CO paigast ära
Käisin täna ülevaatusel ja üldiselt masin (ikka veel 9k 2,3T -92 a) tipp topp korras ainult CO on kõrge (norm 0,300 tegelik 0,574 kõrgematel pööretel)ja kuidagi alla ei läinud. Teised näitajad olid 840p/min lambda 1008, CO 0,549, CO2 14,49 HC 192; O2 0,76. Talvel sai vahetatud summuti keskmine osa ja siis nägin õudusega , et katalüsaator oli vist eelmise omaniku käes umbe läinud(Sveitsis) ja sealt oli raudkangiga vist natuke jämedamad läbikäigud heitgaasidele tehtud. Nüüd siis uuringi, et kas see "puhastatud" kat võib niipalju mõjutada CO-d ja pean koguma hunniku nummerdatud puulehti, et uut osta või pääseb kuidagi odavamalt esialgu?Mootori õhufiltri ajaloost ma ka suurt midagi ei tea aga lahti võttes ta väga jubed välimusega polnud(eestis sõitnud 25000km)
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
noh, ja ylevaatusemehed midagi ei kostnud??
nad teavad ju täpselt, mis number , millise vea puhul.
kui ka pööretega ch alla ei jäinud, siis kati kahtlustada võib...
nad teavad ju täpselt, mis number , millise vea puhul.
kui ka pööretega ch alla ei jäinud, siis kati kahtlustada võib...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



ülevaatuse mehed ütlesid ainult, et mine diagnostikasse. TArtus ma nagu muud kohta ei tea kui see carring. aga enne ikka uuriks veel võimalusi, mis võivad olla põhjused ja üritaks ise enne lihtsamad ära kõrvaldada.
kas seda mergit keegi kasutanud ka on?
kas seda mergit keegi kasutanud ka on?
Kui sul veel vanema variandi tonnine kus õhulugeja, siis selle küljel on kruvi millega regullitakse CO-d.
"Puhastatud" kat muidugi suurendab CO-d. Mul '88 aasta tonnisel oli CO erinevatel ülevaatustel vastavalt 0,137; 0,28; 0,33 - kah kat seest puhtaks roogitud ja ise regullisin kruvi nii, et hea oleks
Sobis neile, sest max. lubatu oli vist 0,5.
Kõige paremini liikus masin muidugi siis, kui CO oli üle 0,5 krutitud
Nüüd katiga 0,01...väga õitsev ja roheline tunne tuleb peale..
"Puhastatud" kat muidugi suurendab CO-d. Mul '88 aasta tonnisel oli CO erinevatel ülevaatustel vastavalt 0,137; 0,28; 0,33 - kah kat seest puhtaks roogitud ja ise regullisin kruvi nii, et hea oleks

Kõige paremini liikus masin muidugi siis, kui CO oli üle 0,5 krutitud

Nüüd katiga 0,01...väga õitsev ja roheline tunne tuleb peale..
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
muidugi kas sul kat soe oli!?
või oli mootor kylm.
ja vilets bensiin...
ise olen näinud, kuidas statoili bensiiniga asi muutus täielikult. numbrid ma mõtlen. aga ikkagi see 192 on veidi palju.... aga mis ta pööretega läks?? läks alla 100?
samas kui sa nägid, et kat läbi löödud, siis ei aita muud, kui uus... või uus vana.
või oli mootor kylm.
ja vilets bensiin...
ise olen näinud, kuidas statoili bensiiniga asi muutus täielikult. numbrid ma mõtlen. aga ikkagi see 192 on veidi palju.... aga mis ta pööretega läks?? läks alla 100?
samas kui sa nägid, et kat läbi löödud, siis ei aita muud, kui uus... või uus vana.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Kui on õhulugeja, on ka kruvimise võimalus. Kruvi on ümmarguse plastikkaane all.
Kui Trionic5 juhib mootori tööd, siis õhulugejat enam pole.
Kui Trionic5 juhib mootori tööd, siis õhulugejat enam pole.
Kõigepealt tasuks kindlalt järele uuride, mis on CO norm katiga ja ilma katita autodele. Kõige parem, kui seadust lapata.
Siis saab edasi arutada mis variandid. Üldiselt ei õnnestu ilma katita kuidagi saada CO'd nii alla, et norm täis tuleks. Samas ka see kangiga aidatud kat mingil määral ikkagi toimib ja ehk õnnestub hästi reguleerides ja lisandiga putitades nibin-nabin norm ära täita...
Siis saab edasi arutada mis variandid. Üldiselt ei õnnestu ilma katita kuidagi saada CO'd nii alla, et norm täis tuleks. Samas ka see kangiga aidatud kat mingil määral ikkagi toimib ja ehk õnnestub hästi reguleerides ja lisandiga putitades nibin-nabin norm ära täita...
Kas sul DI kassetiga versioon. Kui jah, siis seal pole reguleerida midagi - aju reguleerub küttesegu ise ja teeb seda üsna hästi. DI-ga masinatel on CO tase madal isegi eemaldatud katiga. Kui küünlad sitad, hapnikuandur pees, õhufilter ka väsinud, siis ei imesta üldse kehvade näitude üle.
DI-ga on jah. küünlad vahetasin just paar tuhat km tagasi ära. Homme proovin ühes töökojas ilma õhufiltrita CO ära mõõta. Kus see hapnikuandur (kas see on see sama, mis on rahva keeli lambda andur?kui lambda siis tean)võib pesitseda ja kui ongi peetis siis kuidas selle saadavusega lood on?
Netis on saadaval universaalne katalüsaator mis ei maksa sellist hinda kui originaal. aga kas tasub panna universaali sest nagu me teame... mis sobib kõigeks ei sobi tegelikult mitte millekski?
Netis on saadaval universaalne katalüsaator mis ei maksa sellist hinda kui originaal. aga kas tasub panna universaali sest nagu me teame... mis sobib kõigeks ei sobi tegelikult mitte millekski?
Toodetakse väga häid univers. kat`e.Universaalseid seepärast,et ise tuleb need vahele sobitada,emissioonidesse puutuvad omadused suht sarnased originaalile.Algselt postitas: mardikas
aga kas tasub panna universaali sest nagu me teame... mis sobib kõigeks ei sobi tegelikult mitte millekski?
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
niisiis... kuna asi on mul nüüd korras siis teavitaks ikka teisi kah, milles probleem oli. Kogu see asi ikkagi seotud selle katalüsaatoriga. sai siis ostetud uus universaal katalüsaator umbes 1000 eegu eest ja alla keevitatud ja kohe paugust kõik näidud normis. CO peaaegu olematu number ja HC ka mingi 40 ringis ( kui mu mälu ei peta). Inimene on ikka loll küll.Püüab ikka odavamalt läbi saada aga lõppkokkuvõttes läheb asi kallimaks. Sai ikka enne proovitud igasugu imemöginaid(eelpool mainituid + ka muid) aga ei muutunud need näitajad kuhugi. Kui ikka auto on rikkis siis tuleb ta ära remontida ja keerata külge õiged asjad, mis tal küljes olema peavad. Samas siit tuleb nüüd küsimus: enne kui katalüsaator oli tühi seest siis oli minek selline, et kui u.40km/h sõita ja pedaal järsku põhja vajutada oli kiirendus nagu keegi oleks jalahoobiga orbiidile lennutada püüdnud sind aga nüüd sama asja proovides on minek ikka tunduvalt lahjem ja sujuvam.Samas on kütusekulu kukkunud umbes pool liitrit. Kas katalüsaator siis tõesti mõjutab niipalju palju seda väljalaske läbilaskmist. kui võrrelda seda kati mis mul peal oli ja uut siis ma pigem kaldun arvamusele, et uus peaks palju hõredam olema ja seega ka takistus väiksem gaasidele ja minek kiirem. Vanal oli kärg igatepidi sassis üpris tihe pundar risti-rästi aukude ees.
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Seepärast eemaldasingi kat-i ,et Kick selga on palju effektsem ilma katita. :head:Kat-i sees on kärg risti gaaside liikumise suunaga...Algselt postitas: mardikas
niisiis... kuna asi on mul nüüd korras siis teavitaks ikka teisi kah, milles probleem oli. Kogu see asi ikkagi seotud selle katalüsaatoriga. sai siis ostetud uus universaal katalüsaator umbes 1000 eegu eest ja alla keevitatud ja kohe paugust kõik näidud normis. CO peaaegu olematu number ja HC ka mingi 40 ringis ( kui mu mälu ei peta). Inimene on ikka loll küll.Püüab ikka odavamalt läbi saada aga lõppkokkuvõttes läheb asi kallimaks. Sai ikka enne proovitud igasugu imemöginaid(eelpool mainituid + ka muid) aga ei muutunud need näitajad kuhugi. Kui ikka auto on rikkis siis tuleb ta ära remontida ja keerata külge õiged asjad, mis tal küljes olema peavad. Samas siit tuleb nüüd küsimus: enne kui katalüsaator oli tühi seest siis oli minek selline, et kui u.40km/h sõita ja pedaal järsku põhja vajutada oli kiirendus nagu keegi oleks jalahoobiga orbiidile lennutada püüdnud sind aga nüüd sama asja proovides on minek ikka tunduvalt lahjem ja sujuvam.Samas on kütusekulu kukkunud umbes pool liitrit. Kas katalüsaator siis tõesti mõjutab niipalju palju seda väljalaske läbilaskmist. kui võrrelda seda kati mis mul peal oli ja uut siis ma pigem kaldun arvamusele, et uus peaks palju hõredam olema ja seega ka takistus väiksem gaasidele ja minek kiirem. Vanal oli kärg igatepidi sassis üpris tihe pundar risti-rästi aukude ees.
Co-st me ei räägi...

Sent from my Monte Carlo using B236
25000 on meie tolmustel teedel õhufiltrile liiast.Pane suruõhk taha ja vaata millist tolmu tuleb.