Tere,
otsingust ei leidnud, ja pimesi ei tahaks kakkuma hakata.
Nimelt, kas 9-5-el käib käigukangi nupp keerates ära ning kas kangi ümbrisnahk tuleb lihtsalt kergelt tõmmates ära, kuid seljuhul, kuidas saab naha üle selle tagumisekäigu lülituse jublaga ära?
Tegu siis manuaal kangiga.
Käigukangi nupu ja naha eemaldus?
Pole aimugi kas 9-5 on sama, aga NG ja OG9-3 peaks olema sama ja selle õpetusega tehtav.
Keeratav küll ei tohiks olla ja ilma nuppu ära võtmata seda nahka kätte ei saa. Eriti meeldiv ja ka odav (teenusena) see käigukanginaha või nupu vahetus vist pole. Parandage, kui eksin.
Keeratav küll ei tohiks olla ja ilma nuppu ära võtmata seda nahka kätte ei saa. Eriti meeldiv ja ka odav (teenusena) see käigukanginaha või nupu vahetus vist pole. Parandage, kui eksin.
Algselt postitas: Rauno
Minul masinal tegu üleni nahatatud nupuga (puudub eemaldatav embleem), ning nupp vaja tervelt st. saagimata kätte saada kuna see läheb ülenahatamisele.
Oskab keegi nõu anda kuidas ta sealt kätte saada?
Jällegi 9-5 kohta ei oska kommenteerida. Kuid oma tonnisel seda tervelt oli võimatu kätte saada. Kullinokkadega lõpuks sai keeratud ja väänatud nii, et pisar silmas.
Lõpuks pidi päris kildudeks lammutama. Õnneks uus oli ennatlikult juba valmis ostetud.
Iga ratas veab and then some!
Algselt postitas: vallikas
Pole aimugi kas 9-5 on sama, aga NG ja OG9-3 peaks olema sama ja selle õpetusega tehtav.
Keeratav küll ei tohiks olla ja ilma nuppu ära võtmata seda nahka kätte ei saa. Eriti meeldiv ja ka odav (teenusena) see käigukanginaha või nupu vahetus vist pole. Parandage, kui eksin.
Nahatamine ei ole ise väga kallis (tuttav õmbleja lubas ära teha), aga see nupu ja naha kättesaamine kangilt pole tõesti vist lõbus tegevus.
Viimases hädas tuleks siis lasta nupp nahatada kangi küljes, mis oleks kah paras jura ma kardan.
Jah.Nupud on soonitud südamikuga ja varda otsa liimitud.Väga tiheda istuga koost,mille koostamisel kasutatakse suurt jõudu.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Tavaliselt siis,kui seda vaja pole jääb see nupp pihku.Kui aga eemaldada püüad,siis saed ja lõhud
.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
kas selle käigukangi kunstnaha moodi asja vahetamine on ka keeruline ja kus on neid uuemaid müügil? Või peab sadulsepal õmmelda laskma?
Algselt postitas: yllar
kas selle käigukangi kunstnaha moodi asja vahetamine on ka keeruline ja kus on neid uuemaid müügil? Või peab sadulsepal õmmelda laskma?
Kui nuppu maha ei saa, siis pead vana naha katki lõikama vist, et see kätte saada kuid kui tahad uueks nahaks panna neid poes müüdavaid universaalseid vakstuid, siis kardan, et see ei mahu üle nupu.
Ise tahan lasta õmblejal uue naha õmmelda, kuid seljuhul peab ta selle kuidagi otse kangi peal kokku õmblema

Algselt postitas: xaiti
Võta kätte ja sikuta see nupp sealt otsast ära (tahtis vist natsa keeramist ka saada et hakkaks liikuma) ja siis saad sinna uue naha lasta panna kui ise ei oska või ei viitsi. Just ise tegin sama ja nüüd olen rahul ,nagu uus.
Juhul kui ta irdub. Minul tuli kullinokkadega keeratus ainult tükke.

Iga ratas veab and then some!