Saab 9-5 2.3t, 2001, spike, müüdud

Kasutaja avatar
spike
Postitusi: 85
Liitunud: N Aug 23, 2007 14:44
Asukoht:
Auto:

#1

Tervis,

et päris aus olla, siis otsisin auto, mis maksaks kuni 150000.- oleks alates 2001a ja vähem, kui 130000 läbisõiduga. omaks soovitatavalt automaatkasti, bensiinimootorit ja võimsus jääks 80-120kw piiridesse, et jõuaks 1,2tonnist haagissuvilat vedada. mõnes asjas tuli järgi anda ja mõne asja saime lisaks. juhuslikult Tartus Raadi turul käies jäi elukaaslane seda saabi vaatama ja ütles, et vot just selline peab üks auto olema. kohapeal tegime platsil mõned tiirud ka.

kuna ise mingi autospets just pole, siis sai lepitud tartu carringuga kokku, et nad vaatavad auto üle. tööde vastuvõtja pakkus kohe ka, et kui tahad ülevaatuse juures olla, siis seda võib vabalt teha, saan ise ka küsimusi esitada. auto väideti korras olema, vaid süütekassett näitas 3-4 silindri süütehäda. veidi hinda allapoole kaubelnud otsustasime, et selle me võtame.

kui kõik paberid liisingu, kindlustuse ja ülevaatusega aetud ning müüga minema läks, läks mootori alarmtuli armatuuris põlema ja jäigi. võib ette kujutleda, kui õnnelik ma olin. pärast muidugi selgus, et sellesamase süütekasseti häda see oligi. carringus vahetati esimese hooga küünlad ja öeldi, et enne olid väiksema võimsusega mootori küünlad olnud, aga see kassett tahab korralikke ja õigeid. siinkohal tänud saksamaale auto eelmisele omanikule.

tartust toilasse oru promenaadile ja sealt edasi tallinnasse sõites avastasin veel, et rool on veidi paremale viltu ja siledat teed sõites alates 100km/h kiirusega hakkas mõnuga värisema kogu auto.

ehk siis kuna kadaka autoturu juures töötan, siis esimese asjana müts näpus troosti ja sattusin jutule Trionicuga. vahetada tuleb kassett, õlid/filtrid, sillad jonksu, millalgi hiljem veel kett ja staff ja veel nipet-näpet.lohutavad sõnad olid, et üleüldiselt paistab suht viisakas suksu olema ning nii vana autot ostes peabki sinna raha sisse panema. kõik arusaadav, kuid krt vana? ta ei ole ju ometi NII vana...

igatahes reedel läheb see hobusekari ilusasti hooldusesse ja eks siis näeb, mis veel teha.

igatahes eelmise autoga (nissan almera '98) ei anna saabi võrreldagi. ühtemoodi on mõnus tunda, kuidas turbo oma tööd teeb ning kruiisida. pole probleem linnas ka 40ga sõita. las nad tõmblevad mööda. minul pole vaja tõestada, mul on mugav ja mõnus.
Pilt



Lisatud failid
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2308
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#2

Krdi ilus majake...seal tagaplaanil;)

Palju muretuid kilosi siis!
suvekas
Postitusi: 652
Liitunud: T Aug 21, 2007 15:15
Asukoht:
Auto:

#3

Sorry läks enne vähe valesti.Aga palju õnne uue Saabi puhul.Isegi sõidaks sellisega aga oma vanast tonnisest ikkagi ei loobuks.:beer:
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 2005
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#4

Kena auto ja muretut sõitu.
Kasutaja avatar
spike
Postitusi: 85
Liitunud: N Aug 23, 2007 14:44
Asukoht:
Auto:

#5

nii. vahepeal siis käidud korda paar troostis. vahetatud hunnik pukse tagasillas ning igasuguseid vedelikke, gsm antenn katusel ning esimeste külmadega aku varta blue vastu. talvele vastu sõidan taastatud masterite naelikutega. undavad suht hästi, aga pidamine on igati viisakas. eks see ilmselt põhiline eesmärk olegi. hetkel käib väike rahakogumine, et siis turbo ja ketid vahetada.

murede poolelt:
auto ägiseb kusagilt tagasillast nagu vana mees. amordid veel läbi ei ole, aga tagumised kipuvad kahisema külmast peast. ees on puksid vahetamata ning ilmselt sellest on läbi rooli vahest kohalt võttes ka pisikest müksu tunda. seda siis, kui veidi aktiivsemat sõitu teha.
viimasel ajal olen hakanud tundma salongis justkui vinguhaisu. alguses arvasin, et ju ma foori taga kellelegi liiga taguotsa sõitsin ning sealt see pärineb, kuid nüüd tundub, et see ikka minu enda autost pärineb. pole õrna aimugi, kust see tuleb. Trionic tuvastas sisselaskes õhulekke, aga see ei ole ilmselt kuidagi seotud? sumps ka ei plärise. vingu tuleb sisse just siis, kui seista kohal või liikuda väga aeglaselt. normaalsel linnakiirusel pole miskit. on kellelgi ideid? proovisin otsingut kasutada, kuid tundub ei ei leidnud õigeid märksõnu, sest sellist teemat ei leidnud.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#6

Väljalaskekollektor kõver,sealt vahelt lekib :red:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
spike
Postitusi: 85
Liitunud: N Aug 23, 2007 14:44
Asukoht:
Auto:

#7

on see mingi suurem/kallim töö? kui nii, siis jätaks selle paari kuu pärast, kui plaan kettide ja turboga tegelema hakata. või on see midagi sellist, millele peaks ilmtingimata kohe tähelepanu pöörama? kas väljalase ilmselt mõjutab kütisekulu ka? õhu leke sisselaskes teeb seda ilmselt küll...
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#8

Ükski leke ei ole hea-nii sisse-kui väljalaskes:wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#9

Samas need ei takista sõitmist,ega pole mootorile otseselt ohtlikud.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#10

Kui hakatakse kunagi kettide ja turboga möllama, on ka kollektoriga lihtsam hakkama saada kuna mootor tõstekse niikuinii maha. Kõige mõistlikum oleks kollektor ka sirgeks lihvida
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#11

kle, kyll sul on kena saun seal auto taga! tahaks seda lausa lähemalt vaadata ja miks mitte ka proovida! ja siis võiks saabidki kõrvuti panna!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
spike
Postitusi: 85
Liitunud: N Aug 23, 2007 14:44
Asukoht:
Auto:

#12

saun paraku ühe tuttava jagu. seal sai suvel üks "paadimatk" tehtud. saabidki, seal kõrvuti juba seisnud, kuna klassivend ostis omale päev enne mind tiba uuema ning suurema:
Pilt
Kasutaja avatar
spike
Postitusi: 85
Liitunud: N Aug 23, 2007 14:44
Asukoht:
Auto:

#13

parandasin. galerii ei lase otse vist linkida.

edit2: nüüd näeb küll. sry
Kasutaja avatar
spike
Postitusi: 85
Liitunud: N Aug 23, 2007 14:44
Asukoht:
Auto:

#14

njah. läksin troosti lähitule pirni vahetama ja nemad lisaks sellele vahetasid kogu ketimajanduse ja turbo, igast vedelikke ja värke ja rihmu ja... oeh. oli hea meel, et sain olla näidiseksemplariks, sest Trionic väitis, et ta ei ole vist varem näinud töötavat turbot, millel 1cm lõtk sees. igatahes ta ei tossanud mul.

positiivsemaks on läinud see, et kuigi väljalaskekollektor olevat olnud veatu ning sellega midagi ei tehtud, enam vingu salongi ei tule (nuusutan punase fooritule ees seistes maniakaalselt). ja mootor on vaiksem.

töö kiire ja vähemalt sama korralik, kui keeris rahakotis. aga süda on rahul.

erilised tänud isand Iisakule vastutulelikkuse, seletamise ja tegelemise eest.

PS! kui kaua ma seda remontturbot sisse pean sõitma? millal vajutada saab?
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 2005
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#15

no sul auto nüüd samahästi kui uus :)
Kasutaja avatar
spike
Postitusi: 85
Liitunud: N Aug 23, 2007 14:44
Asukoht:
Auto:

#16

nüüd sai veel üks esimene rattalaager vahetatud, mis juba üle mõistuse häält tegi, ja tunne nagu uus.
Kasutaja avatar
spike
Postitusi: 85
Liitunud: N Aug 23, 2007 14:44
Asukoht:
Auto:

#17

nüüd siis asugem õhuleket pidurdama. vaakumpumba juures on mingi punane rõngas, mis mingit voolikut peaks kinni hoidma. master Trionic soovitas selle vooliku sinna pumba külge panna, et siis läheb paremaks. võimalik, et läheb ka, kui VM-st selle rõõmurõnga kätte saab, mis seda vahvat voolikut pumba küljes hoidma peab.

Aga teine asi on see, et seal kõrval on üks teine analoogse jämedusega kummivoolik, mis suht pealevaatamisest juba pulbriks laguneb. kas need on need voolikud, mis oleks mõistlik silikoonvoolikutega asendada?

Pildil siis see kesksel kohal olev peenike kummivoolik, mis läheb vist õhulugejasse? Taustaks mingi plastikust suurem toru...

Pilt
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#18

Kui sa seda peenikest mõtles, mis bypassi otsas on, siis jah, need tuleks silikoonvoolikutega asendada. Ja mitte ainult see, vaid kõik sellised, mis sa leiad.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
spike
Postitusi: 85
Liitunud: N Aug 23, 2007 14:44
Asukoht:
Auto:

#19

pesin natuke autot ja sai korraga ka paar pilti tehtud.

kuna otse piltide lisamine mul miskipärast ei õnnestu, siis siin on viide:

http://elmik.pri.ee/galerii/index.php?dir=saab

samas panen auto ka müüki. järgmiseks tuleb mingi ökonoomsem auto.

tähtsamad remonditööd tehtud kõik Troostis:
kogu ketimajandus vahetatud,
turbo,
katalüsaator,
uued vaakumvoolikud,
throttle body,
rattalaager,
puksisats,
lisaks loomulikult tavahooldused.
yllar
Postitusi: 583
Liitunud: L Juun 17, 2006 17:29
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-3 SC Aero
Kontakt:

#20

huvitav mis see auto siis tarbis,linnas võibolla jah üle 10L kui gaasi muljuda aga maanteel 90-110km/h peaks 6,5-7,5 l hakkama saama.
Kasutaja avatar
spike
Postitusi: 85
Liitunud: N Aug 23, 2007 14:44
Asukoht:
Auto:

#21

ilmselt on see minu parem jalg, aga maanteel tuli veidi alla 8 ja linnas alla 13 eriti ei saanud

link kuulutusele:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=504626&rhash=af87
Kasutaja avatar
spike
Postitusi: 85
Liitunud: N Aug 23, 2007 14:44
Asukoht:
Auto:

#22

mina sain oma jõulukingituse täna juba kätte.
mingid värdjad tulid ideele, et kui mul on esiklaasi küljes tomtom go 720 hoidik, siis mul on kindlasti ka seade ise autos. paraku oligi see kindalaekas. politsei väitis, et ilmselt see hoidik saigi saatuslikuks.

ehk siis tänane mõttetera - kui sa navigaatorit ei kasuta, siis eemalda ka selle viitavad seadmed (hoidik, laadija) nähtavalt kohtalt, sest on tõpraid, kes tulevad igasugustele ideedele ning peavad neid asju endi omaks. politsei väidab samuti, et viimasel ajal võetakse just navigatsiooniseadmeid, mitte enam automakke.

ps, suured tänud härradele timutit ning trionic, kelle abiga ma saan oma pühade sõidud tehtud klaasitud, mitte kiletatud aknaga.
pedaalinahhaal
Postitusi: 82
Liitunud: K Aug 08, 2007 17:31
Asukoht:
Auto:

#23

Täna hommikul oli Tartu mnt 2 olevas linna kalleimas parklas kunstiakadeemia kõrval, ka ühel masinal tagumine juhipoolne klaas sodiks löödud. Kuramus, hakkab vist pihta see varguste laine seoses majanduslangusega.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 2005
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#24

Mõtle positiivselt näiteks nii, et said autole uue klaasi :)
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#25

ETTEPANEK, hakata varastama varastelt!!!
Vasta