Küsimus roolati kohta.
-
kroom
- Postitusi: 336
- Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
- Asukoht: Tartu
- Auto: Viimati oli OG 9-3 automaat 1999 aastast
Küsin ka roolilati kohta, autoks 9-3 aastast 1999.
Hiljuti lõppes otsa roolivõimu pump, kusjuures eelmine vahetus oli miski 3 aastat tagasi. Nüüd, peale vahetust ütlesid Carstopi mehed, et roolilatil oli stutsklapp katki ja nad võtsid selle vahelt välja, kuna polnud midagi asemele panna kohe ja see stuts mõne mudeli latil on, mõnel jälle polevat. Stutsi eesmärk (kui ma õigesti aru sain) pidavat olema see, et tasandab niiöelda rataste iseeneslikku liikumist, kui august või kuskilt läbi sõita, et siis rool ei liigu käes iga väiksema asja pärast või nii.
Nüüd ongi kaks küsimust. Esimene see, et kas vigane stuts võis olla eelmise pumba surma põhjus; teiseks, kas ilma stutsita miskit halba ei juhtu roolilatile/pumbale? Sõites peale selle, et rool veidi kergem tundub kui eelmise pumbaga muud vahet ei tähelda. Ei ütleks küll, et rool elavam oleks või rohkem kisuks konarlikul teel.
Hiljuti lõppes otsa roolivõimu pump, kusjuures eelmine vahetus oli miski 3 aastat tagasi. Nüüd, peale vahetust ütlesid Carstopi mehed, et roolilatil oli stutsklapp katki ja nad võtsid selle vahelt välja, kuna polnud midagi asemele panna kohe ja see stuts mõne mudeli latil on, mõnel jälle polevat. Stutsi eesmärk (kui ma õigesti aru sain) pidavat olema see, et tasandab niiöelda rataste iseeneslikku liikumist, kui august või kuskilt läbi sõita, et siis rool ei liigu käes iga väiksema asja pärast või nii.
Nüüd ongi kaks küsimust. Esimene see, et kas vigane stuts võis olla eelmise pumba surma põhjus; teiseks, kas ilma stutsita miskit halba ei juhtu roolilatile/pumbale? Sõites peale selle, et rool veidi kergem tundub kui eelmise pumbaga muud vahet ei tähelda. Ei ütleks küll, et rool elavam oleks või rohkem kisuks konarlikul teel.
Pane oma küsimus ikka õigesse alamfoorumisse. Siin on 9-5 jutud.
