Otsingust ei leidnud miskit erilist. Salong soojaks ei lähe enam ja oleks uut vaja. Aga kust leida? Troost? Anti? Viking? Ning kas selle vahetamisega saab ise ka hakkama- ehk ega ta kusagil kummalises kohas Saabidel ei asu? Auto on 98 a.
Jube külm sõita ikka nii...
Tean et kohe hakkab tulema, et helista ja uuri nendest kohtadest järgi. Eks teen seda ka. Et küsimus suunatudki just rohkem selle vahetamise juurde, kas saab ise või ei.
Madis.
Saab 9-5 termostaat läbi+vahetamine.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
asub mootori vakaspoolsel tagakyljel , yleval pool.
saad ise ka vahetamisega hakkama, kui omad näpitsaid, 10 mm võtit ja 13 mm võtit. väiksed padrunid teevad töö lihtsamaks.
tähtis, kui termostaadi ostad(osta kust tahad), siis vaja ka ymber termostaadi käivat kummitihendit.
ja kui kuskilt jah. vedelikku ennem välja ei lase, siis termostaadi eemaldamisel kaob teda ka mingi 1...1,5 liitrit.
saad ise ka vahetamisega hakkama, kui omad näpitsaid, 10 mm võtit ja 13 mm võtit. väiksed padrunid teevad töö lihtsamaks.
tähtis, kui termostaadi ostad(osta kust tahad), siis vaja ka ymber termostaadi käivat kummitihendit.
ja kui kuskilt jah. vedelikku ennem välja ei lase, siis termostaadi eemaldamisel kaob teda ka mingi 1...1,5 liitrit.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



-
- Postitusi: 134
- Liitunud: R Aug 04, 2006 7:06
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: ivomets
asub mootori vakaspoolsel tagakyljel , yleval pool.
saad ise ka vahetamisega hakkama, kui omad näpitsaid, 10 mm võtit ja 13 mm võtit. väiksed padrunid teevad töö lihtsamaks.
tähtis, kui termostaadi ostad(osta kust tahad), siis vaja ka ymber termostaadi käivat kummitihendit.
ja kui kuskilt jah. vedelikku ennem välja ei lase, siis termostaadi eemaldamisel kaob teda ka mingi 1...1,5 liitrit.
suur tänu...nädalavahetusel siis nokitsen.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
aga....
... 9-5 puhul vahest selline värk, et vaid yks pool jääb kylmaks...
ise kohand mitut masinat, kus juhipool jääb kylmaks, kõrvalistujapool läheb normaalseks.
aga muidugi, kui temp osuti jäöäb allapoole poolt, siis termostaadi viga tõenäoliselt.
muidugi jah. vedelikku peaks ka systeemis nõuetekophaselt palju sees olema
... 9-5 puhul vahest selline värk, et vaid yks pool jääb kylmaks...
ise kohand mitut masinat, kus juhipool jääb kylmaks, kõrvalistujapool läheb normaalseks.
aga muidugi, kui temp osuti jäöäb allapoole poolt, siis termostaadi viga tõenäoliselt.
muidugi jah. vedelikku peaks ka systeemis nõuetekophaselt palju sees olema
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



-
- Postitusi: 134
- Liitunud: R Aug 04, 2006 7:06
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: ivomets
aga....
... 9-5 puhul vahest selline värk, et vaid yks pool jääb kylmaks...
ise kohand mitut masinat, kus juhipool jääb kylmaks, kõrvalistujapool läheb normaalseks.
aga muidugi, kui temp osuti jäöäb allapoole poolt, siis termostaadi viga tõenäoliselt.
muidugi jah. vedelikku peaks ka systeemis nõuetekophaselt palju sees olema
Tavaliselt on auto kohe mulle kenasti öelnud, kui on vähe vedelikku. Aga eks kontrollin selle ka üle. Soojaks ei lähe kumbki pool...külm nagu hundilaudas ja osuti ripub alla poole jah.
-
- Postitusi: 134
- Liitunud: R Aug 04, 2006 7:06
- Asukoht:
- Auto:
Nii, käisin sebisin uue termostaadi.Algselt postitas: ivomets
asub mootori vakaspoolsel tagakyljel , yleval pool.
Ühtlasi tegin lahti ka kapoti ja vaatasin sinna mootori tagaküljele ja tekkis küsimus, et kumba pidi vasakul pool. Kas siis kui seisan avatud kapoti ees või istun autos:P Kas väga loll küsimus sai?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ikka kui roolitaga istud.
siis vasakul pool. suur lõdvik läheb veel kyljepealt sisse. ja seele lõdviku pead lahti võtma.
teen sulle yhe pildi kohe ka.
see jäme lõdvik lähebki termostaadi kylge ja näpitsaid vaja, et see klamber eemaldada
Lisatud failid
siis vasakul pool. suur lõdvik läheb veel kyljepealt sisse. ja seele lõdviku pead lahti võtma.
teen sulle yhe pildi kohe ka.
see jäme lõdvik lähebki termostaadi kylge ja näpitsaid vaja, et see klamber eemaldada
Lisatud failid
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



-
- Postitusi: 134
- Liitunud: R Aug 04, 2006 7:06
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: ivomets
ikka kui roolitaga istud.
siis vasakul pool. suur lõdvik läheb veel kyljepealt sisse. ja seele lõdviku pead lahti võtma.
teen sulle yhe pildi kohe ka.
see jäme lõdvik lähebki termostaadi kylge ja näpitsaid vaja, et see klamber eemaldada
Voh, selle ma tuvastasingi sealt....aga mul pole klambreid vaid toruvitsad, et siis lihtsam. Tänud tänud. Kena päeva jätku.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
esmalt 1 polt 10 mm võtmega, mis hoiab yht juhet, siis teine 10 mm polt, mis hoiab mingit rauast jubinat; siis termostaadi 2 polti 13 mm väikse padruniga., ennem lõppu klamber ka maha.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



-
- Postitusi: 15
- Liitunud: E Jaan 28, 2008 13:01
- Asukoht:
- Auto:
et palju see termostaat ka maksab, mul kah juhi poole puhub ainult külma õhku. natukene häirib või nii
-
- Postitusi: 134
- Liitunud: R Aug 04, 2006 7:06
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: saabi_newbie
et palju see termostaat ka maksab, mul kah juhi poole puhub ainult külma õhku. natukene häirib või nii
Et mis ta maksis? Kas oli midagi 200 raha ringis või isegi tiba odavam. Aga see pole originaal. Ostsin SaabiAnti-st.
Kui juhi poole puhub ainult külma õhku siis termostaadiga ei ole seal mingit pistmist.Algselt postitas: saabi_newbie
et palju see termostaat ka maksab, mul kah juhi poole puhub ainult külma õhku. natukene häirib või nii
Ahju remont ootab ees:facts:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
-
- Postitusi: 15
- Liitunud: E Jaan 28, 2008 13:01
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: iisakKui juhi poole puhub ainult külma õhku siis termostaadiga ei ole seal mingit pistmist.Algselt postitas: saabi_newbie
et palju see termostaat ka maksab, mul kah juhi poole puhub ainult külma õhku. natukene häirib või nii
Ahju remont ootab ees:facts:
las ma pakun, see juba mingi kallis ettevõtmine
-
- Postitusi: 15
- Liitunud: E Jaan 28, 2008 13:01
- Asukoht:
- Auto:
mõistan, tänud igatahes hetkelAlgselt postitas: iisak
Ei pruugi olla. Aga ennustamisega läbi neti ei tegele.![]()
see et külma puhubjuhipoolt on see viga, et klapp on murdunud mis sulgeb külma siiberi juhipoolt ja termostaadis viga ei ole..endal oli sama viga ja tegin ise korrda loomulikult tänu sellele foorumile kus oli konkreetselt kirjas mingis teemas selle remont...

ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
-
- Postitusi: 15
- Liitunud: E Jaan 28, 2008 13:01
- Asukoht:
- Auto:
kui sa seda minult küsisid siis ennem ei läinud, nüüd pärast termostaadi vahetust läheb
-
- Postitusi: 15
- Liitunud: E Jaan 28, 2008 13:01
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: warum
endal oli sama viga ja tegin ise korrda loomulikult tänu sellele foorumile kus oli konkreetselt kirjas mingis teemas selle remont...![]()
oli see väga keeruline? oskad äkki anda seda linki kus see õpetus üleval on?
Algselt postitas: warum
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread ... 9#pid27959 sealt saad teada mida teha ega eriti hullu pole lihtsalt väiksemaid liigendiga kruvikaid varuda suht kitsas seal ja valgustus sest pead juhipool peedaalide juures olema suht väsitav töö kui pead pidevalt väljaronima kui jälle mõni võti ei sobi ja kui juba lahtsi saad selle kobaka kus on se mootor siis näed et sees on kollane klapp ja sellel peaks nägema juppike purunenud ühenduse osa ta on ümar ja ongi asi lihtne et pead selleotsa kus mootorivõll on leiutama mingi toru mis läheks selle klapi lõhkisetoruga kokku,seal on muidu ka mingi kalibleerimis värk ka olemas et pärast kinnitust ta ise õigessekohta hakkab avanema,aga ma ei teinud seda ei tea kuidas toimib ja arvestasin ise semmu välja et panin mootorile juhtmetaha ja vajutasin kliimapeal juhipoolt Lo siis klap läks kinni asendisse ja lukkasin siis selle purunenudklappi ka kinniasendisse nii nagu sul praegu et ainult külma puhub no kui seal mal oled siis saad aru millest räägin ja kui oli klapp ka õiges asendis märkisin ühenduse täpsekoha ära ja kinnitasin mootori võlli külge ex äkki see kalibleerimise värk olex kasulikum kui teaks kuidas ta töötab.....aa kasutasin selle pildil oleva toruasemel automaadipadrunikesta sobis võlliotsa nagu peaks.
KURAT, Nüüd OT
Ega me ühtegi kirjavahemärki tunne ju kõik sõnad kirjutame ühte ritta hea et tühikud vahele panid su teksti on ausaltöelda veel raskem lugeda kui arnold oksmaa kirjutatud pressiteadet tema vähemalt viskab punktid lause lõppu komasid viskab muidugi kuidas juhtub