aga hr Krss´ga ei saa ikka nõustuda (ref to Katrini Saab 900T)

Lihtsalt arutlemine ükskõik mille üle...
Vasta
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#1

ei taht´ Katrini klassiku teemat risustada :

hr Krss´a postitusega "3.6.05 23:07 " ei saa nõustuda siiski 100% - 80-te aastate saabipannid ei ole nüüd ikka nii sulakuld et mida aasta vanem, seda kallim kohe kah (99 T mida on tehtud a´la 10 tk ja säilinud 3 tk - jah sellega on natuke teine teema kui C900), muidugi jah nt vana volga puhul on fännide ringis küll "mida vanem seda kõvem" rusikareeglina, eeldusel et originaal muidugi.

Mis puutub 96-pannide hindadesse siis soovitan uuesti uurida kuulutusi. Nt jubileumsi (siis viimane, UUSIM, 1980 partii, (õigemini tegelt küll 1979 kuid nimetati "1980 "- tegelt pole 1980 ühtki saab 96 tehtudki) eest küsitakse ikka omajagu, kuigi jah see on ka haruldane sats. Pealegi 96 on tõsine erijuht - ega igat mudelit siin ilmas toodeta 20 a järjest, lisaks on ta teinud läbi heavy modi ja juba mootorivalikul on kaks üsna jäigalt eristatavat koolkonda.

80.-te aastate saabide kohta selline vanusereegel ei kehti, need ei ole nii "´57 chevyd" ikka... see "vanema aastakäigu" mäng hakkab üldreeglina ikka vast mingite vanemate asjade puhul.

Minu arvates vana fännitava panni puhul on peamine auto originaalsuses säilimine, eksklusiivsus (nt lisade näol), komplektsus, hea seisukord, min. rooste, võimalikult vähene omanike arv, tegelik full incident history, võimalikult väike tegelik läbisõit ja ega ongi kõik. Kui Katrini saab on nende värkide koha pealt enam kui hea, võiks ju selle hinnaks olla vabalt 15 asemel ka 30 (40 ) K .

edit 1: tegelt ma arvan et selle pika ja sogase monoloogiga ma tahtsin vist peamiselt öelda seda, et klassik saab 900 ei ole üldarvamuslikult (veel) eriti eksklusiivsete autude hulka liigituv, kuhu ta autonduse kõva verstapostina jõuab, ajaks mil vanus on magus, muu jutt selles postituses on üsnagi "uitvoolud", suhtlemisvajadus noh

edit 2: ok - T-klassik on jah juba praegu (ekslusiivne)

edit 3: nojah, rääkisid jah, ja see on ka õige jutt aga ikkagi ära tule ytlema et juba praegu on olukord mil täpselt samasugused T-saabid on vanema väljalaske aasta masinana juba praegusel ajal kallimad kui uuema aasta väljalaskena - see ealise väärtuse aeg, kui tuleb, siis mingi 10-20 a pärast.

edit 4: ma korjasin selle "999999 1000000-st " maha sellepärast et arvasin et see on juba teemast mööda. no selle repliigi mõte oli kõrvalpõikena lihtsalt selles et ma ei jaga sellist arvamust et autod järjest paremaks lähevad, see on nö "kahe otsaga vorst"

edit 5: ok, panin tagasi neljandasse lõiku "40" :D

edit 6: vot selle flati ja facelifti suhet ei oskagi kirjeldada - sellega pole kursis, kui see tõesti nii on, siis võtan vaiksemaks, aga vaevalt et see hinda mõjutab flati kasuks - kui, siis väga kitsas ringkonnas. Ilmselt on see väärtus rohkem kultuuriline, stiilis: "vot ikka flat oli see tõupuhas ja õige klassik", mille vastu ma ei ole ka ise :drive:

edit 7(sinu edit 5): nojah, nii ta ongi. ainult et kas need sinu editis kirjeldatud KB lugejad ikka saabikuulutusi vaatavadki?

edit 8: pöördudes tagasi selle teema sünni põhjuse juurde - sa oledki siis seisukohal, et 1982 a saab peab olema ostu-müügihinnalt kallim kui samasugune 1987 a saab ning seda käesoleval ajal, s.o. 2005. aastal, kus autode vanuseks on jämedalt see "vana rondi" staatuse 20 aastat?
holger
Postitusi: 83
Liitunud: T Mär 16, 2004 12:33
Asukoht:
Auto:

#2

Äraütlemata tore on jälgida teie mõttevahetust. Kui räägitakse võrdväärsetest 82. ja 87. aasta klassikutest, võib ju tõesti olla, et hinnad võrdsed või vanema kasuks. Aga Eestist reeglina ei leia 82 aasta masinaid, mis oleksid võrdväärses korras 80ndate lõpu omadega (ok, paremale osale neist). Kui ka kuulutuse järgi on auto tipp-topp korras, kõik töötab, roostet vähe jne, kukub ikka niimoodi välja, et Eestis olevad 80ndate alguse masinad on praeguseks valdavas enamuses suht pannistunud ja mürarikkad sõiduriistad, istudes kümnendi teise poole klassikusse, võib aga veel kogeda teatud "uue auto" tunnet. Ma arvan, et makstakse selle tunde eest. Hea meelega. See ju tekitab illusiooni, et autot ei olegi vaja kohe elu eest remontima hakata :P. Nagu olen aru saanud, on ka vaidlusttekitanud 900 pigem projektikas (nii väitis ka omanik), seega ei saa võrralda (praktilisemate) kümnendi lõpu autodega, kuhu ei plaanita hullult raha sisse paigutada.
Tegelikult tahtsin arvata seda, et kuigi 8ondate lõpu klassik pole ehk tõesti nii väärt kultusauto kui `82 turbo, tõstab meie oludes hetkel tema hinna kõrgemaks suurem tarbimisväärtus, meeldib siis see meile või mitte, siin on tegu hoopis erinevate nähtuste võrdlemisega, tarbimisväärtus vs rariteetsus, nende autode hind kujuneb hoopis erinevate reeglite järgi, Eestis tundub, et hinnatakse ja makstakse rohkem tarbimisväärtuse eest (veel).
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#3

taastage mõni vana saab võimalikult originaalilähedaseks ja proovige teda siin eestis myya.
myya saab vaid sõbrahinnaga.
ja kuigi ma ei tea, mis maksti mardi 96 eest,minu arust paremini tehtud vanake, sai lehelugemisest aimu, et seegi läks nii öelda muidu...
teised tehtud aparaadid , mida minu silmad näinud, taunivad vaid suurt lugupidamist tegijatele, et yldse viitsiti kasvõi niipalju jännata....( piltidelt tõesti kena vaadata)!
seega oodata, et siin keegi mingi eriline suur fan kuskil oleks, kes rahanumbrit ja saabihindasid kasvõi saksas, rootsis meieomadega ei võrdleks( just mõtlen vanu saabe)
ja mingi kaheksakymnendate aasta saabi eest rohkelt plekki välja käiks kui hädapärase liikuri eest vaja, mina kyll ei usu.
mitte ei usu.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
Garu
Postitusi: 420
Liitunud: T Mär 08, 2005 11:29
Asukoht:
Auto:

#4

Sellise erilise liikuri müümine on üldse keeruline. Kui müüja on valmis ootama inimest kes oskab asja hinnata, siis võib ka õiglase hinna saada. Kui müügiga kiire siis enamasti peab poolmuidu ära andma.

Unikaalsete autode puhul loeb ka selline asi nagu cool factor mis on iga inimese puhul erinev. Unikaalseid autosid ostetakse ikka rohkem ju enda enesetunde tõstmiseks, et oleks midagi tõsiselt lahedat. Seal tulevad mängu auto ja sisu värv, nahkistmed jne. Näiteks kui see sama masin oleks lisaks turbole veel kupee, näiteks musta värvi ja ilusa nahksisuga. Siis oleks kindlasti rohkem neid kes asjast huvitatud oleks. Ja tõenäoliselt oldaks valmis ka rohkem välja käima.
Vasta