9-5 1998a. ''econ''peal viskab klaasid uduseks.
Nimelt probleem selles, et ECON peale kliima lööb aknad kõik uduseks ning puhtaks ei lähegi. Seega tuleb sõita alati kondiga, et näeks, kuhu sõita, kuna see tõmbab niiskuse ilusti ära ning aknad puhtaks. Milles võiks antud probleem olla?
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Tõenäoliselt on vesi kusagil autos. Isiklikult kasutan ECON režiimi ainult siis, kui mingil põhjusel vaja aken lahti sõita. Muidu pole nagu otseselt mõtet, kuna praeguste temperatuuri juures töötab ta üsna õrnalt ja harvade intervallidega ning enamjaolt toimetab kuivatajana.
ei saa aru, milles probleem? kui ilm on niiske, lülita econ välja, nii peabki olema. Seda ka raamatust saad lugeda.
Küsimus iseenesest on umbes sama "õues +30c sooja, econ peal ja autos on millegipärast palav, külmemaks ei lähe"
Küsimus iseenesest on umbes sama "õues +30c sooja, econ peal ja autos on millegipärast palav, külmemaks ei lähe"
Econ nupp on kuiva ilma jaoks. Hoia klaasid puhtad ja ära muretse.
Kliimat kasutades kondenseerub salongi niiskus jahedamale kliimaradikale, hoides su aknad puhtad. Liigne vesi jookseb alt välja aga mingi osa niiskust jääb radikale alles ja econ režiimis puhutakse uuesti salongi tagasi. See on paratamatu. Kui metsa raiutakse, siis laastud lendavad.
Kliimat kasutades kondenseerub salongi niiskus jahedamale kliimaradikale, hoides su aknad puhtad. Liigne vesi jookseb alt välja aga mingi osa niiskust jääb radikale alles ja econ režiimis puhutakse uuesti salongi tagasi. See on paratamatu. Kui metsa raiutakse, siis laastud lendavad.
Ning kes on kõrvalistuja, elutu külm asi?.Siit ilmselt abi ei saa, kui ainsad soovitused on a'la et Saabiga normaalselt sõita, peab hinge kinni hoidmal. Ja ei tundu eriti normaalne ka see, kui väljas vaid paar plusskraadi ja kondiradikas uhab ees nagu lennukil sellise külmaga. Seega minu poolt teema lukku, soetan parem mõistlikuma margi!
Ma ei saanud päristäpselt Jupatsi lausest aru. Kas sa kasutad koguaeg "AUTO" funktsiooni, isegi siis kui näiteks oled määranud salongi puhuma 23 soojakraadi. Ma arvasin, et kui enam külmaõhku salongi vaja pole (ma mõtlen praeguseid ja talviseid temperatuure) siis lülitangi ECONi nuppu ja asi ok. Tegelikult toimetab siis automaat funktsioon ise või ?
Teemaalgatajale ka, ma ei tea kas see on tõesti niiskuset autos (kuigi mu auto on seest ilusti kuiv)
tõmbab sama moodi minu poolse ukseklaasi uduseks isegi siis kui vahel päike pilvedevahelt paistab. ECON nupp on tegelikult selleks, et lülitada kliimapump tööle või seisma
Teemaalgatajale ka, ma ei tea kas see on tõesti niiskuset autos (kuigi mu auto on seest ilusti kuiv)
tõmbab sama moodi minu poolse ukseklaasi uduseks isegi siis kui vahel päike pilvedevahelt paistab. ECON nupp on tegelikult selleks, et lülitada kliimapump tööle või seisma

Ära sellepärast küll marki vaheta.
Selle ECON nupu kohta tahtsin seda öelda, et kui ECON on rakendatud siis muutub sinu auto justkui ilma kliimasüstemmita tavaliseks autoks. Ja ilma kondi või kliimata autod ju udutavad nii hullult, et paberirull peab raudselt autos olema
Missuguses seisus on sinu auto salongifilter ?
Selle ECON nupu kohta tahtsin seda öelda, et kui ECON on rakendatud siis muutub sinu auto justkui ilma kliimasüstemmita tavaliseks autoks. Ja ilma kondi või kliimata autod ju udutavad nii hullult, et paberirull peab raudselt autos olema

Missuguses seisus on sinu auto salongifilter ?
Näiteks tänase kuiva ilmaga sõitsin 9-5-ga Harjumaalt Pärnusse üksinda ja pealelõunal tagasi, poolelt teelt hääletaja ka peal. Ot siiski vahepeal oli isegi 4 inimest autos, mingi 30 km jagu. Temp oli valitud 20 kraadi, salongivent puhus 2 või 3. astmel - klaasidele ja jalgadele. Kliima oli kogu see 250 km ECON režiimis. Kõik aknad olid kogu aeg puhtad! Mitte mingit vajadust AUTO järele ei olnud. Matid on muide tekstiilvaibad.
Kui sinu oma käitub teisiti, siis on ta ilmselgelt täiesti rikkis. Loomulikult müü ta maha ja soeta mõni mõistlikum mark!
Kui sinu oma käitub teisiti, siis on ta ilmselgelt täiesti rikkis. Loomulikult müü ta maha ja soeta mõni mõistlikum mark!
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
aga mida su salongifilter teeb??
äkki on see paska lõpuni täis ja peale selle veel uppunud??
äkki on see paska lõpuni täis ja peale selle veel uppunud??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Ma ei saanud päristäpselt Jupatsi lausest aru. Kas sa kasutad koguaeg "AUTO" funktsiooni, isegi siis kui näiteks oled määranud salongi puhuma 23 soojakraadi. Ma arvasin, et kui enam külmaõhku salongi vaja pole (ma mõtlen praeguseid ja talviseid temperatuure) siis lülitangi ECONi nuppu ja asi ok. Tegelikult toimetab siis automaat funktsioon ise või ?
Teemaalgatajale ka, ma ei tea kas see on tõesti niiskuset autos (kuigi mu auto on seest ilusti kuiv)
tõmbab sama moodi minu poolse ukseklaasi uduseks isegi siis kui vahel päike pilvedevahelt paistab. ECON nupp on tegelikult selleks, et lülitada kliimapump tööle või seisma
Said mu lausest täitsa õigesti aru. AUTO režiimis toimetab kliima täitsa omapead. Lülitab vajadusel kondipumpa tööle, kuivatab õhku, vastavalt sissepaistvale päikesele muudab soovitud temperatuuri pisut madalamaks (päike muidu kütaks liha pehmeks) jne...
Ning kes on kõrvalistuja, elutu külm asi?.Siit ilmselt abi ei saa, kui ainsad soovitused on a'la et Saabiga normaalselt sõita, peab hinge kinni hoidmal. Ja ei tundu eriti normaalne ka see, kui väljas vaid paar plusskraadi ja kondiradikas uhab ees nagu lennukil sellise külmaga. Seega minu poolt teema lukku, soetan parem mõistlikuma margi!
Mõnel mehel läks vist Actimeli mull katki:wtf:
-
- Postitusi: 298
- Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: 9000
Nii mõnigi kord siin foorumis teemasi lugedes taipan, et sapised olete kuidagi? Inimesel on probleem autoga, jätke juhid, ämmad ja muud kaassõitjad mängust välja. Kui ei oma kogemust samasuguse probleemiga või ei tea kindlalt mis võiks aidata siis hoidke oma asjakohatud kommentaarid endale.
Omast kogemusetst oli aga lugu kyll 9000 saabiga aga vahet vast pole. Nimelt kuivaks sain aknad ainult kliimat sees hoides, lahemal vaatlusel aga oli klaasidele tekkv udu magusa maitsega. Mis siis tahendas, et salongi radikas lekib kuskilt. Peale salongiradika vahetust mone ajaparast probleem kadus juu algses ka vent torudes olid veel tosooli jaagid. Aga mis koige mystilisem, et kui ma vanal radikal lekkekohta otsisin ja selle 2,5 at rohuga survestasin, ka siis ei tuvastanud ma lekkekohta.
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Kas see vedelik siis enne või pärast radikat ei või salongi lekkida tonnisel? Torud, vollad, liitmikud...
Minu '94 NG-l oli salong niiske seetõttu, et esiteks oli põhi mitmest kohast pude, mida altpoolt ei olnud märgata - pigikaitse ja värv hoidsid roostepudi koos. Ja teiseks jooksis kuigipalju vihmavett mingil moel salongi, radika alune poroloon oli peale vihmast-tuulist ööd märg. Sellele ma pole veel jälile jõudnud, võibolla oli asi selles, et kojameeste aluse plasti alune ei olnud piinlikult puhas ja kusagilt sealt pääses läbi. Nüüd on puhas ja VIST ei ole rohkem sealtkaudu tulnud.
@looderdaja - kui inimene kurdab, et juhipoolne külg udune ... ja ei täpsusta - mitu inimest autos sõidab, ega ka mingit muud lisainfot, ei aastaaega, ei midagi ... siis on täiesti loogiline, et pakutakse esimesena seda, mida mlcads pakkus.
Sinu loogika järgi, looderdaja, peaksin mina mitu patja märjaks nutma, kuna minu NG salongi niiskuse kohta pole üldse keegi midagi vastanud. Mis sinu arvates tulemuslikum on, kas see, et üldse ei vastata või see, et teemat esilehel hoitakse?
Minu '94 NG-l oli salong niiske seetõttu, et esiteks oli põhi mitmest kohast pude, mida altpoolt ei olnud märgata - pigikaitse ja värv hoidsid roostepudi koos. Ja teiseks jooksis kuigipalju vihmavett mingil moel salongi, radika alune poroloon oli peale vihmast-tuulist ööd märg. Sellele ma pole veel jälile jõudnud, võibolla oli asi selles, et kojameeste aluse plasti alune ei olnud piinlikult puhas ja kusagilt sealt pääses läbi. Nüüd on puhas ja VIST ei ole rohkem sealtkaudu tulnud.
@looderdaja - kui inimene kurdab, et juhipoolne külg udune ... ja ei täpsusta - mitu inimest autos sõidab, ega ka mingit muud lisainfot, ei aastaaega, ei midagi ... siis on täiesti loogiline, et pakutakse esimesena seda, mida mlcads pakkus.
Sinu loogika järgi, looderdaja, peaksin mina mitu patja märjaks nutma, kuna minu NG salongi niiskuse kohta pole üldse keegi midagi vastanud. Mis sinu arvates tulemuslikum on, kas see, et üldse ei vastata või see, et teemat esilehel hoitakse?
-
- Postitusi: 389
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
No kesse siin ülistab automaatikat ja tsiteerib manuaale. Kui ikka aknad lähevad pidevalt uduseks, siis on tegemist salongi lekkiva niiskusega. Mis on patoloogia. Ja ravitav: niiskuse allikas tuvastada ja hermetiseerida.
Eelmainitud magusa udu maitse test on praktikas korduvalt end õigustanud.
PS Jahutusvedelik/aur on rängalt tervistkahjustav!
Eelmainitud magusa udu maitse test on praktikas korduvalt end õigustanud.
PS Jahutusvedelik/aur on rängalt tervistkahjustav!
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal