Saab 900EP 5D, 1992

saabu
Postitusi: 786
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#26

R Okt 11, 2019 17:36

Kui käima läheb, siis pump vaevalt.
MartinE
Saabiklubi liige
Postitusi: 35
Liitunud: E Nov 12, 2018 12:14
Asukoht: Tartu
Auto: 900EP 1992 / 9-5 Aero 2008

#27

L Okt 12, 2019 22:51

OK. Veel on pakutud bensupumba või starteri releed.
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 989
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#28

L Okt 12, 2019 23:04

Eha juhuslikult masinal pole olnud mingit järelturu alarmi peal või isegi praegu peal?
MartinE
Saabiklubi liige
Postitusi: 35
Liitunud: E Nov 12, 2018 12:14
Asukoht: Tartu
Auto: 900EP 1992 / 9-5 Aero 2008

#29

L Okt 12, 2019 23:10

Kusjuures jah, on olnud kunagi mingi alarm peal, mis – võimalik, et mitte täielikult – maha võetud. Sellel juhul on vea otsimine paras peavalu?
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1062
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto:

#30

L Okt 12, 2019 23:30

MartinE kirjutas:
L Okt 12, 2019 23:10
Kusjuures jah, on olnud kunagi mingi alarm peal, mis – võimalik, et mitte täielikult – maha võetud. Sellel juhul on vea otsimine paras peavalu?
Kaassõitjapool parema jala juures ECU üleval on bensupumba ja ülejäänud mootorijuhtimise 2 releed (30A), vaata, kas sinna on midagi lisatud, mis ei tundu tehasest tehtud. Kui spekuleerime, et võib olla midagi, mis on alarmiga seotud, siis ilmselt on kuskil autos mingi alarmi relee, mis sul näiteks kütusepumba (+87 märgistus skeemil peaks olema) relee lahti ühendab.
Huvitav on see, et probleem alles hiljuti tekkis. Võib-olla on oletatav alarmi relee väsimas, mis kohati toimib ja siis enam mitte... :conf:
Mul oli kunagi üks Soomest toodud masin, millel analoogne rats tehtud. Kunagi ei süvenenud, miks see nii oli...

Lisan: et selline "fix" aitab, oleks loogiline, et midagi on valesti enne kaitset. Seega, vaata kaitsmekarbi alla, mis seal tehtud.
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 989
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#31

P Okt 13, 2019 0:16

Mul ühel soomest toodud masinal oli käivitustakistus lisatud bensupumba kaitsme juurde. Võid proovida kaitsmekarbi lahti kruvida ja vaadata kas seal karbis on katkestus tehtud või alarmi bloki juurest proovida uurida kuhu see käivitustakistus paigaldati(kui yldse paigaldati see) alarmi eemaldamine pole yldse peavalu. Lihtsalt ajad järge kuhu juhtmed alarmi bloki juurest lähevad ja hakkad ühenduspunktide juurest neid eemaldama. Aitab ka see kui leiad alarmi juhtmestiku skeemi. Sealt saad otsida mis juhtmed on seotud käivitustakistusega.
MartinE
Saabiklubi liige
Postitusi: 35
Liitunud: E Nov 12, 2018 12:14
Asukoht: Tartu
Auto: 900EP 1992 / 9-5 Aero 2008

#32

E Nov 25, 2019 10:34

Mingid juhtmed olid mädad, torque leidis vea ja sättis klassiku jälle sõidukorda.
Auto oli eelmine nädal ivometsa juures, kes tegi roostetõrje, esiuste alumised servad, keevitustöid pagassis (autos on kunagi gaasiseade olnud ja selle torudest järgi jäänud aukudest pressis vesi sisse), käigukasti- ja mootoriõli vahetuse. Tagaluugil on nüüd uusvana tihend, eelmine oli üsna lömmis ja vormitu ning vesi tuli tihendi vahelt sisse.
Märkasin, et antenn on poole peale kinni jäänud – miinuskraadide pärast? Mis sellega ette võtta?
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13856
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03

#33

E Nov 25, 2019 12:04

MartinE kirjutas:
E Nov 25, 2019 10:34
Märkasin, et antenn on poole peale kinni jäänud – miinuskraadide pärast? Mis sellega ette võtta?
Osandada, puhastada, puhastada, puhastada... kokku panna.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
MartinE
Saabiklubi liige
Postitusi: 35
Liitunud: E Nov 12, 2018 12:14
Asukoht: Tartu
Auto: 900EP 1992 / 9-5 Aero 2008

#34

E Mär 02, 2020 16:29

Kust võiks saada klassikule uut esiklaasi? Praegune on tihedalt väikeseid täkkeid täis ja õhtusel ajal ohtlik ja väsitav sõita.
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 989
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#35

E Mär 02, 2020 17:10

Enamus esiklaasidega tegelevatest firmadest võimalik saada. Carglassis viimati oli pronks tooniga klaas saadaval.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2285
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: Jalgratas.
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik, 9-5 Aero või 9-5 Griffin

#36

E Mär 02, 2020 18:45

Huvitav kas klassiku esiklaasi uut tihendit on ka võimalik kuskilt saada? Mulle tundub et vana tihend ei pruugi klaasi vahetamist välja kannatada.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13856
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03

#37

T Mär 03, 2020 16:21

qdwin kirjutas:
E Mär 02, 2020 18:45
Huvitav kas klassiku esiklaasi uut tihendit on ka võimalik kuskilt saada? Mulle tundub et vana tihend ei pruugi klaasi vahetamist välja kannatada.
Kui klaasi on saada, siis on ilmselt ka tihendit saada... ei mina usu, et klaasifirma sul vana tihendiga seda vahetab...
Klassikul oli ju mingi voolikulaadne? Äkki tõmbavad meetriga rullist..:P
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 989
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#38

T Mär 03, 2020 16:47

Klassikul voolikulaadne küll pole. Kataloogidest leidsin ameerikamaalt phe kes pakub. Muidu ei tundu saada olevat. Seni kuni tihend ok siis kasutatakse vana.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2285
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: Jalgratas.
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik, 9-5 Aero või 9-5 Griffin

#39

T Mär 03, 2020 21:13

saabu14jr kirjutas:
T Mär 03, 2020 16:47
Seni kuni tihend ok siis kasutatakse vana.
Enam pole ok. Tihendi ja klaasi või kere vahelt tuleb meil vesi läbi. Ja uus klaas ootab paigaldamist. Ma ei usu vana tihendi toimimisse.
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 989
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#40

T Mär 03, 2020 21:20

qdwin kirjutas:
T Mär 03, 2020 21:13
saabu14jr kirjutas:
T Mär 03, 2020 16:47
Seni kuni tihend ok siis kasutatakse vana.
Enam pole ok. Tihendi ja klaasi või kere vahelt tuleb meil vesi läbi. Ja uus klaas ootab paigaldamist.
kere ja tihendi vahele käib ka mingi möks mis aitab seda tihendada. Aga akna raam on ikka terve või tihendi alt roostes?
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2285
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: Jalgratas.
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik, 9-5 Aero või 9-5 Griffin

#41

T Mär 03, 2020 21:24

Raske öelda kas on roostes. Eks tõde selgub kui pakane saab läbi.
MartinE
Saabiklubi liige
Postitusi: 35
Liitunud: E Nov 12, 2018 12:14
Asukoht: Tartu
Auto: 900EP 1992 / 9-5 Aero 2008

#42

T Mär 03, 2020 21:58

Carglassis on pronksi tooni klaas kohe laos olemas, aga ma tellisin tavalise. Kahe nädala pärast vahetatakse samas ka ära.
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 989
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#43

T Mär 03, 2020 22:02

Kui saladus pole, siis mis hinnaga klaas oli?
MartinE
Saabiklubi liige
Postitusi: 35
Liitunud: E Nov 12, 2018 12:14
Asukoht: Tartu
Auto: 900EP 1992 / 9-5 Aero 2008

#44

T Mär 03, 2020 22:23

112€ + vahetus
MartinE
Saabiklubi liige
Postitusi: 35
Liitunud: E Nov 12, 2018 12:14
Asukoht: Tartu
Auto: 900EP 1992 / 9-5 Aero 2008

#45

T Apr 21, 2020 16:37

Nüüd klaas vahetatud. No mul ju ikka pronkstoonis klaasid, täitsa piinlik kohe...
Igatahes, vana klaas jäi vahetusel terveks, kas kellelgi on soovi?
Üks pilt ka vahelduseks:
Manused
ERMi_taga.jpg
ERMi_taga.jpg (130.74 KiB) Vaadatud 836 korda
Vasta