
Kui palju ma pean rooli all lammutama, et määrima ulatuda? Alumise plasti, mille küljes obd-pistik, võtsin peaaegu ära (plastneedid taga otsas punnivad vastu, kuigi pulgad lükkasin sisse) aga õige koht tundub olevat palju-palju kõrgemal. Ühes klassikufoorumis nägin soovitust kõlariava kaudu surakas määret õigesse punkti sihtida. 9-3 puhul see vist enam ei kehti?
Ja mida üldse kasutada, et pikemaks ajaks vaikne oleks? Käepärast on aerosoolid WD-40, PTFE Oil, PTFE dry, silikoon. Tahket liitiummääret on ka. Kas selline aerosool, mis endast paksu tatikihi maha jätab, oleks sinna parim? Midagi sellist
http://www.soudal.ee/index.php/aerosols ... ite-grease ?
Või on see hoopis tross, mis laulab

edit: tänan cyber! Hüdraulika on fine. NG tross väsis kunagi ära täpselt keset Hiiumaad

edit paar kuud hiljem: ei olnud kannatust niipalju lammutada, et miskit määrima ulatuks. Hääled vaibusid mingil hetkel ära. Nagu vanadel inimestel - ilma muutus mõjutab palju
