sai hunnik samalaadseid teemasid läbi loetud, aga kusagilt ei lugenud seda ikka välja, mis mind huvitab.
Nimelt nullist madalamate kraadidega ei taha mootor kuigi hästi soojaks minna.
Masinat ostes sai kusagil deagnostikas käidud aastaid tagasi ning seal väideti, et ainuke viga on puuduv tsirkulatsiooni pump (et avatud on kogu aeg suur veeringe), sai siis carringust uuritud, ning nemad kostsid, et lisa tsirkulatsiooni pump käib ainult lisa soojendus ahju vahele.
Nüüd jääbki arusaamatuks, et kes kellest mööda rääkis ning.
On see 2.2 TID puhul normaalne, et sooja hakkab -5 kraadi juures salongi puhuma alles peale 6-7 km sõitu?
...ja veel üks küs, mis asi on mootoriruumi taga seinas, must karp millesse läheb paar juhet ja voolik ning teiselt poolt tuleb välja sisekeermaga tühi toruväljavõte - nimelt just selle tühja väljavõtte otsa pidavat deagnostiku sõnul see tsirkulatsiooni pump minema.
Nii palju, kuimina aru saan, siis tal lisasoojendus ahi puudub kuna tegu Itaaliasse toodetud isendiga.
Vabandan segase jutu pärast, aga täpsemalt ei suutnud sõnastada


