SAAB 900 2.5 V6

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
Kasutaja avatar
Mart
Postitusi: 58
Liitunud: P Aug 26, 2007 1:51
Asukoht:
Auto:

#1

sai siis endale soetatud siuke auto. Aga tekkis kohe kysimus mootori kohta. Proovisin siit foorumist leida siukse valemiga mootori kohta aga ei leidnud midagi k6ik on turbodega:freak:

Kas keegi teab midagi sellest mootorist?
Kuidas vastu peab? Mis on plussid ja miinused?

Mart
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#2

Pane otsingusse 2,5 v6 leiad päris mitmeid vastuseid.
Iga ratas veab and then some!
Kasutaja avatar
Mart
Postitusi: 58
Liitunud: P Aug 26, 2007 1:51
Asukoht:
Auto:

#3

Nja seda ma teadsin et mootor on opeli oma aga kas ketiga v6i rihmaga?:freak:
minuarvates on ta rihmaga aga ma v6in ka eksida.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#4

Rihmaga jah :)
Kasutaja avatar
Mart
Postitusi: 58
Liitunud: P Aug 26, 2007 1:51
Asukoht:
Auto:

#5

aga kuidas siis muidu see opeli mootor vastu peab?
otsingust leidsin ainul paar teemat et kes plaanib endale soetada jne.
tavaliselt öeldakse opelite kohta et nad nagu ob et nöör taga koguaeg:cool:
y2k87
Postitusi: 107
Liitunud: R Veebr 16, 2007 13:50
Asukoht:
Auto:

#6

Enadal oli opel calibra sama mootoriga ja ei kurda küll, aasta mis ma omasin v6 oli ainuke kulu alguses kohe rihmavahetus 5000.-(50000km tagant tuleb vahetada) ja õlivahetus muid juppe ei vahetanud kordagi.
Oleneb nüüd sellest mis tüüpi v6 tal peal on sest opel tegi neid kolme või isegi nelja mudelit. Kõige töökindlam oli tal uks mudel enne ecoteci (opelil siis musta värvi mootori kattega). Seal on selles juttu veel http://www.v6calibra.com/
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

Kui algatuseks kõik õlilekked peatada ja korralikult hooldada,on täielikult "pommikindel" mootor.
Neist on siin palju räägitud.Otsi näit. "Iisaku Griffin",või Sigaelmari kunagine.Nende all infot piisavalt. Ja kõigi Saabi/Opeli) V-6 bensukate,nii tonnise.NG,kui 9-5 omad on identsete plusside-miinustega ja ühisele platvormile ehitatud,seega infot leiad hulganisti.
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#8

Pisut OT aga üldiselt on need jutud Opelite lagunemisest mingid legendid 80'st mis siiani visalt edasi elavad. Mootorid peavad igati hästi vastu (eelduseks muidugi hea hooldus) vaid kered roostetavad meie soolatalvedega ruttu. Kuid uuemad mudelid on sellestki hädast priid.
Rihmavahetusest veel niipalju, et kui ise teed, siis uuri täpselt järgi, mis välbaga rihma vahetada ning mis välbaga muid rihmasüsteemi komponente (pinguti, rullikud, veepump jms.). Osadel Opeli mootoritel tuli teatud aja järel välja vahetada kõik, mis koos hammasrihmaga liikusid, peale väntvõlli muidugi :)
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#9

Opeli suuremad mootorid on väga head mootorid! Selle mootori ainsaks suuremaks ohuks võib olla klapikambri kaaned mis on plastikust ja võivad kõveraks minna. Siis suurem õlikulu, kärsahais ja kui küünlad õli all, ka mootori ebaühtlane töötamine. 1 kaas maksab vist 2500,- (vähemalt kui Opeli oma tellida)
Kasutaja avatar
Mart
Postitusi: 58
Liitunud: P Aug 26, 2007 1:51
Asukoht:
Auto:

#10

Nu jh . Mul rihma vahetusega veel aega kuskil 30000 km . Aga olen siin ise kh kuulnud et opeli 2.5 mootorid pidid head olema aga pole ise kunagi omanud . Oli vaid fordi 2.5 V6 ja selle kohta kuulsin ikka hirmulugusid.Mul see esimene saab aga juba olen sillas kuna esiteks jube h2sti seisab teel ja mugavusi on ikka kuhjaga.
intsints
Postitusi: 33
Liitunud: E Apr 17, 2006 8:20
Asukoht:
Auto:

#11

Tervitus.

Oman samasuguse mootoriga lennukit juba mõned aastad. Läbitud on ligi 100 000 km Üldiselt rahuldavalt. Palju vatti olen saanud tõesti õli lekete pidama saamisega .Üldiselt normaalne ja vastupidav mootor. Tahaks sulle rihma vahetusest veidi nõu anda, mille hiljuti üle elasn. Soovitaksin koos rihma vahetusega vahetada ka väntvõlli otsa simmerlingi (maksab 100 eek umbes ), muidugi üle kontrollida ka nukvõllide omad. Mul juhtus selline lugu, vahetasin nii 10000 km tagasi rihmad, rullikud, veepumba , välisel vaatlusel tundus kõik simmerid ok. Sain sõita nii 3000 km, väntvõlli tihend hävis ja õli paiskus kuni taha rattani välja . Hävisid kõik esimese lääba puksid. (tuli vahetada kogu lääp) lisaks rihm uuesti maha simmeri vahetuseks. häving ni 5k. Rihmaks soovitan SKF remondi komplekti tuleb kõvasti odavam kui eraldi rullid ja rihmad kokku ajada. Võrdluseks niipalju et see komplekt, veepump ja pool tööraha maksid sama palju kui esimene kord ainult rullikud ja rihm.Nukkvõlli kaaned sain lõpuks pidama nii, et ostsin uued kummi tihendid (paljalt jooksid ikka läbi) ja lasin silikoni ploki peale ja lasin kaane sinn aotsa. Nüüd juba mingi kaks aastat OK.
Kasutaja avatar
Mart
Postitusi: 58
Liitunud: P Aug 26, 2007 1:51
Asukoht:
Auto:

#12

Ainuke koht kust mul 6li tuleb on rooliv6imust , aga see kh natuke.j2rgmiseks n2dalaks on aeg kinni pandud nii et eks ma lasen siis k6ik 2ra vaadata nagu sa ytlesid.

Aga igaljuhul t2nud sulle soovituste eest
intsints
Postitusi: 33
Liitunud: E Apr 17, 2006 8:20
Asukoht:
Auto:

#13

Kontrolli küünla piibu alused ka üle, sest nukkvõlli kaaned võivad seestpoolt ka lekkida ja siis on küünlad õli sees, tagumist küünla rida on raske kontrollida ,sisse laske kolektor jääb ette mis tuleb maha selleks võtta.
Kasutaja avatar
aRtic
Postitusi: 41
Liitunud: N Mai 26, 2005 19:07
Asukoht:
Auto:

#14

keegi turbot on paigaldanud selle tüübi mootorile?
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#15

Saab 9-5 3.0 (B308E/X30XE) on asümmeetriliselt turbotatud, kuid NG 2.5 (B258/C25XE/X25XE) kohta andmed puuduvad.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#16

NG peal natuke mõtlemist(ruumipuudus),muidu teostatav üritus. Eestis pole tehtud,mujal kindlasti.
Kasutaja avatar
aRtic
Postitusi: 41
Liitunud: N Mai 26, 2005 19:07
Asukoht:
Auto:

#17

Algselt postitas: Trionic
NG peal natuke mõtlemist(ruumipuudus),muidu teostatav üritus. Eestis pole tehtud,mujal kindlasti.

Kui oleks meistrikäed,tuleks sealt midagi head välja,nt parem kui viggeni 2.3?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#18

Biturbona kindlasti.Olen sellise peale ammu mõelnud.Doonoriks peaks olema siiski 9-5 V-6,või selle kolvid.
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#19

http://www.valvers.com/v6/x30xe.html väike arutlus 3.0 mootori üle.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#20

Väga asjalik jutt.Vedelike segunemine on väga vana teema,mille ka "Iisaku Griffin" RedBaron`i käes sel suvel üle pidi elama.
Aga kannataks seda mootorit tuunida küll.On ju teine(nii 2,5 , kui 3,0) ülihea dünaamikaga ja tasase käiguga.Kui veel boonusena üle laadida,saab ikka nalja küll:beer:
apeetso
Postitusi: 15
Liitunud: P Juul 01, 2007 23:09
Asukoht:
Auto:

#21

Kas 2.5 V6 automaat kast võib olla mõningase Opel Vectra oma?
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#22

Ühed Aisin-Warnerid kõik. Tüüp 50-40LE
apeetso
Postitusi: 15
Liitunud: P Juul 01, 2007 23:09
Asukoht:
Auto:

#23

Äh? Ühesõnaga sobib?
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#24

Vat seda ei oska öelda.

Tuunimisest:
Vectra ja Calibra peal on neid mootoreid turbotatud küll

Pilt

Pilt

Pilt

Kompressoriga
Pilt

Biturbo
Pilt
Kasutaja avatar
Motorhead
Postitusi: 613
Liitunud: N Aug 10, 2006 12:23
Asukoht: Tallinn
Auto:

#25

Juhuks kui keegi tahab pikkadeks sügisõhtuteks endale projekti, siis on pakkuda sama komplektne ja toimiv mootor.
Vasta