saab 9-5 mootori hääl
Kas see on Saabile 9-5 (1998) tavapärane, kui sõidu hääl on võiks öelda traktorilik. Teistmoodi on seda raske seletada aga teistsugune, kui kõigil teistel markidel, millega ma sõitnud olen. Muidu on kõik tip-top ja sõidab hästi aga see hääl paneb mõtlema.
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Ketid äkki? Külmalt on rohkem traktor kui soojalt? Häält teeb kapoti alt vaadates vasak mootori ots ?
kontrolli ka õlitaset...kui rõhutuli vilksatab, võib olla juba hilja ning remont osutub kettide vahetusest märksa kulukamaks juba
Algselt postitas: Eleri
ketid
Miks te kõike kolinat ja mürinat kettide kaela ajate!!:wall:
Kurat,minu aero ketid ja muu selle ketindusega seotud tegi ikka korralikku ketikolinat,aga kuulda oli siis kui ise ümber masina esinina tiirled!! Kui istmes istud ,siis ei kuule mitte piuksugi!!
Auto on ju tervik,mis ei koosne ainult kettidest!!
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
vabandan ette, et ei räägi kohe otseselt teemast ehk selle 9-5 probleemist, kuid ma olen enda 9-3 samasugust häält täheldanud. Mul auto bensiin ka ja just külmana vahest mingi aeg peale käivitamist käib selline traktori hääl ja siuke lõgin vms(sõnades raske väljendada seda). Kuid nagu ma olen eelnevalt lugenud siis vist aero'l või saab'il üldse pidigi mootor rohkem sellist traktori häält tegema, et see ongi normaalne....
samas see külmast peast hääl on natuke rohkem kuulda ja teistsugne ka kui see tavaline traktori hääl:P
samas see külmast peast hääl on natuke rohkem kuulda ja teistsugne ka kui see tavaline traktori hääl:P
keegi ei väida midagi..samas on see kõige tüüpilisem ja kulukam viga 9-5 juures..hüpoteese võib palju tuua. targem oleks pöörduda pädevate meistri poole:)
võimalik et õli määrdeomadused kadunud, surve ebapiisav,kolvigrupp kulunud,hüdrotõukurid jne jne
loomulikult ka kummitused,hulkuvad koerad jne..ega selline arutluse käik kusagile ei vii:wall:
võimalik et õli määrdeomadused kadunud, surve ebapiisav,kolvigrupp kulunud,hüdrotõukurid jne jne
loomulikult ka kummitused,hulkuvad koerad jne..ega selline arutluse käik kusagile ei vii:wall:
tarmiit:
sest see on9-5 tel sagedane probleem. ja algab just külma mootoriga see kuuldavus@tanelkro
me ei määri neid kette kellelegi pähe ja niisama ei vaheta ka, aga kuna siiski tegemist probleemiga mis liiga hilisel tuvastamisel läheb ülikalliks on pigem parem hoiatada ja kontrollida.
Mina ajasin oma auto klõbina kohe kettide kaela, siis tuli välja, et ka hüdrotõikurid teevad külmaga häält, aga selle teada saamiseks sõitsin ikka targemate juurde, mitte ei maganud unetuid öid edasi.
EDIT: mad1 l kiiremad näpud
sest see on9-5 tel sagedane probleem. ja algab just külma mootoriga see kuuldavus@tanelkro
me ei määri neid kette kellelegi pähe ja niisama ei vaheta ka, aga kuna siiski tegemist probleemiga mis liiga hilisel tuvastamisel läheb ülikalliks on pigem parem hoiatada ja kontrollida.
Mina ajasin oma auto klõbina kohe kettide kaela, siis tuli välja, et ka hüdrotõikurid teevad külmaga häält, aga selle teada saamiseks sõitsin ikka targemate juurde, mitte ei maganud unetuid öid edasi.
EDIT: mad1 l kiiremad näpud
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Algselt postitas: Eleri
tarmiit:
sest see on9-5 tel sagedane probleem. ja algab just külma mootoriga see kuuldavus@tanelkro
me ei määri neid kette kellelegi pähe ja niisama ei vaheta ka, aga kuna siiski tegemist probleemiga mis liiga hilisel tuvastamisel läheb ülikalliks on pigem parem hoiatada ja kontrollida.
Mina ajasin oma auto klõbina kohe kettide kaela, siis tuli välja, et ka hüdrotõikurid teevad külmaga häält, aga selle teada saamiseks sõitsin ikka targemate juurde, mitte ei maganud unetuid öid edasi.
EDIT: mad1 l kiiremad näpud
nagu ma aru saan siis võib ka 9-3'l see olla ketiprobleem ja algab just külmaga?
-
- Postitusi: 134
- Liitunud: R Aug 04, 2006 7:06
- Asukoht:
- Auto:
saab uriseb niisama ka gaasi vajutamisel ja see mootorilaks käib nii kiirelt, et arugi ei saa. ise läbi elanud selle...kui on kahtlus mine lase kontrollida....kõige odavam nõuanne on see...
ise käisn ühes kohas ,öeldi vaja kette vahetada.kindluse mõttes lasin ka esinduses kontrollida,seal öeldi et ketid korras vaja kolvid vahetada.võta nüüd kinni mida teha 

karta on,et nüüd vaja nii kette kui ka kolvigruppi( kolbidest võibolla ei piisagi, kui väntvõll on "haiget saanud)..no umbes nii nagu ennustatud sai..kõige hullemas versioonis..võibolla on sul mootori 8a garantii..uuri asja diileri juures..siis saad tasuta
see oli nüüd küll to yllar
teema algataja auto kohta pole siis hetkel miski kindel
see oli nüüd küll to yllar
teema algataja auto kohta pole siis hetkel miski kindel
Algselt postitas: mad1
karta on,et nüüd vaja nii kette kui ka kolvigruppi( kolbidest võibolla ei piisagi, kui väntvõll on "haiget saanud)..no umbes nii nagu ennustatud sai..kõige hullemas versioonis..võibolla on sul mootori 8a garantii..uuri asja diileri juures..siis saad tasuta
see oli nüüd küll to yllar
muret nagu pole,lihtsalt 10K läbimisel kaob õli umbes 0,5-1 L
no nii kaua ju masinat ei ekspluateeri..mis edasi?
Algselt postitas: mad1
no nii kaua ju masinat ei ekspluateeri..mis edasi?
vaja veel 2 aastat kasutada,ehk siis umbes 70tuhat sõita,edasi tegeleb liising sellega.Kui peale seda elus jätan endale.
aga investeerningud autosse 1/3 osas tema väärtusest pole vist hea idee.
olen 99% kindel et ei suuda nii pikka aega ekspluateerida..enne jookseb kokku mootor..tänases foorumis värskelt taas1 selline 9-5..ei anna lootust ühesõnaga
ütleme nii et samade sümtomitega olen läbinud juba pea 100k, ei ole midagi nagu muutunud. lihtsalt endal haiglane huvi, et kas kõik korras. aga kui kokku jookseb eks siis tule pöörduda.