M: Nordic Stage-x Talladega soft!

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
Vasta
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#1

Tormake nüüd kõik huvilised!
Otsustasime Trionicuga,et enam kadedad ei ole ja kõigil soovijail on võimalus see "kummaline" soft oma autodele osta. Toimib edukalt kõigi T5 Saabide peal-testitud:facts:
Hind kujuneb läbirääkimiste käigus personaalselt:headbang:
5209320 Iisak
5272989 Trionic
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#2

No nii, softide müügiga ots lahti tehtud.
Vägev.
Huvitav, kuidas ta igale T5-le sobib... raud on erinev. Krt see on üks huvitav sohvt:headbang:
Sent from my Monte Carlo using B236
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#3

rääkige palun need mõisted lahti ka. äkki veel keegi peale minu ei jaga välja, millega tegu-
mis masinatel peal T-5.
ja mis see Nordic stage -x Talladega soft tavalisega erinev on, ehk mis ta annab juurde.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#4

Algselt postitas: ivomets
rääkige palun need mõisted lahti ka. äkki veel keegi peale minu ei jaga välja, millega tegu-
mis masinatel peal T-5.
ja mis see Nordic stage -x Talladega soft tavalisega erinev on, ehk mis ta annab juurde.
T5 on kõige lihtsamalt lahti seletatuna punase DI-ga (süütekassetiga) Saabid. Tähendab mootorijuhtimissüsteemi. Musta süütekasssetiga on juba T7.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

Algselt postitas: kasparius
No nii, softide müügiga ots lahti tehtud.
Vägev.
Huvitav, kuidas ta igale T5-le sobib... raud on erinev. Krt see on üks huvitav sohvt:headbang:
Mis raud sul erinev on? T-5 mootorid on kõik sarnased,ainult pisike töömahu vahe.Aga Tallaga on sõidetud nii stock 2,0,kui ise-ehitet 2,3 mootoriga,nii Garretti,kui Mitsu vurriga.Ja kuna antud softil on pea 10 X rohkem erinevaid süüte- ja segumap`e, võrreldes paljukiidetud,kuid saastaks osutunud Hirschi omadega, pole neid üleüldse võimalik võrrelda.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

Algselt postitas: ivomets
rääkige palun need mõisted lahti ka. äkki veel keegi peale minu ei jaga välja, millega tegu-
mis masinatel peal T-5.
ja mis see Nordic stage -x Talladega soft tavalisega erinev on, ehk mis ta annab juurde.

-Nordic- suurim Saabituunija Rootsis
-T-5 -trionic viis-mootorijuhtimisprogramm
-soft- programm arvutis
-Talladega- minu ja Iisaku ühislooming,millele anti sündides selline nimi.
-stage-X -keegi ei tea selle softi piire,seepärast X(stage vaste leiad Silvetist näiteks)
-"ehk mis ta annab juurde" -nii küsides mitte midagi.
Annab võimaluse kiiremini ja põhjalikumalt purustada nii mootor,kui auto,kuna ei evi piirajaid.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#7

Algselt postitas: Trionic
Algselt postitas: kasparius
No nii, softide müügiga ots lahti tehtud.
Vägev.
Huvitav, kuidas ta igale T5-le sobib... raud on erinev. Krt see on üks huvitav sohvt:headbang:
Mis raud sul erinev on? T-5 mootorid on kõik sarnased,ainult pisike töömahu vahe.Aga Tallaga on sõidetud nii stock 2,0,kui ise-ehitet 2,3 mootoriga,nii Garretti,kui Mitsu vurriga..
Seda rauda, ehk erinevaid turboid mõtlesingi ja ei aimanud et sellel softil on sees mitu mäppi...:wtf:
Sent from my Monte Carlo using B236
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

Mitukümmend.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#9

Algselt postitas: suur
T5 on kõige lihtsamalt lahti seletatuna punase DI-ga (süütekassetiga) Saabid. Tähendab mootorijuhtimissüsteemi. Musta süütekasssetiga on juba T7.

Mul ka punane DI kassett, aga Bosch juhtimine on :(
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#10

2-liitristele ei julgeks ma seda soovitada, sissepritsemaatriks on liiga tihe. Aga kõik 2,3-sed VSS-ga või ilma sobivad kindlasti. Loomulikult siis Trionic 5 ajuga.
Kui juba äriks läheb, siis võiks lausa omaette teema teha? Pakuksin ka midagi omalt poolt ja kindlasti on teisigi pakkujaid :cool:

Seda rauda, ehk erinevaid turboid mõtlesingi ja ei aimanud et sellel softil on sees mitu mäppi...

T5 softis on umbes 100 mäppi. Kui lugeda 'mäpiks' xy telgesid omavaid kaarte, siis ehk poole vähem. Kokku lugenud ma neid pole, palju on aga selliseid, mis enamustel T5 softidel ühesugused.
Talladega softil on ka need "ühesugused" mäpid teistsugused :P.
Muidu tuunimiseks olulised on ehk kümmekond.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#11

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Algselt postitas: suur
T5 on kõige lihtsamalt lahti seletatuna punase DI-ga (süütekassetiga) Saabid. Tähendab mootorijuhtimissüsteemi. Musta süütekasssetiga on juba T7.

Mul ka punane DI kassett, aga Bosch juhtimine on :(
Sina võid ka näiteks T-5,või lausa progetava ecu`ga mootorijuhtimise ehitada oma masinale.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#12

sebastiani tsitaat:
2-liitristele ei julgeks ma seda soovitada, sissepritsemaatriks on liiga tihe. Aga kõik 2,3-sed VSS-ga või ilma sobivad kindlasti. Loomulikult siis Trionic 5 ajuga.

Talla oli algselt 2,0 ja T-25 vurriga.sellegipoolest liikus,nagu pöörane.

Ja see sinu jutt,et oem fpt soft on parem,kui need Hirschi vastavad,see leidis kinnitust ja korduvalt .Minu tagumikutundele,kui vaheldumisi VT`d ja herr Qdwini hirschitut sai piinatud, tundus see VT stock ikka oioi,kui palju reipam.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 2005
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#13

Lihtsalt huvipärast küsin, et kas vabalthingavale 3.0l V6 mootorile on ka taolisi softe olemas.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#14

Ei. See ei anna midagi tuntavat juurde.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#15

Algselt postitas: vmaster
Lihtsalt huvipärast küsin, et kas vabalthingavale 3.0l V6 mootorile on ka taolisi softe olemas.
Vabalthingavat chippides saad heal juhul 5-10hj. juurde ja põhiliselt kütusekulu arvelt.
Vasta