O: classikule vända anduri juhtme!

Turbod, jupid, vidinad...
Vasta
leekas
Postitusi: 63
Liitunud: R Sept 17, 2010 13:51
Asukoht:
Auto:

#1

Ostaks siis ülalmainitud juhtme ehk siis andurist pistikuni juhet vaja.
Tegu siis 89a ja 16-klapilise motoga!

tel:56682214
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1938
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#2

Hmm, klassikul (ehk siis Saab 900 1979-1993) ei ole minu teada väntvõlli andurit kui sellist.

Ajad miskit segamini?

Andur on Saab 9000-tel (kas ka 89a ...???) ja minu teada on andur juhtmega ühes tükis, seega juhet eraldi ei ole saadaval.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
leekas
Postitusi: 63
Liitunud: R Sept 17, 2010 13:51
Asukoht:
Auto:

#3

Algselt postitas: AndrusFJR
Hmm, klassikul (ehk siis Saab 900 1979-1993) ei ole minu teada väntvõlli andurit kui sellist.

Ajad miskit segamini?

Andur on Saab 9000-tel (kas ka 89a ...???) ja minu teada on andur juhtmega ühes tükis, seega juhet eraldi ei ole saadaval.

See on b202I moto ja sellel on olemas!

skanimpordi kood on 03.7201
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#4

EZK sensori juhet siis peetakse ilmselt silmas
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1938
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#5

Algselt postitas: KT100
EZK sensori juhet siis peetakse ilmselt silmas

Sel juhul on tegemist knock sensoriga, mitte vända anduriga.

Ja mis sel juhtmel siis viga on? Või on üldse puudu?
Katkist peaks parandada küll ju saama?
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#6

See on minu mäletamist pidi varjestatud juhe.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1938
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#7

Algselt postitas: Cyber
See on minu mäletamist pidi varjestatud juhe.

Ka varjestatud juhet saab parandada, või osta näiteks ELFAst jupp varjestatud juhet ja teha uus. Ei ole raketiteadus ;)

Ma ei tea kuidas EZK puhul aga APC-l on analoogne knock sensori juhe ja selle sensori poolses otsas on pistik, kuid teine ots läheb APC boksi pistikusse - seega eraldi juhet kui varuosa ei ole kuskilt võtta.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
leekas
Postitusi: 63
Liitunud: R Sept 17, 2010 13:51
Asukoht:
Auto:

#8

eks katsub siis juhet lappida-too muidu katki küll.
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#9

Ma ei saa aru mille üle te vaidlete, ka minul 2.1 ezk'ga mootoril on vändal mingi andur ja varjestatud ta pole.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

Kus selline siis asub?:conf:
leekas
Postitusi: 63
Liitunud: R Sept 17, 2010 13:51
Asukoht:
Auto:

#11

kordan veel-sellel motol on väntvõlli asendi andur täiesti olemas aga kahjuks juhtmega koos nii,et tuleb vana juhet lappida.
Algul jäi mulje,et saab kah eraldi aga tegelikult see nii ei ole!
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1938
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#12

Ära sa märgi, uurisin natuke rohkem Bentley manuaali ja tuleb välja, et vabalthingavatel klassikutel ongi kahte tüüpi Hall-i andurit, kuni 1988 asub see jagajas ning pärast 1988 kuskil väntvõlli rihmaratta lähedal. Ma ainult turbokatega tegelenud, seepärast nii arvasin.

Knock sensor on siis lisaks sellele veel.

Inimene õpib kogu elu :red:
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#13

Jep, sellepärast on mu ühel vabalthingaval 89a masinal üks lisaplokk vasakus koopas, mis pidavat siis süüdet keerama ja puha.
Ühesõnaga on mul kuskil see juhe ka olemas, aga lähiajal ei satu sinna, kus ta asub.
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#14

Kui kellelgi peaks seda EZK sensorit vaja minema, siis tõstku käsi. Endal ei lähe vaja, aga uuema tüübi õlipumba kaas läheb loosi.
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#15

Kui kellelgi peaks seda EZK sensorit vaja minema, siis tõstku käsi. Endal ei lähe vaja, aga uuema tüübi õlipumba kaas läheb loosi.

Kas sul on mingi mootor lammutamises? Ega sul seda rihmaratast pole üle?
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#16

Rihmaratas läheb ka käiku seoses T5.5 plaanidega.
Kui otsida, leiaksin ühe rihmaratta ilma EZK variandile.
Vasta