Ei ole küll mudelikohane ega isegi mitte otseselt saabiküsimus aga küsin ikka ära - mismoodi reguleeritakse sõiduauto el.süsteemis laadimisvoolu?
Pingeregulaator tegeleb minuteada pingega. Aga miski peaks ju ka voolu regullima, et kogu genekast saadaolev võimsus pidevalt akut ei laeks? Kuidas seda tehakse? Kas genekas ise teeb seda?
mis reguleerib laadimisvoolu?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
seda kõike teeb nn.pingeragulaator, mis oma olemuselt natukene keerulisem systeem , kui vaid pinge reguleerimiseks.
ja asub tavaliselt kaasaja masinates generaatori sees nn. tablett harjadehoidikus.
ja asub tavaliselt kaasaja masinates generaatori sees nn. tablett harjadehoidikus.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Natukene tuleks põhikooli füüsikat ja elektrotehnikat meenutada
.Pingeregulaatori ülesanne on pinget stabiilsena hoida,sõltumata generaatori pööretest ja tarbijate hulgast("küsitavast"võimsusest).Tarbitava voolu väärtuse määrab ikka ära tarbija,ehk siis auto el.süsteem.Generaator toodab voolu nii palju,kui tarbija "küsib",kuni kriitilise piirini,mil seade ise "maha põleb".
Ei viitsi siin Ohmi- ja Kirhoffi seaduseid lahti seletada.Kel puudulik kooliharidus,võib end interneti abil harida.
Ei viitsi siin Ohmi- ja Kirhoffi seaduseid lahti seletada.Kel puudulik kooliharidus,võib end interneti abil harida.

Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Ei reguleerita seal mingit laadimisvoolu, nagu ülal juba mainitud siis see "reguleerub" ise. Pliiakule võib (ja autodes nii ka tehakse) laadimiseks konstantse (selle eest hoolitseb pingeregulaator) pinge peale anda ja asi ants. Laadimine lõpeb kui purgid on saavutanud vajaliku pinge.
Kogu genekast saadaolev võimsus ei lae kunagi akut, sest laadimisvool rehkendub generaatori ja aku pingete vahe ning aku sisetakistuse järgi.
Kogu genekast saadaolev võimsus ei lae kunagi akut, sest laadimisvool rehkendub generaatori ja aku pingete vahe ning aku sisetakistuse järgi.