Tervitus kõigile!
Selline küsimus 9-5 vabajooksu kohta...
Sõidan kiirusega 100 ja sealt ylespoole, käik D asendis ning kui võtan jala gaasi pedaali pealt maha, et hoog mahavõtta, siis kiiruse vähenemise hetkel e. vabahooga liikudes auto justkui veidi nõksutaks, mitte ei vähenda oma kiirust sujuvalt,,,
kas teil on ka nii?
Ette täandes,
P.
9-5 vabajooks
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Ainult juhul, kui enne seda on vähe intensiivsemalt tallatud, siis ei taheta kasti kohe "libisema" lasta. Manuaalrežiimis gaasiga mängides jõnksutab ja raputab nagu nagu tavalise manuaalkastiga.
Algselt postitas: prayer2
Tervitus kõigile!
Selline küsimus 9-5 vabajooksu kohta...
Sõidan kiirusega 100 ja sealt ylespoole, käik D asendis ning kui võtan jala gaasi pedaali pealt maha, et hoog mahavõtta, siis kiiruse vähenemise hetkel e. vabahooga liikudes auto justkui veidi nõksutaks, mitte ei vähenda oma kiirust sujuvalt,,,
kas teil on ka nii?
Ette täandes,
P.
Mul on ka niimoodi...... äääästi vähe, aga tempomuutust tunnetab küll, kui kast käike alla vahetab vabajooksu ajal. Seostan seda osaliselt veidi põdura kastiga. Ka qdwiniga sarnaselt pärast sportlikumat kulgemist või pärast korralikku möödasõidu-kickdowni hakkab asi suurema jõnksuga vahetama (tekib lausa tunne, et 1-2 kiirendusest piisab, et kast veidi ümber õpiks).
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson