Saab 9-3 on ohutumate autode topis juba teist aastat järjest.
http://www.postimees.ee/310507/esileht/ ... 63802.php
Forbes nimetas 20 ohutumat autot
kaameraklõpsud @ phogulum.com
Oli see nüüd hiljuti kuskil päevalehe lisas või autolehes, aga hinnati autosid selle järgi, kui palju väljaminekuid nad kuus nõuavad.
Kesklassi autodest hinnati Saab 9-5 olevat vägagi ökonoomne, edetabeli negatiivses tipus oli Hummer H2 (hinnatud kulu oli vist ca 25keek kuus, selle kulu sees oli kindlustused, kütus jm jooksvad kulud, mitte aga liisingmaksed)...
Kesklassi autodest hinnati Saab 9-5 olevat vägagi ökonoomne, edetabeli negatiivses tipus oli Hummer H2 (hinnatud kulu oli vist ca 25keek kuus, selle kulu sees oli kindlustused, kütus jm jooksvad kulud, mitte aga liisingmaksed)...
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
No niiiii hea uudise peale läks tuju veelgi paremaks! Paar nädalat tagasi langetatud otsus 9-3'e kasuks tundub nüüd lõplikult ainuõige olema! 

Algselt postitas: Werdinand
Saab 9-3 on ohutumate autode topis juba teist aastat järjest.
Nagu loodetavasti olete aru saanud, siis olen rasket ja pöördumatut saabismi põdev isik- ravi- nädalavahetused kui mind mu SAABi rooli lubatakse minuga seotud oleva "nõrgema" soo esindaja poolt.
Ikkagi tahaks tähelepanu juhtida, et tegemist USAs toimunud uuringuga.
Siit ka küsimus- mis erinevused võiksid olla USA ja Euroopa turvalisusstandardites???????
Ikkagi tahaks tähelepanu juhtida, et tegemist USAs toimunud uuringuga.
Siit ka küsimus- mis erinevused võiksid olla USA ja Euroopa turvalisusstandardites???????
EuroNCAP annab 9-3'ele viis tärni viiest:
http://www.euroncap.com/large_family_car.aspx
http://www.euroncap.com/large_family_car.aspx
http://www.euroncap.com/ , siin turvalisim auto hetkel Nissan Qashqai, sai 37 punkti 40 -st võimalikust. Samas Saabid on ka 5 tärni vääriliseks tunnistatud, seda juba mõni aasta tagasi.
eks seda EuroNCAPi asja tean minagi aga siiski- mis erinevused võiksid olla?
EDIT: tore, et SAAB on tunnistatud turvaliseks autoks mõlemal kontinendil, teatavasti aga näit. ameerika päritolu autod põruvad eurotestides haledalt!
Kus kivi all siis ... peidus on?
EDIT: tore, et SAAB on tunnistatud turvaliseks autoks mõlemal kontinendil, teatavasti aga näit. ameerika päritolu autod põruvad eurotestides haledalt!
Kus kivi all siis ... peidus on?
Kuskilt televiisorist on meelde jäänud, et Usa crash testide tegijale saadab tootja autosi, NCAP ostab anonüümselt salongist, Usa-s sõidetakse vastu seina 35 mph, EuroNCAP teeb 40% kattuvusega kokkupõrke 64 kmh, külgkokkupõrge on usas nurga, euroopas otse vastu külge.
Edit: siin lingil on detailid kirjas: http://www.crashtest.com/intro/
Edit: siin lingil on detailid kirjas: http://www.crashtest.com/intro/