
Saab 9-5 3,0TDI Jahutusvedelik ja heli
Lugu järgmine.Olen nüüd juba ligi pool aastat sõitnud häälega mis justkui tuleks turbost.Teatud pööretel umbes 2-2,2 tuhat pööret teeb häält bu-bu-buh-buh.. Nagu by-pass või midagi sellist. Ja nüüd on hakkanud ka jahutusvedelikku kaduma.Karterisse ei kao,olen jälginud õlivarrast(õli vahetuse ajal uurisin ka vana õli)
Ja kui ülevaatusel käisin ja lõõre puhtaks pitsitasin siis lõi paisupaagi silmini täis.Võib viga olla õhutamisel? Kuid varem polnud probleeme(vist).Oleksin seda märganud.

Nende kaanetihenditega ei juhtu tavaliselt midagi.Kui on see tavapärane hülsside jama,siisneed pääsevad liikuma ja vedelik voolab silindritesse,ning kaob sumpsi kaudu auruna välja.
Tasuks kindlasti eelnevalt veesärk survestada,et leida võimalikku välist leket.Kindlasti vahetada regulaarselt termostaati (u. paariaastase välbaga).
Tasuks mõõta ka keemilise testriga CO sisaldust(võimalikku) veesärgis.
Tasuks kindlasti eelnevalt veesärk survestada,et leida võimalikku välist leket.Kindlasti vahetada regulaarselt termostaati (u. paariaastase välbaga).
Tasuks mõõta ka keemilise testriga CO sisaldust(võimalikku) veesärgis.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kui on see tavapärane hülsside jama,siisneed pääsevad liikuma ja vedelik voolab silindritesse,ning kaob sumpsi kaudu auruna välja.
Tekkis hülsside kohta küsimus, et kas need siis ikkagi pääsevad liikuma? Sest siin teemas sa räägid, et on võimatu, et need kuskile poole liiguvad.
Eks ka minusugune suudab viie aastaga midagi õppida
. Tollal oli selle mootori hingeelu veel suht võõras ja tundus ilmvõimatu,et survevalu alumiiniumplokki sissevalatud(mitte pressitud) terashülsid saaksid liikuda. Aga nad saavad.Seega on Isuzu insenerid midagi seoses soojuspaisumiste vahega kahe erineva metalli kokkupuutes mööda pannud.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 14
- Liitunud: T Okt 18, 2011 17:24
- Asukoht:
- Auto:
Eks ka minusugune suudab viie aastaga midagi õppida. Tollal oli selle mootori hingeelu veel suht võõras ja tundus ilmvõimatu,et survevalu alumiiniumplokki sissevalatud(mitte pressitud) terashülsid saaksid liikuda. Aga nad saavad.Seega on Isuzu insenerid midagi seoses soojuspaisumiste vahega kahe erineva metalli kokkupuutes mööda pannud.
Aga Trionic, mida arvad "kuulujutust" et probleem tekkis mootori arvestama kaldest vms , mis ei tagand enam korralikku õlitust. Ja saab lahendas hiljem probleemi lihtsalt lühema õlivardaga? Ehk lisaks ennetavale termostaadi vahetusele, tuleks ka õlitase maksimumis hoida, või ehk tsipa kõrgemalgi ?
Hülsse EI SAA vahetada sel mootoritüübil.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Tsitaat: "Aga Trionic, mida arvad "kuulujutust" et probleem tekkis mootori arvestama kaldest vms , mis ei tagand enam korralikku õlitust. Ja saab lahendas hiljem probleemi lihtsalt lühema õlivardaga? Ehk lisaks ennetavale termostaadi vahetusele, tuleks ka õlitase maksimumis hoida, või ehk tsipa kõrgemalgi ?"
Ausaltöelda kuulen sellest esmakordselt. Mootor natukene viltu,siia-,või sinnapoole - mis seal vahet??? Õlivõttur asub ju praktiliselt vastu karteripõhja ja 3,0 mootorite "kinnijooksmine" on minu praktikas alati olnud põhjustet ebapiisavast õlikogusest.
Ausaltöelda kuulen sellest esmakordselt. Mootor natukene viltu,siia-,või sinnapoole - mis seal vahet??? Õlivõttur asub ju praktiliselt vastu karteripõhja ja 3,0 mootorite "kinnijooksmine" on minu praktikas alati olnud põhjustet ebapiisavast õlikogusest.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Ütleme,et hülsid liiguvad ja jahutusvedelik läheb sinna,kaob sumpsi kaudu...Aga mis teha,et ta enam sinna ei voolaks.Hülsse vahetada ei saa,lekke on ja häda ja mure kui palju ka veel kaasa arvatud.Niipalju kui olen uurinud ja küsinud siis kõik ütlevad ikka.Ahh mis sa jamad vaheta tihendit.Aga kui ilma huupi ära vahetan,on ka suht mõttetu eks.Küsimus juurde veel,et kui olen juba nii kaua sõitnud kas võin natukene veel sõita?:P Tean,et pole soovituslik aga vaja on...Mida hullu ta võib põhjustada?Tõmbab ploki kõveraks kui ta juba pole eks?
Mina lasin selle vea kõrvaldada moodusel, mille peale enamus kogenud remondimehi tõenäoliselt kahe käega peast haaravad. Esialgu üritati ka uut tihendit jne aga see kestis vaid nädala. Seejärel läks vana plokikaas kõrgsurvesilikooniga peale (analoogselt pidi plokikaas peale pandama kiirendusmasinatel
). Seni olen sõitnud ligi 3 aastat ca 40 000 km ja kestab. Seda tehes ei lootnud niipaljugi, aga autot varuosadeks müüa ka ei raatsinud. Kestab kaua kestab 


Vabandan, et selle teema uuesti päevakorda tõstan. Mulle veeres garaazi üks OPAL või oli se Opel eesnimega Signum millele on installeeritud tehases 3,0 V6 Isuzu turbodiisel ja automaatkast. Sama "kompott" seisab Saabi nimelistel isenditel.
Päevakorda on tõusnud sellel isendil plokikaante kontroll, survestamine ja loomulikult ka lihv kuna mootor on hakanud soojast peast veidi hingama ja ei taha enam jahutusvedelikku sees hoida. Millised üllatused võivad selle isendi puhul päevakorda tõusta või kas on mingit jama millele peaks erilist tähelepanu pöörama.
Mis loom on kõrgsurvesilikoon?
Asjalikke nõuandeid ja kogemusi oodates.
Päevakorda on tõusnud sellel isendil plokikaante kontroll, survestamine ja loomulikult ka lihv kuna mootor on hakanud soojast peast veidi hingama ja ei taha enam jahutusvedelikku sees hoida. Millised üllatused võivad selle isendi puhul päevakorda tõusta või kas on mingit jama millele peaks erilist tähelepanu pöörama.
Mis loom on kõrgsurvesilikoon?
Asjalikke nõuandeid ja kogemusi oodates.