Tonnise juhiiste
Kuni MY94 on diagnostikapistikud kõrvalistme ees/all. Ühest käib mootoridiagnostika ja teisest ülejäänud modru-ABS jms:wise:
Kunagi ma ei mäleta kas roheline oli mootori oma või must...
Alates MY95 on OBD-pistik rooli all.
Kunagi ma ei mäleta kas roheline oli mootori oma või must...

Alates MY95 on OBD-pistik rooli all.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Tegelikult ,kui päris ausalt kõik südamelt ära rääkida,siis alates ajast,kui tonnise mootorit hakkas juhtima Bosch LH 2.4,hakkas kõrvalistme alt pistikutest ligi pääsema auto elektroonikale ISAT skänneriga.Must ja roheline pistik.Ühes mootor ja ABS(vist oli),teises kõik muu(rohelises vist).Kapoti alt sai aktiveerida vilgukoodimälu.Enne seda luges mootorit LH tester,mis tuli ühendada ecu pistiku vahele ja mis suutis meelde jätta 3-4 näitu.Alates MY94 keskpaigast muundusid diagnostikapesad üheks(roheliseks).Jänkiturul oli CARB pesa roolisamba all juba kohustuslik.Euroopas pandi CARB osadele turgudele mõeldud tonnistele juba MY95 keskel,alles oli ka roheline pesa istme all paljudel.MY96-98 jäi ainult CARB,ehk siis kõnekeeles OBD2 pesa(OBD on tegelikult protokoll,mille abil autot skaneeritakse- "Onboard diagnostic").
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989