Tühikäik ja turboseier
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
kuskohas su turboseier seisab? rohelise ja kollase keskel ehk nullolekus? kui nii, siis võib asi viidata sellele, et turbomanoka tagant on voolik ära tulnud või katki läinud, tekitades sisselaskesse vaakumilekke, põhjustades tühikäigu ujumise ja manoka mittetoimimise. aitab, kui paned vooliku pessa tagasi või parandad katkise koha.
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
minu OG 900-sel läheb ta jah sisselaskekollektori otsa, 9000 kohta ei tea, aga arvan, et ka sama lugu. sa vaata, kas kuskil mõni voolik ripub õhus niisama või äkki mõni voolik katki. mul ükskord peale kõva tallamist juhtus sama lugu - alguses arvasin midagi hullemat, siis hakkasin asju omavahel loogikaga kokku viima (mittetöötav turboseier - lonkav tühikäik - võimalik õhuleke) ja leidsingi lahtise vooliku, oli teise ots lihtsalt ära väsinud ja pesast kõva rõhuga välja kukkunud.
suht värske saabiomanikuna tuleb neid vigu välja järjest rohkem ja rohkem, nüüd neid liiga palju juba... kuid tegelikult küsin sellist asja- kui mu turboseier on keskel, kas see on normaalne kui turbo ei ole rakendunud? leidsin ka ühe lahtise vooliku kapoti alt, mis on sealt turboanduri tagant, kuid kuhu pista ei tea, ei leia otsa 
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
mootori töötades tühikäigul peab turboseier asetsema valge ala keskel, rahulikul sõidul sujuvalt kõikuma (vastavalt gaasiklapi asendi muutumisele) valges alas ja "täisgaasil" ronima kuni oranzi ala lõpuni. kui turboseier töötava mootori korral seisab konstantselt valge ja oranzi keskel, on ilmselt voolik kuskilt lahti.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14439
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
9k-l on minu mäletamist pidi see skaala tiba teise märgistusega kui 900-l. keskmine osa oli tunduvalt pikem ja punane ja valge hoopis lühemad...krt.. ei suuda kiirelt ühtegi adekvaatset pilti leida, et mälu värsekndada...
Tavaliselt ei kosta sisinat-üpris head helisummutid seal armatuuri all.Tühikäigul
tiheda mootoriga ja ilma õhuleketeta peab hõrendus olema 0,4-0,6 bar.ehk
siis rohelise osa keskel,või allpool.Gaasi andes liigub osuti siis kuni 0 bar.`ni-
ehk roh.-koll. piirinini.Sõites sõltub kõik juba "wastegate" regullist,gaasijalast,
mootori-ja turbo seisukorrast.
tiheda mootoriga ja ilma õhuleketeta peab hõrendus olema 0,4-0,6 bar.ehk
siis rohelise osa keskel,või allpool.Gaasi andes liigub osuti siis kuni 0 bar.`ni-
ehk roh.-koll. piirinini.Sõites sõltub kõik juba "wastegate" regullist,gaasijalast,
mootori-ja turbo seisukorrast.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989

