kui kaehtseda..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#68

Elu on näidanud,et need igasugused marketites müüdavad -21`C aknaveed annavad hädavaevu -10`C välja...:wall:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
ivark
Postitusi: 777
Liitunud: N Juul 02, 2009 12:31
Asukoht:
Auto:

#69

Pole veel ükski vedelik jäässe läinud, kõige odavamad ka mitte. Maksimarketist haarasin kaasa.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#70

Erand tühistab reegli...
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
ivark
Postitusi: 777
Liitunud: N Juul 02, 2009 12:31
Asukoht:
Auto:

#71

Erand tühistab reegli...
Kui erandeid oleks palju, siis tühistaks jah, kindlasti on siiski ka erandeid, mis tühistavad minu erandi ja kinnitavad reeglit...ok päev hakkab õhtusse jõudma vist.:)
Vasta