Sai üks uus SAAB taas hangitud. 16V 1990.
Esimene mure on selles, et käivitamisel tahab mitu ringi starterit saada, enne kui käima läheb. Kui läheb, käib väga hästi ja ühtlaselt.
Millest selline asi võiks tulla? Bensiin vajub ära kuskile? Suurt vahet ei ole, kas soe või külm mootor.
Teine värk on sellega veel, et check engine tuli põleb pidevalt, kuid see võib tingitud olla sellest, et mitmed juhtmed on kapoti all lahti lihsalt.
900 klassik käivitub halvasti
võtsin aku klemmi mõneks hetkeks maha, nüüd check engine mõnda aega pole põlenud.
ma ei kujuta ette, kuhu need juhtmed võiksid minna, mootori peale nad jõuavad igal juhul. täiesti korralikud juhtmed, kummiisolaatorid ka veel ümber, kaks paari ja üksik ümmargune tegelane ka.
kui kuskilt saaks selle mootori pildi, tundub nagu mu ploki küljest on mingi asi ära kruvitud. vähemalt kaks poldiauku seal on ja midagi nagu kunagi oleks seal olnud ka..
ma ei kujuta ette, kuhu need juhtmed võiksid minna, mootori peale nad jõuavad igal juhul. täiesti korralikud juhtmed, kummiisolaatorid ka veel ümber, kaks paari ja üksik ümmargune tegelane ka.

kui kuskilt saaks selle mootori pildi, tundub nagu mu ploki küljest on mingi asi ära kruvitud. vähemalt kaks poldiauku seal on ja midagi nagu kunagi oleks seal olnud ka..
punasega märgitud kohani jõuavad juhtmed ja seal ploki küljes on ka 2 auku, kus oleks nagu midagi olnud. mingi vaakumi asi vb? minul pole seal igal juhul midagi 
Kui lambdaandur põhjustab check engine tulukest, siis mis mõju see mootorile avaldab?
Auto sai Soomest äsja toodud. 16klapiline 2.0 mootor, 5ukseline, liigub suhteliselt hästi, püsikiirusehoidja, mis on väga mõnus.. interjöör on päris hästi säilinud. odomeeter ei tööta, aga kõik märgid viitavad, et läbisõit alla 300 tuhande (rool on täitsa kobe, istmed korralikud ja ilma suitsuaukudeta ja SAABi esiembleemil on veel sinist värvigi peal
)
Uste alumised servad on ainult roostesed. Tumehall muidu..
Lisatud failid

Kui lambdaandur põhjustab check engine tulukest, siis mis mõju see mootorile avaldab?
Auto sai Soomest äsja toodud. 16klapiline 2.0 mootor, 5ukseline, liigub suhteliselt hästi, püsikiirusehoidja, mis on väga mõnus.. interjöör on päris hästi säilinud. odomeeter ei tööta, aga kõik märgid viitavad, et läbisõit alla 300 tuhande (rool on täitsa kobe, istmed korralikud ja ilma suitsuaukudeta ja SAABi esiembleemil on veel sinist värvigi peal

Uste alumised servad on ainult roostesed. Tumehall muidu..
Lisatud failid
see seal vooliku vahel peaks puudutama konditsioneeri, ehk siis selle mingi andur vist...
üldiselt näiteks Boschi pritse tahabki natuke käiamist, kuna keegi väitis, et pump hakkab tööle alles siis kui starter taha tuleb.
Ja igasugune pritse käivitub pikema käiamisega kui karburaator;)
üldiselt näiteks Boschi pritse tahabki natuke käiamist, kuna keegi väitis, et pump hakkab tööle alles siis kui starter taha tuleb.
Ja igasugune pritse käivitub pikema käiamisega kui karburaator;)
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
1-2 sekundit minu autol...16v mootor..Algselt postitas: mart96
üldiselt näiteks Boschi pritse tahabki natuke käiamist, kuna keegi väitis, et pump hakkab tööle alles siis kui starter taha tuleb.
Ja igasugune pritse käivitub pikema käiamisega kui karburaator;)

klassiku pumbareleel (nagu oletatavalt ka paljudel teistel pritsemootoritel) on veel 1 funktsioon , mis tagab pumbale korraks toitesutsu juba süüte sissekeeramisel, aga see osa küpseb soliidsesse ikka jõudnud releedel tihti ära ja siis tekib olukord kus relee kannab voolu pumbale üle alles starteriandmise hetkest alates, tulemuseks pikem käiamine (relee säilitab mõnigasel tasemel siiski oma töövõime, ainult et toimub eespoolkirjeldatud viivitus käivitamisel), niimoodi sain aru hr trionicu jutust ükskord. kui sellele lisada veel võimalikud ummistunud/kulunud pihustiotsad , väsinud kõrgepingering ( vanad juhtmed küünlad) , ja mõningad "häälest ära vajuvad" kütte/õhu vahekorda seadvad klapid jms, siis streigib seda enam ilmselt.
Pumba töötamist ei ole tõesti kuulda, kui süüte sisse keeran, mul oli üks 8v pritsung vahepeal, sellel küll tegi pump väikse töötsükli, kui võtit keerasid.
Kas see pumba relee võib sarnane olla 84. aasta omaga?:freak:
Kas see pumba relee võib sarnane olla 84. aasta omaga?:freak:
Algselt postitas: andreas
Lambdaandur võib põhjustada check engine põlemist. Huvitav masin tundub, kust pärineb, kui saladus pole?
Kordan järjekordselt: pole olemas sellist asja,nagu lambdaandur,
lambda on matemaatiline väärtus,õhu ja bensiini koguste suhtarv.
HAPNIKUANDUR on detaili nimi.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Trionic
Kordan järjekordselt: pole olemas sellist asja,nagu lambdaandur,
lambda on matemaatiline väärtus,õhu ja bensiini koguste suhtarv.
HAPNIKUANDUR on detaili nimi.
Sügavad vabandused HAPNIKUANDURI ees

Algselt postitas: mart96
see on kaassõitja parema jala juures sissepritse ajust üleval pool kohe põrandamati taga-seal kaks releed:
system relay ja pumba relee. see oli istmele lähemal
..oli see nüüd lihtlause vä?:)
tänud asukoha eest. seal nad tõesti on.
Aga mis seal koolema hakkab siis? Need releed on lahtivõetavad, ehk ka taastavad? Sai lahti võetud ja puhastatud, aga mitte kõppugi

Nonii, lõpuks see check engine kood välja loetud.
12223 - fuel air mixture too lean - vacuum leak,oxygen sesor,air mass meter
Õhu massi mõõtja tagant ära võttes hakkavad pöörded üles-alla kõikuma. Selles vb siis viga pole?
Mis vaakumit kontrollima peaks? Mida see kood mulle üldse ütleb? Autol lihtsalt vähem jõudu?
12223 - fuel air mixture too lean - vacuum leak,oxygen sesor,air mass meter
Õhu massi mõõtja tagant ära võttes hakkavad pöörded üles-alla kõikuma. Selles vb siis viga pole?
Mis vaakumit kontrollima peaks? Mida see kood mulle üldse ütleb? Autol lihtsalt vähem jõudu?
Segu liiga lahja.Kontrolli hõrendust,õhumõõturit,mõõda O2 andurit. Samuti nii õhu-,kui mootori temp.andureid,pihustitele tuleva signaali väärtust,mootori massi,
jne.
Millega veakoode lugesid,või kasutasid vilgukoode?
jne.
Millega veakoode lugesid,või kasutasid vilgukoode?
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
On küll,ka õhumõõturi signaali.Häda on selles,et sul see Lucas CU juhib mootorit(pildi järgi tundub).Sellele pole juppe,ega ka korralikke andmeid kusagil(Vana brittide ütlus: "sealt,kus algab Lucas,kaob elekter").
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Ülevalolev pilt on illustreeriv. Mul on sama 16V mootor, kuid ilma turbota ja konditsioneerita... Kas siis ikka juhib Lucas CU mind?
Kuidas neid asju nüüd mõõtma hakata? Pihusteid saan omavahel võrrelda, aga ülejäänud vist nii lihtsalt ei lähe. Peab teadma, mida kuskilt mõõta.
Kus kaugel see hapnikuandur tal ka on? Polegi teist nagu kuskil märganud. Uuematel autodel suht "pükste" juures.
Kuidas neid asju nüüd mõõtma hakata? Pihusteid saan omavahel võrrelda, aga ülejäänud vist nii lihtsalt ei lähe. Peab teadma, mida kuskilt mõõta.

Kus kaugel see hapnikuandur tal ka on? Polegi teist nagu kuskil märganud. Uuematel autodel suht "pükste" juures.