http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/863/auto_php-id=250863-www_auto24_ee.html#
Nimelt sõbral ka plaan endale üks Saab soetada, aga kuna pisipere tulekul, ja selle tarbeks ka suurema mahtuvusega autot vaja, jäi tal see silma. Hinnapiiriks oleks tal a´la120000.- !!!
Milliseks see Hiiu Autode maine kujunenud on?
Või on siit foorumist kellelgi midagi pakkuda(sel juhul võib ka sedaan olla)
Ostuabi vaja: Saab 9-5 universaal
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Seest paistab olevat hästi hoitud.
Mul sama sisu näeb nac parem välja, aga ma olen ka küüsi puhastades murdnud
Nii esmapilgul paistab olevat OK!
Aga oota ja kuula mida tõsised saabivennad ütlevad. Elagu saabism:wise:
Mul sama sisu näeb nac parem välja, aga ma olen ka küüsi puhastades murdnud
Nii esmapilgul paistab olevat OK!
Aga oota ja kuula mida tõsised saabivennad ütlevad. Elagu saabism:wise:
Hiiu Autode kohta on igasugu jutte räägitud, eks kõik sõltub konkreetsest autost.
Vanasti sai ka Trionicu abi auto ostmisel, ning Hiiu platsil vist ei pahandatud, kui ta Tech'iga möllas. Kõige lihtsam on helistada Trionicule ja küsida, kas tal on aega ostuabi osutada.
EDIT: Lisaks ostuhinnale peaks igaks juhuks arvestama raha ka esmasele remondile - a'la õlide, filtrite vahetused, puksid, rattalaagrid ja muud kulutarbed.
Vanasti sai ka Trionicu abi auto ostmisel, ning Hiiu platsil vist ei pahandatud, kui ta Tech'iga möllas. Kõige lihtsam on helistada Trionicule ja küsida, kas tal on aega ostuabi osutada.
EDIT: Lisaks ostuhinnale peaks igaks juhuks arvestama raha ka esmasele remondile - a'la õlide, filtrite vahetused, puksid, rattalaagrid ja muud kulutarbed.
9-5 ja 9-3 puhul pea alati ka ketid vaja vahetada kohe ja 9-5 tagasilla puksid ja - sharniirid ka.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Endal isiklik kogemus Hiiu Autod platsiga täitsa olemas. Ühest küljest oli positiivne, see pikemat kasvu heleda peaga ülemuse tüüpi mees oli täitsa ok inimene, samuti platsil olev müügimees Kaido. Ka Antil lubati Tech'iga möllata. Kuid kui minul ostuks läks, oli see esimesena nimetatud mees välismaal ja olin sunnitud tegelema teise ülemuse tüüpi mehega (kelle nime kahjuks ei mäleta). Selle mehe kohta ei leia mina küll ühtki head sõna. Iga kord kui talle helistasin, jäi tunne, et olen suur rahvavaenlane. Jutt mis telefonist tuli oli ülbe ja suhtumine klienti jättis ikka tõsiselt soovida
. Kui mu saabism ei oleks nii lootusetu olnud ja ma seda autot ei oleks nii väga tahtnud, oleks ma selle mehe saatnud sinna kus päike ei paista ja ostnud Tartust tiba kallima 2,3t. Kui platsile autole järgi läksin, siis müügimees Kaido veel vabandas, et see teine ülemus ongi selline omamoodi ja mitte eriti hea suhtleja. Kahjuks ei oska seda "härrat" isegi kirjeldada, sest suhtlesin temaga vaid telefonis. Seega kui sa ei satu asju ajama pikemat kasvu heledate juustega nooremapoolse mehega, siis lükka asi natuke edasi. Võib juhtuda, et vihastad ennast herneks ja jääd heast autost ilma 


Tulen siin teemas oma murega välja, kuna see haakub hästi juba püstitatuga.
Kuna varasemalt pole millegipärast tulnud pähe mõtet Saabi omada, siis olen täiesti uus "Saabinduses" ja viimased päevad on möödunud käesolevat foorumit ning siit saadud viiteid uurides. Olen vist tasapisi aru saamas mudelite kronoloogiast ning valikust. Samas tehnilised detailid on veel üsna segased... Kõik see kurssiviimine on ajendatud soovist hankida endale vahelduseks auto, millest üsna mitmed tuttavad on rääkinud ülivõrdes ja seega minus huvi tekitanud.
Kui ma olen õigesti aru saanud, siis universaali soovi korral on ainumas valik 9-5?
Vaadates nüüd mis hetkel turul toimub, siis auto24 näitab ainult 4 minu kriteeriumitele vastavat autot.
auto1
auto2
auto3
auto4
Siinkohal täpsustaks ära, mis "peab" olema: universaal, hind kuni 120k, kliimaautomaatik/kont,
Oleks tore, kui oleks - püsikiirusehoidja
Ülaltoodud mudelid on kõik täiesti erinevate mootorite ja kW ning heakorra / varustatuse astmega. Lisaks veel igal omad kiiksud. Nt ühte müüb Hiiu Autoaed, mille reputatsioon on erinevates foorumites kõvasti pihta saanud. Ja üks on valge (mitte, et mul isiklikult valge värvi vastu midagi oleks) aga hilisem edasimüük võib osutuda problemaatiliseks. Ja ühel on beez sisu/nahk, mis tundub piltide järgi üsna käest ära. Ja ühel 3,0; 147kW ; automaat kooslus, mis väga ökolt vist ei kõla jne.
Kuidas kommenteerite - kas antud näidete puhul on autod ja selle eest küsitav hind balansis? Või kehtib suuresti reegel "küsida võib kõike"...
Kas on mingid mootoritüübid, mida peaks tingimata vältima?
Kui keeruline on järelturg - kas Saabi on pigem lihtne või keeruline müüa?
Kas sellisel autol on velgede kinnitus 5x110?
Kas automaatkast on Saabil töökindel?
Kas Griffin mudelinimes on müügiargument või ettevaatlikusele manitsev?
Mitme kõlariga on originaal audiosüsteemid 9-5l? Kuidas hindate selle kvaliteeti (hea, rahuldav)?
Neid küsimusi on veel ning tekib kindlasti juurde aga esialgu ehk aitab
Ette tänades.
Kuna varasemalt pole millegipärast tulnud pähe mõtet Saabi omada, siis olen täiesti uus "Saabinduses" ja viimased päevad on möödunud käesolevat foorumit ning siit saadud viiteid uurides. Olen vist tasapisi aru saamas mudelite kronoloogiast ning valikust. Samas tehnilised detailid on veel üsna segased... Kõik see kurssiviimine on ajendatud soovist hankida endale vahelduseks auto, millest üsna mitmed tuttavad on rääkinud ülivõrdes ja seega minus huvi tekitanud.
Kui ma olen õigesti aru saanud, siis universaali soovi korral on ainumas valik 9-5?
Vaadates nüüd mis hetkel turul toimub, siis auto24 näitab ainult 4 minu kriteeriumitele vastavat autot.
auto1
auto2
auto3
auto4
Siinkohal täpsustaks ära, mis "peab" olema: universaal, hind kuni 120k, kliimaautomaatik/kont,
Oleks tore, kui oleks - püsikiirusehoidja
Ülaltoodud mudelid on kõik täiesti erinevate mootorite ja kW ning heakorra / varustatuse astmega. Lisaks veel igal omad kiiksud. Nt ühte müüb Hiiu Autoaed, mille reputatsioon on erinevates foorumites kõvasti pihta saanud. Ja üks on valge (mitte, et mul isiklikult valge värvi vastu midagi oleks) aga hilisem edasimüük võib osutuda problemaatiliseks. Ja ühel on beez sisu/nahk, mis tundub piltide järgi üsna käest ära. Ja ühel 3,0; 147kW ; automaat kooslus, mis väga ökolt vist ei kõla jne.
Kuidas kommenteerite - kas antud näidete puhul on autod ja selle eest küsitav hind balansis? Või kehtib suuresti reegel "küsida võib kõike"...
Kas on mingid mootoritüübid, mida peaks tingimata vältima?
Kui keeruline on järelturg - kas Saabi on pigem lihtne või keeruline müüa?
Kas sellisel autol on velgede kinnitus 5x110?
Kas automaatkast on Saabil töökindel?
Kas Griffin mudelinimes on müügiargument või ettevaatlikusele manitsev?
Mitme kõlariga on originaal audiosüsteemid 9-5l? Kuidas hindate selle kvaliteeti (hea, rahuldav)?
Neid küsimusi on veel ning tekib kindlasti juurde aga esialgu ehk aitab

Ette tänades.
Isuzu V-6 diiselmootoriga tasuks uurida,kas plokk on sünnipärane,või juba vahetatud,muidu superhea mootor
Erilisi isendeid saab müüa küll,kuid masinaid tuuakse massiliselt,seetõttu müük komplitseeritud.
Jah
Kast,nagu kast ikka,on töökindel.
Griffin on varustuspakett ja kindlasti müügiargument.
Erinevad paketid.Harman-Kardoni AS-3 on juba väga hea heliga.
Erilisi isendeid saab müüa küll,kuid masinaid tuuakse massiliselt,seetõttu müük komplitseeritud.
Jah
Kast,nagu kast ikka,on töökindel.
Griffin on varustuspakett ja kindlasti müügiargument.
Erinevad paketid.Harman-Kardoni AS-3 on juba väga hea heliga.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kas universaalGriffinid on üldse olemas? Mumeelest olid kõik Griffinid sedaanid. Silver, Sulle teadmiseks, et Griffin on (üldistades) kõikide lisadega 3,0 V6 mootoriga Saab. Muuseas mõnelegi küsimusele saad vastuse ka otsingut kasutades.
EDIT: Rääkisin jälle mälu järgi ja fakte ei kontrollinud. Griff eksisteerib ka universaalina.
EDIT: Rääkisin jälle mälu järgi ja fakte ei kontrollinud. Griff eksisteerib ka universaalina.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
auto 1 - 2.0 turbo (141 kW) ?? Kas see kw number pisut palju ei ole?
auto2 - Itaaliast toodu, ilmselt igasugu põhjamaine varustus puudu, tulede pesu jms.
auto 4 - naguöeldud, ei ole Griffin. 3.0 siiski on sõidumõnu, öko kindlasti mitte, aga siin on see naeratuse koefitsent juures..
auto2 - Itaaliast toodu, ilmselt igasugu põhjamaine varustus puudu, tulede pesu jms.
auto 4 - naguöeldud, ei ole Griffin. 3.0 siiski on sõidumõnu, öko kindlasti mitte, aga siin on see naeratuse koefitsent juures..

tuginedes erinevate (paljude) tuttavate jutule, soovitaksin siiski autot vaadata (osta) mitte autoaiast vaid mõne foorumlase käest. kadaka tee autoplatsidele ja hiiu autosse on minul isiklikult soovitatud...noh, mitte minna.
aga alati on erandeid, kas sul jätkub aega neid erandeid välja sõeluda?
mis puudutab ökot, siis arvesta, et 9-5 kuulub luxautode klassi, pane teised konkurendid kõrvale ja minu meelest on SAAB võidumees. rääkimata turbost, mis naeratuse kauaks näkku naelutab. mis puudutab Griffinit, siis on see SAABi tippvariant, mida võid uhkusega eksponeerida, või mis iganes sul mõttes on:headbang:
aga alati on erandeid, kas sul jätkub aega neid erandeid välja sõeluda?
mis puudutab ökot, siis arvesta, et 9-5 kuulub luxautode klassi, pane teised konkurendid kõrvale ja minu meelest on SAAB võidumees. rääkimata turbost, mis naeratuse kauaks näkku naelutab. mis puudutab Griffinit, siis on see SAABi tippvariant, mida võid uhkusega eksponeerida, või mis iganes sul mõttes on:headbang:
Algselt postitas: Cyber
auto 1 - 2.0 turbo (141 kW) ?? Kas see kw number pisut palju ei ole?
auto2 - Itaaliast toodu, ilmselt igasugu põhjamaine varustus puudu, tulede pesu jms.
auto 4 - naguöeldud, ei ole Griffin. 3.0 siiski on sõidumõnu, öko kindlasti mitte, aga siin on see naeratuse koefitsent juures..![]()
Mul ka 141 kw 2.0
See on saabi originaal tuningu pakett ja vist osadel turgudel oli see kohe peal.
aga minu pill ei suuda sõita nende kütusenäitajatega, mis seal kuulutuses on
Mul linnas kuskil 14 kanti ja maanteel 8-9 kanti
Griffin oli enne AERO-t 9-5 puhul. Jah on olemas universaalgriffineid, ise näind vikingis müügis, oleks äärepealt ära ostnud, takistuseks sai helebeezh nahksisu.
Suured tänud vastajatele (sh, "inside" infole u2u-s
)
Aga noh, kuna uut infot on liiga palju, siis mõni detail võib esialgu märkamata jääda. Loodan, et andestad.
Kokkuvõtteks ongi seis selline, et nendel masinatel, mis hetkel turul saada, on igal omad hädad juures, mida ilusaks mõelda ei kannata. Nt auto4 "griffin", mis Gunn'i sõnade järgi juba üle aasta platsil seisnud. Miski kiiks peab tal juures olema, et müügiaeg nii pikk :S
Huvitav on see, et ühtegi kommentaari pole tulnud auto3 (Hiiu) kohta. V.a. siis see, et ta on sattunud "valele" platsile. Või on tegu nii mannetu isendiga, et ei väärgi kommentaare
Cruisi tal muidugi pole, aga selle puudumise suudan ilusaks mõelda küll
Aga kas on infot, et kui lihtne on originaal püsikiirusehoidja installeerida? Et kas valmidus on tehases külge pandud, jääb üle vaid vahetada miski kang ja progeda?
Igatahes lähen vaatan selle Hiiu isendi üle ja äkki õnnestub mitte sattuda ülbikute kätte ning suudame tekitada konstruktiivse vestluse.

Suurima heameelega ostaks siinsete kodanike käest aga vähemalt foorumi müüginurk ei pakkunud ühtegi. Ma millegipärast usun, et see info tavaliselt dubleeritakse ka auto24 ning seega ei saanud mul midagi ka märkamata jääda.Algselt postitas: wyxx
soovitaksin siiski autot vaadata (osta) mitte autoaiast vaid mõne foorumlase käest.
Usu mind, ma olen seda foorumit lugenud nagu jutukat ja võibolla isegi nii vanu teemasid, mille olemasolust sa ei mäletagiAlgselt postitas: suur
Muuseas mõnelegi küsimusele saad vastuse ka otsingut kasutades.

Kui mõtled siinkohal Saabi üldiselt, kui erilist isendit, siis tuleb tunnistada, et minu kriteeriumitele väga kerge leida pole. Või on siis hetkel turul ajutine tühimik. Järgmised autod (mis loomulikult näevad välja apetiitsemad) maksavad ca 40-50k enam ning selline lisaraha polnud hetkel plaanis. Või siis sama raha eest teha eelistustes järeleandmisi. Aga universaalkerest ei taha kindlasti loobuda.Algselt postitas: Trionic
Erilisi isendeid saab müüa küll,kuid masinaid tuuakse massiliselt,seetõttu müük komplitseeritud
Kokkuvõtteks ongi seis selline, et nendel masinatel, mis hetkel turul saada, on igal omad hädad juures, mida ilusaks mõelda ei kannata. Nt auto4 "griffin", mis Gunn'i sõnade järgi juba üle aasta platsil seisnud. Miski kiiks peab tal juures olema, et müügiaeg nii pikk :S
Huvitav on see, et ühtegi kommentaari pole tulnud auto3 (Hiiu) kohta. V.a. siis see, et ta on sattunud "valele" platsile. Või on tegu nii mannetu isendiga, et ei väärgi kommentaare


Igatahes lähen vaatan selle Hiiu isendi üle ja äkki õnnestub mitte sattuda ülbikute kätte ning suudame tekitada konstruktiivse vestluse.
see nr 3 (http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=250863) 9-5 Estate on Hiiul ka vähemalt sügisel seisnud.
siis heitsin sellele pilgu väljast peale, väljast nägi küll igati kobe välja, ent lähemalt ei hakanud uurima kuna manuaalkast - ise tahan automaati.
kas püsikiirusehoidja 9-5 puhul standardvarustuses ei ole?
siis heitsin sellele pilgu väljast peale, väljast nägi küll igati kobe välja, ent lähemalt ei hakanud uurima kuna manuaalkast - ise tahan automaati.
kas püsikiirusehoidja 9-5 puhul standardvarustuses ei ole?
Väga ei usu:P. Samas mis mul andestada on, see otsinguvihje oli pigem soovitus või suunamine. Ei viitsi siin foorumis iga tühja-tähja peale ärrituda.Algselt postitas: SilverUsu mind, ma olen seda foorumit lugenud nagu jutukat ja võibolla isegi nii vanu teemasid, mille olemasolust sa ei mäletagiAlgselt postitas: suur
Muuseas mõnelegi küsimusele saad vastuse ka otsingut kasutades.Aga noh, kuna uut infot on liiga palju, siis mõni detail võib esialgu märkamata jääda. Loodan, et andestad.
Vastaks siis su küsimustele. Mõned jätsin meelega välja kuna siin teemas juba juttu olnud.
Kui traktorit vaatad, siis garantiita (ja vahetamata mootoriga) 3,0 diislid on paras riskibisnes. Märksõnaks hülss/hülsidAlgselt postitas: Silver
Kas on mingid mootoritüübid, mida peaks tingimata vältima?
Jah, 900NG, 9-3 ja 9-5 sama auguvalemiga. Aerole alla 16" velg alla ei lähe.Kas sellisel autol on velgede kinnitus 5x110?
Üldiselt pole väga palju hädaldamist kuulnud. Tonnisel on muidugi töökindlam. 9-5 aut. kastil on mõned sõlmed mis kipuvad lagunema. Otsinguga leiad ka pisut detailsemat juttu.Kas automaatkast on Saabil töökindel?
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
2003 aastas alates muutus 9-5 automaatkast ja harvast õlivahetusest tulenev solenoidide probleem peaks olema ajalugu. Kui hävinenud solenoide õigel ajal välja ei vaheta, saab uue kasti. Vigast kasti on lihtne kindlaks teha: Käik D peale, kui paigalt võtt on absoluutselt sujuv - on kõik korras. Kui aga terava jõnksuga, siis võib probleeme esineda. Samas kas see oli mingi müstiline kokkulangevus aga mu sõbra automaatkast hakkas pehmelt tööle peale väntvõlli anduri väljavahetamist.
Pole need hädad kuhugi kadunud ka uuematel. 2 kundet 04 ja 05 saabid,sarnased kastiprobleemid:poke:Algselt postitas: qdwin
2003 aastas alates muutus 9-5 automaatkast ja harvast õlivahetusest tulenev solenoidide probleem peaks olema ajalugu. Kui hävinenud solenoide õigel ajal välja ei vaheta, saab uue kasti. Vigast kasti on lihtne kindlaks teha: Käik D peale, kui paigalt võtt on absoluutselt sujuv - on kõik korras. Kui aga terava jõnksuga, siis võib probleeme esineda. Samas kas see oli mingi müstiline kokkulangevus aga mu sõbra automaatkast hakkas pehmelt tööle peale väntvõlli anduri väljavahetamist.
to Silver: pidasin silmas erilisi saabe,a´la Troll,Viggen,mõne mehe hästi tuunitu,anniversary mudelid jne.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Käisin siis Hiiul SEDA autot vaatamas, millest muuhulgas ka teemaalgataja räägib. Kui ühes teises teemas keegi Saabi naisterahvaga võrdles, siis minu esmatutvuse puhul võib analooge leida 
Auto oli kosmeetika abil kenasti lille löödud. Tulemus nii hea, et kiire vaatluse põhjal oli isegi raske nn parklakriime vms eksterjööris leida (parempoolsel tagauksel oli vist vaevumärgatav mõlk). Sama jutt ka interjööri kohta. Make-up oli tehtud hoolikalt ning üldmulje oli korrektne (väike koniauk tagaistmel käib asja juurde).
Meie esmatutvust tumestas asjaolu, et ma ei suutnud sissejuhatuseks teda kuidagi "käima" saada. Ja nagu ka naiste puhul, oli probleemiks see, et drinki polnud piisavalt. Kahjuks toodi vaid paar liitrit lisa ning see ei andnud võimalust pikemalt sadulas püsida. Seega esimesel korral asjaks ei länud ning sõit jäi ära...
Minu kõrva jaoks (mis pole iseenesest mingi parameeter) töötas aga mootor korralikult.
Probleemidest. Loomulikult oli SID kutu. Veidral kombel logises üsna palju suunatule/cruise kang (auto kirjelduses millegipärast cruisi pole märgitud ja meelest läks küsida, et kas see siis ei tööta). Pisidetailiks veel, et remondimehed on pidanud mingil põhjusel iluvõre eemaldama ning selle millegipärast silmatorkavalt halvasti tagasi pannud.
Hooldusraamatu (mis siis tõendas, et ls tõesti selline on nagu kirjas) vahel oli ka mingi kohaliku remondiettevõtte arve koopia, kus kirjas miskiste tihendite jms vahetus.
Kokkuvõtvalt päris õiget emotsiooni veel niisama silitamise ja süles istumisega ei saanud. Küll aga niipalju huvi tekitas, et võiks teine kord veel kokku saada ja üritada enamat.
Hinda nad ka ei olnud valmis järele andma, väites, et nad just on selle väga soodsaks teinud.
PS: Kas läbisõit viitab sellele, et peaks kohe ka mootoris kette vahetama?

Auto oli kosmeetika abil kenasti lille löödud. Tulemus nii hea, et kiire vaatluse põhjal oli isegi raske nn parklakriime vms eksterjööris leida (parempoolsel tagauksel oli vist vaevumärgatav mõlk). Sama jutt ka interjööri kohta. Make-up oli tehtud hoolikalt ning üldmulje oli korrektne (väike koniauk tagaistmel käib asja juurde).
Meie esmatutvust tumestas asjaolu, et ma ei suutnud sissejuhatuseks teda kuidagi "käima" saada. Ja nagu ka naiste puhul, oli probleemiks see, et drinki polnud piisavalt. Kahjuks toodi vaid paar liitrit lisa ning see ei andnud võimalust pikemalt sadulas püsida. Seega esimesel korral asjaks ei länud ning sõit jäi ära...
Minu kõrva jaoks (mis pole iseenesest mingi parameeter) töötas aga mootor korralikult.
Probleemidest. Loomulikult oli SID kutu. Veidral kombel logises üsna palju suunatule/cruise kang (auto kirjelduses millegipärast cruisi pole märgitud ja meelest läks küsida, et kas see siis ei tööta). Pisidetailiks veel, et remondimehed on pidanud mingil põhjusel iluvõre eemaldama ning selle millegipärast silmatorkavalt halvasti tagasi pannud.
Hooldusraamatu (mis siis tõendas, et ls tõesti selline on nagu kirjas) vahel oli ka mingi kohaliku remondiettevõtte arve koopia, kus kirjas miskiste tihendite jms vahetus.
Kokkuvõtvalt päris õiget emotsiooni veel niisama silitamise ja süles istumisega ei saanud. Küll aga niipalju huvi tekitas, et võiks teine kord veel kokku saada ja üritada enamat.
Hinda nad ka ei olnud valmis järele andma, väites, et nad just on selle väga soodsaks teinud.
PS: Kas läbisõit viitab sellele, et peaks kohe ka mootoris kette vahetama?