Tervist!
On minu ausal tööloomal (MY2007 9-5 Aero, atm) väike mure:
Pärast pikemaid sõite (mõnikord) lööb ette veakoodid P1200 ja P1312. P1312 tavaliselt viitab lõppevale DI-le (misfire 1. ja/või 2. silindris, üldjoontes kipub tulema koos P1334-ga e. vastavalt 3. ja/või 4. silinder) kuid P1200 seal kõrval (pihustite pinge vale?) suunab mõttele, et 1. ja/või 2. pihusti ei toiminud ja sellest tulenevalt ka misfire.
Lihtsa vaatluse käigus ei tuvastanud ühtegi ebatihedat ühendust -- pealegi vaadates võimalikke veakoodide nimekirjasid, oleks mõne konkreetse pihusti ühendus tõenäoliselt eraldi välja tulnud.
Küsimus nüüd ongi: mis võiks veel põhjustada sellist DTC-de kombot ja kuidas seda ravida? Kas see võib olla seotud mingi üldise süsteemipinge jamaga? T7 suremas? Vaja teostada lihtne (või keerulisem) jiggle-a-wire operatsioon? Ikkagi DI suremas? Kõik korraga?! Või lihtsalt tõeotsingutest loobuda ja sõita Tallinna spetsialisti jutule?
P1200 ja P1312
Praegu peal ca 20k sõitnud NGK PFR6H-10 küünlad, peaks veel justkui 80% ressurssi alles olema -- ebatõenäoline, kuid piisavalt odav, et katsetada, kui ideed lõppevad. Seost P1200-ga ma praegu ei suuda tuvastada...
Või ehk on nii, et lambikale BT OBD vidinale Saab ei jaga täpsemat veakoodi ning Tech2ga oleks pilt kohe selgem?
Või ehk on nii, et lambikale BT OBD vidinale Saab ei jaga täpsemat veakoodi ning Tech2ga oleks pilt kohe selgem?
-
- Postitusi: 51
- Liitunud: N Juun 30, 2016 17:58
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 2.3 Hirsch Performance 205kW MY04
Endal hetkel sama jama, hakkas viskama P1312 ja P1334. Korduvalt kustutanud ja tuleb alati tagasi. Küünlaid kontrollides tundusid küünlad ok, aga tellisin uued ära ja eks näis mis saab.
WIS ütleb küünalde vahetuse kohta järgmist:

Endal B235R, aga selle kohta ei ole eraldi vahetuse sagedust välja toodud, aga peaks olema sama ma eeldan.
Tech2 saad kindlasti rohkem infot. DI kassetti saab eraldi diagnoosida, tavalise OBDII seda teha ei saa.
WIS ütleb küünalde vahetuse kohta järgmist:

Endal B235R, aga selle kohta ei ole eraldi vahetuse sagedust välja toodud, aga peaks olema sama ma eeldan.
Tech2 saad kindlasti rohkem infot. DI kassetti saab eraldi diagnoosida, tavalise OBDII seda teha ei saa.
Ma jälle olen lugenud, et välp võib nendel küünaldel ikkagi 100kkm olla. Ning P1312+P1334 tavaliselt suunavad ikkagi järgmist DI-d ostma; vähemalt on enda kogemus ja internet niisuguse mulje jätnud.
Mind endiselt huvitab ikkagi see P1200. On õige mu oletus, et kui silindris pole kütust, süttimist ei toimu ja T7 loeb selle misfire-ina ära? Ja sellepärast ka siis see P1312?
Mind endiselt huvitab ikkagi see P1200. On õige mu oletus, et kui silindris pole kütust, süttimist ei toimu ja T7 loeb selle misfire-ina ära? Ja sellepärast ka siis see P1312?
Vaatan et profiilis on Hirsch ja sa ülal mainisid et B235R.
Mul on ikkagi natuke arusaamatuks jäänud B235R Hirschi küünla mark. Meil kõik panevad PFR6H-10 peale, aga Inglismaal üks Saabi lammutaja ütles et see on BS ja peab olema BCPR7ES-11 või BCPR6ES-11. Nii 280hp kui 305hp versioonil.
Milliseid sina kasutad?
Mul on ikkagi natuke arusaamatuks jäänud B235R Hirschi küünla mark. Meil kõik panevad PFR6H-10 peale, aga Inglismaal üks Saabi lammutaja ütles et see on BS ja peab olema BCPR7ES-11 või BCPR6ES-11. Nii 280hp kui 305hp versioonil.
Milliseid sina kasutad?
-
- Postitusi: 51
- Liitunud: N Juun 30, 2016 17:58
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 2.3 Hirsch Performance 205kW MY04
Hirsch jah. PFR6H-10 olid peal ja läksid peale. Vanadel oli vahe liiga suureks kulunud.
Ma ei ole mingi küünla ega saabi ekspert, aga võta nüüd näpust mis jutt see õige.
Stock 184kw küünal on PFR6H-10. Kõrgema performance juures peaks küünla vahe väiksem olema, mis BCPR7ES-11 ja BCPR6ES-11 on ju suuremad.
Performance juures on ka oluline, et küünal annaks hästi sooja ära, mis on järgmised:
PFR6H-10 heat range 6
BCPR6ES-11 heat range 6
BCPR7ES-11 heat range 7
Selle juures mängib ka rolli kas sõidad lühikesi otsi või pikkasi ja palju piitsa annad.
Oluline on ka mis materjalist elektroodid on, parema kulumiskindlusega materjal hoiab vahet kauem õigena.
Selle loogika järgi oleks nagu PFR7H-10 või BCPR7ES-10 kõige paremad performance jaoks, aga nagu ma ütlesin see sõltub väga palju su sõidust.
Ma ei ole ka Saabi ekspert, aga ma tean et masin kasutab küünlaid ka anduritena ning ma ei tea kuidas väiksema vahega küünla paigaldamine seda mõjutada võib.
Kindlasti on siin foorumis korralike saabiveterane
kes oskavad seda kommenteerida!?
Ma ei ole mingi küünla ega saabi ekspert, aga võta nüüd näpust mis jutt see õige.
Stock 184kw küünal on PFR6H-10. Kõrgema performance juures peaks küünla vahe väiksem olema, mis BCPR7ES-11 ja BCPR6ES-11 on ju suuremad.
Performance juures on ka oluline, et küünal annaks hästi sooja ära, mis on järgmised:
PFR6H-10 heat range 6
BCPR6ES-11 heat range 6
BCPR7ES-11 heat range 7
Selle juures mängib ka rolli kas sõidad lühikesi otsi või pikkasi ja palju piitsa annad.
Oluline on ka mis materjalist elektroodid on, parema kulumiskindlusega materjal hoiab vahet kauem õigena.
Selle loogika järgi oleks nagu PFR7H-10 või BCPR7ES-10 kõige paremad performance jaoks, aga nagu ma ütlesin see sõltub väga palju su sõidust.
Ma ei ole ka Saabi ekspert, aga ma tean et masin kasutab küünlaid ka anduritena ning ma ei tea kuidas väiksema vahega küünla paigaldamine seda mõjutada võib.
Kindlasti on siin foorumis korralike saabiveterane
