sai siis endale soetatud siuke auto. Aga tekkis kohe kysimus mootori kohta. Proovisin siit foorumist leida siukse valemiga mootori kohta aga ei leidnud midagi k6ik on turbodega:freak:
Kas keegi teab midagi sellest mootorist?
Kuidas vastu peab? Mis on plussid ja miinused?
Mart
SAAB 900 2.5 V6
Enadal oli opel calibra sama mootoriga ja ei kurda küll, aasta mis ma omasin v6 oli ainuke kulu alguses kohe rihmavahetus 5000.-(50000km tagant tuleb vahetada) ja õlivahetus muid juppe ei vahetanud kordagi.
Oleneb nüüd sellest mis tüüpi v6 tal peal on sest opel tegi neid kolme või isegi nelja mudelit. Kõige töökindlam oli tal uks mudel enne ecoteci (opelil siis musta värvi mootori kattega). Seal on selles juttu veel http://www.v6calibra.com/
Oleneb nüüd sellest mis tüüpi v6 tal peal on sest opel tegi neid kolme või isegi nelja mudelit. Kõige töökindlam oli tal uks mudel enne ecoteci (opelil siis musta värvi mootori kattega). Seal on selles juttu veel http://www.v6calibra.com/
Kui algatuseks kõik õlilekked peatada ja korralikult hooldada,on täielikult "pommikindel" mootor.
Neist on siin palju räägitud.Otsi näit. "Iisaku Griffin",või Sigaelmari kunagine.Nende all infot piisavalt. Ja kõigi Saabi/Opeli) V-6 bensukate,nii tonnise.NG,kui 9-5 omad on identsete plusside-miinustega ja ühisele platvormile ehitatud,seega infot leiad hulganisti.
Neist on siin palju räägitud.Otsi näit. "Iisaku Griffin",või Sigaelmari kunagine.Nende all infot piisavalt. Ja kõigi Saabi/Opeli) V-6 bensukate,nii tonnise.NG,kui 9-5 omad on identsete plusside-miinustega ja ühisele platvormile ehitatud,seega infot leiad hulganisti.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Pisut OT aga üldiselt on need jutud Opelite lagunemisest mingid legendid 80'st mis siiani visalt edasi elavad. Mootorid peavad igati hästi vastu (eelduseks muidugi hea hooldus) vaid kered roostetavad meie soolatalvedega ruttu. Kuid uuemad mudelid on sellestki hädast priid.
Rihmavahetusest veel niipalju, et kui ise teed, siis uuri täpselt järgi, mis välbaga rihma vahetada ning mis välbaga muid rihmasüsteemi komponente (pinguti, rullikud, veepump jms.). Osadel Opeli mootoritel tuli teatud aja järel välja vahetada kõik, mis koos hammasrihmaga liikusid, peale väntvõlli muidugi
Rihmavahetusest veel niipalju, et kui ise teed, siis uuri täpselt järgi, mis välbaga rihma vahetada ning mis välbaga muid rihmasüsteemi komponente (pinguti, rullikud, veepump jms.). Osadel Opeli mootoritel tuli teatud aja järel välja vahetada kõik, mis koos hammasrihmaga liikusid, peale väntvõlli muidugi

Opeli suuremad mootorid on väga head mootorid! Selle mootori ainsaks suuremaks ohuks võib olla klapikambri kaaned mis on plastikust ja võivad kõveraks minna. Siis suurem õlikulu, kärsahais ja kui küünlad õli all, ka mootori ebaühtlane töötamine. 1 kaas maksab vist 2500,- (vähemalt kui Opeli oma tellida)
Nu jh . Mul rihma vahetusega veel aega kuskil 30000 km . Aga olen siin ise kh kuulnud et opeli 2.5 mootorid pidid head olema aga pole ise kunagi omanud . Oli vaid fordi 2.5 V6 ja selle kohta kuulsin ikka hirmulugusid.Mul see esimene saab aga juba olen sillas kuna esiteks jube h2sti seisab teel ja mugavusi on ikka kuhjaga.
Tervitus.
Oman samasuguse mootoriga lennukit juba mõned aastad. Läbitud on ligi 100 000 km Üldiselt rahuldavalt. Palju vatti olen saanud tõesti õli lekete pidama saamisega .Üldiselt normaalne ja vastupidav mootor. Tahaks sulle rihma vahetusest veidi nõu anda, mille hiljuti üle elasn. Soovitaksin koos rihma vahetusega vahetada ka väntvõlli otsa simmerlingi (maksab 100 eek umbes ), muidugi üle kontrollida ka nukvõllide omad. Mul juhtus selline lugu, vahetasin nii 10000 km tagasi rihmad, rullikud, veepumba , välisel vaatlusel tundus kõik simmerid ok. Sain sõita nii 3000 km, väntvõlli tihend hävis ja õli paiskus kuni taha rattani välja . Hävisid kõik esimese lääba puksid. (tuli vahetada kogu lääp) lisaks rihm uuesti maha simmeri vahetuseks. häving ni 5k. Rihmaks soovitan SKF remondi komplekti tuleb kõvasti odavam kui eraldi rullid ja rihmad kokku ajada. Võrdluseks niipalju et see komplekt, veepump ja pool tööraha maksid sama palju kui esimene kord ainult rullikud ja rihm.Nukkvõlli kaaned sain lõpuks pidama nii, et ostsin uued kummi tihendid (paljalt jooksid ikka läbi) ja lasin silikoni ploki peale ja lasin kaane sinn aotsa. Nüüd juba mingi kaks aastat OK.
Oman samasuguse mootoriga lennukit juba mõned aastad. Läbitud on ligi 100 000 km Üldiselt rahuldavalt. Palju vatti olen saanud tõesti õli lekete pidama saamisega .Üldiselt normaalne ja vastupidav mootor. Tahaks sulle rihma vahetusest veidi nõu anda, mille hiljuti üle elasn. Soovitaksin koos rihma vahetusega vahetada ka väntvõlli otsa simmerlingi (maksab 100 eek umbes ), muidugi üle kontrollida ka nukvõllide omad. Mul juhtus selline lugu, vahetasin nii 10000 km tagasi rihmad, rullikud, veepumba , välisel vaatlusel tundus kõik simmerid ok. Sain sõita nii 3000 km, väntvõlli tihend hävis ja õli paiskus kuni taha rattani välja . Hävisid kõik esimese lääba puksid. (tuli vahetada kogu lääp) lisaks rihm uuesti maha simmeri vahetuseks. häving ni 5k. Rihmaks soovitan SKF remondi komplekti tuleb kõvasti odavam kui eraldi rullid ja rihmad kokku ajada. Võrdluseks niipalju et see komplekt, veepump ja pool tööraha maksid sama palju kui esimene kord ainult rullikud ja rihm.Nukkvõlli kaaned sain lõpuks pidama nii, et ostsin uued kummi tihendid (paljalt jooksid ikka läbi) ja lasin silikoni ploki peale ja lasin kaane sinn aotsa. Nüüd juba mingi kaks aastat OK.
NG peal natuke mõtlemist(ruumipuudus),muidu teostatav üritus. Eestis pole tehtud,mujal kindlasti.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Biturbona kindlasti.Olen sellise peale ammu mõelnud.Doonoriks peaks olema siiski 9-5 V-6,või selle kolvid.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
http://www.valvers.com/v6/x30xe.html väike arutlus 3.0 mootori üle.
Väga asjalik jutt.Vedelike segunemine on väga vana teema,mille ka "Iisaku Griffin" RedBaron`i käes sel suvel üle pidi elama.
Aga kannataks seda mootorit tuunida küll.On ju teine(nii 2,5 , kui 3,0) ülihea dünaamikaga ja tasase käiguga.Kui veel boonusena üle laadida,saab ikka nalja küll
Aga kannataks seda mootorit tuunida küll.On ju teine(nii 2,5 , kui 3,0) ülihea dünaamikaga ja tasase käiguga.Kui veel boonusena üle laadida,saab ikka nalja küll
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989