Segusiibrist
Lugu selline, et maanteel sõidu pealt viskas tabloole mootoritule põlema, autol kadus jõud ja tõmbasin tee äärde. Käivitamisel läks käima, pöörded olid ka olemas kui gaasi anda, aga käigu sisse panemisega (automaat) suri auto välja. Kuidagi kõva gaasiga sai lõpuks kohalt minema, ja teel käitus auto norm. Sihtkohta jõudes enam välja ei surnud ja lasi ka käike vahetada. Kõik nagu taas toimib, ometi viskab aeg ajalt mootoritule tabloole põlema. Juhtmed said ka peale visatud, näitas segusiibri probleemi, olevat vist suure külmaga ja kiire sõidu pealt kinni külmunud?! Mis edasi teha, kas peab miskit remontima või eemaldada vaid veakood? Auto nagu töötab, aga kauaks!?
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Kiire sõiduga see segusiiber vaevalt külmub kinni. Kuigi väljas on ca -20 kraadi on sisselaske temperatuur enamjaolt ikkagi plussis. Täna päeval korra kiirendasin ning IAT oli +21 kraadi. Reeglina on TB seest veel õline ka, mis külmumist veelgi takistab. Kuna TB sisaldab veel ka peenemat sorti elektroonikat, siis on võimalik, et tekkis mõne ühenduse ajutine katkestus. See võib tõesti olla põhjustatud külmast. Or maybe not 
