bensupumba teema

Tonnised ja nende mured
Vasta
KrikU
Postitusi: 313
Liitunud: E Dets 27, 2004 19:12
Asukoht:
Auto:

#1

Kõik sai alguse sellest kui 2,5a mitte kordagi mind teepeale jätnud masin jäi sütiste teel seisma tühikäigul käies niiet pöörded hüppasid nulli ja 600 vahel nii 5 sekundit kuniks asi välja suri ja enam käima ei saand. Sai Saabianti juures siis uue kütusepumba komplekti ja kõik nüüd jälle töötab kuid aegajalt (siiani 3 korda vist olnud) on juhtunud, et ikka esimesel korral käima ei saa :o:o:o:o
Olen märganud, et seda mõjutab see kas auto parkinud horisontaalis või mingis suunas kaldu. Mis probleem seal võib olla, et vahest justkui ei saaks paagist kütet kätte? Kütet on täiesti piisavalt üle 20 liitri paagis.
Kuna praegu puhke aeg siis lihtsalt ehk saab foorumist eelinfot mida see võiks endast kujutada. Kui sellised turtsumised jätkuvad peab jälle remonti vast minema :freak:
Igatahes eriti meeldiv pole kui niimoodi vastu turtsub :fight: ajab hirmu nahka :gun::mad: Aga mingi 95% käivitustest olnud probleemivabad peale pumba vahetust.Ja sõites pole ka of course ära surnud veel muidugi. Ainult käivitusega jama olnud.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#2

Etteandepump jamab.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#3

92a. masinal peaks juba olema üks Walbro pump, millel eraldi etteandepumpa pole. Enamasti olid Boschi pritsungiga masinatel ka Boschi bensupump, millel siis oli eraldi etteandepump.
Selle Walbro pumba juures on üks nõelklapp, mis seisu ajal takistab kütuse tagasivoolamist paaki, kui see ei toimi siis läheb pumbal 2-3 sek aega, et küte paagist pihustiteni toimetada. Kuna pump pannakse käima alles siis, kui starterit annad, läheb kaunis kaua enne kui käivitub.
Mu masinal analoogne häda, kuid ei ole leidnud aega uurida, mis värk on.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#4

Etteandepump on ja mehhaaniline...
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

Üpris levinud häda viimasel ajal.Vahetatakse peapumpa,mille vahetuse käigus saab vigastada etteandepump,kuna plast,millest pump tehtud on,on vanadusest
rabedaks läinud.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2343
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#6

St. elektriline pump on plastist kopsikus, millesse imetakse bensiini abil bensiini. See kopsik on seetõttu alati bensiini täis ja tagab et näiteks kurvis sõites või järsult pidurdades ei saa elektrilise pumba jaoks küte otsa. Kui kopsik on katki, jääb elektriline pump kuivale (aiaiai), sellest ka näiteks pikk käivitustsükkel jne. Kui paagis on bensiini palju, on kõik jälle korras ja "terve"

OT. Krt kui lahe on end võõraste sulgedega ehtida!
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#7

Algselt postitas: qdwin

OT. Krt kui lahe on end võõraste sulgedega ehtida!
Seda ma usun...:poke:
Iisak@ei saanud torkimata jätta
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Vasta