"Murtud südamed" ehk Saab 900 2.0 R4 96 kW saaga

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Kasutaja avatar
mad1
Postitusi: 605
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#26

Algselt postitas: arva
Algselt postitas: mad1
Algselt postitas: arva
Nüüdseks on selgunud, et auto läheb kindlasti müügiks. Seega peab mõtlema, et kas ta korda teha ja tervena müüa, või ostab keegi ta praeguses seisus ära..

Eelistaksin just viimast tegelikult. Mõni osavamate näppudega mees saaks ise tehes ja pärast müües kena kasumit teha..
Algselt postitas: vallikas
Arva, aga Väänast mootor ja Ivomets paneb päevaga peale, nagu ta ise ütles:P ?

loomulikult oskajal tegijal on kulud piseimad kui ta teeb ise kodus omale ning samas vastutad ja teab ise mida ta sinna paigaldab..meie ei näe mootori sisse ..kui me ei kuluta selleks lisaaega..80% juhtudest tuleb kas nn kasutatud "uus" plokk samamoodi vanarauda visata või vajab samuti põjalikku remonti,mis teeb siis nn soodsa hinna ebasoodsaka ja taas vaat et kallimaks kui koheselt uus soetada jne

kui paneks pimesi kliendi hangitud ploki külge,siis tõepoolest teeb päevaga vabalt ära ja kiireminigi ,kuid seda suuremad on riskid...

Samas paistab, et eelmisel korral ei olnud sellest vähemast riskist mitte mingit tolku.. 16k maha visatud raha. Siinkohal jään vastuse võlgu, kas see oli kindlasti mu ema jäik soov hankida teine mootor, millelt ainult plokk ümber tõsta, mitte komplektselt paigaldada. Plokki oleks võinud siiski kontrollida, kuna minul vähemalt rakse uskuda, et sellist viga, mis laseb autol kõigest 2000km sõita, tõesti välja ei paista kuskilt.
Kuna ei ole mootorite hingeeluga nii kursis, siis vabandan ette ära, kui ma milleski valesti olen aru saanud.

Praegu olen asjast aru saanud nii, et soetati uus plokk, millele kulutati nö. lisaaega (ehk ei pandud peale pimesi) veendumaks, et see plokk on korras ja sobib, ning see pidas vastu 2000km. Raske on näha selle lisaaja kasu meile, kui klientidele, sest praegu seisab auto katkise plokiga samas seisus, mis ennem seda remonti. Asja teeb veel eriti kurvaks tõik, et kogu jama sai alguse keti vahetusest, peale mida jooksis esimene mootor kokku ja seda kaks korda, kui ma ei eksi. Enne ju auto sõitis ja probleeme ei olnud..

siinkohal ma ei soovi ma kedagi otseselt süüdistada, vaid küsimus on pigem ideoloogiline, sest mulle tundub, et selles jamas on minu ema viga suhteliselt raske näha, kuna tema ju ei tea sellest teemast midagi ja seetõttu on ta pöördunud asjatundjate poole

kui on näha ilmseid purustusi või metallipuru, saale tükikesi keeldume koheselt vastavat plokki paigaldama ..,teisel juhul pea alati saabub plokk kulunud detailidega ning ka enamjaolt mustust ja prahti täis(on erandeid siiski) mis eeldab kogu kupatuse algosadeks võtmist ning puhastamist..kulumise astme järgi ei määratle kestvusiga kahjuks alati on siiski olemas kulumisjäljed ning ideaalpinnad harvad kasutatud detailidel

..riskigruppi kuuluvad peamised detailid nagu kolvid ,väntvõll ja ka plokk ise-väntvõlli on võimalik teatud juhtudel lihvida rem mõõtu kui raamsaaled on ühe auguga..,mis samas eeldab taaskord lisaraha mitu tuhat....kolvide seisukord on reeglina poolpidune ning soovitavalt panna uued..samas hull lisakulu ja lähevad ju vanad tagasi kui tegemist kokkuhoiuga..plokki eestis minu teada ei sirgestata ja selle kontroll pea võimatu kahjuks

küsimus on sajandikes ..silmaga ei erista palju..

kulunud saaledega ja nö kokkujooksu teel või poolel teel sõitvaid autosid on palju ja neid kohtab sageli..ketivehtusel selgub tõde, kuna avame karteri ja kui seal juba saalepuru, siis teavitame klienti..mingi otsus tuleb teha KOHE


uute saaledega ja õliga kaasneb koheselt risk kokku joosta , samas vanadega edasi sõites on kokkujooksmine tulevikus samuti 100% kindel ..nokk kinni, saba lahti..

ideaallahendus ongi sellisel juhul vaid komplektne alumine kolvigrupp paigaldada..ülejäänud variandid on siiski vaid loterii ja paraku on riskivaba lähenemine siiski kulukam oluliselt ning klient läheb reeglina riskidele välja...kõik on ju kinni ainult rahas

ligikaudu 70% riskidest siiski õnnestub, kuid eluiga pole loomulikult teada siiski ka õnnestumise puhul, mis tähendab siis seda, et kasutatud osadega ei saa siiski garantiid anda igal juhul kui ei ole veendunud et kõik on 100% ideaalne, mille kontroll on suht ebatõenäoline kui mitte võimatu või siis muutub sama kulukaks kui kohene uue ost...ring sai täis vist:)
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#27

Algselt postitas: Merle
Ja veel....garantiid on elus tõesti olulised! Tagavad nimelt turvatunde! Ja Troostiga oli samuti nagu SAAB`ga- armastus esimesest silmapilgust!;)

väga kena postitus aastast 2008.

krt, see eraldi ploki vahetus ikka kahtlasem, kui kogu moto vahetus.
saams näind plokke, milledel puuduvad raamsaalte laagripukad, ja kui need lähvad mingid muud, kui need, mis seal konkreetse motoga juba olnud, siis.....
samas siin ju kirutati, et ka raamsaaled jooksid kokku...
ei oska muud arvata, et miks ka raamsaale...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#28

Vabandan natukese OT pärast, kuid ei saa jätta kasutamata võimalust küsida, kas saabijumalad pigem ütlevad siis selle B204I moto kohta, et sõitku ta oma eluea lõpuni ja kui soov on, siis keresse teine moto? Sest ketivahetus küllaltki kallis ja tõenäoliselt ilmnevad muud probleemid, ehk vaja teha kapitaalne remont, misjärel ei ole soovitud tulemus üldse tõenäoline, vähemalt mitte odavalt tehes?
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#29

Kas ma eksin, kui arvan, et mootor oli seest suhteliselt must, st. siseseinad kuivanud õli kihiga kaetud?
Kui nii, siis sealt need tükid irdusid, ummistades alguses sõela ja tungides seejärel kuhugi õlikanalisse.
Ilmne näide selle kohta, et eelnev(ad) omanik(ud) on autot ainult väljast mukkinud ja mootori hooldusele käega löönud.

Juba korraks sõidu ajal vilksatav õlituli annab märku, et midagi võib olla väga hullusti.
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#30

Paras jama jah ... Mul kestis teine mootor 20 km ja jälle õlituli põles. Romula võttis mootori küll tagasi aga ca 13kilo tööraha + hulgi muud mudru juurde hävisin ikka . Kolmanda panin ise ''kuuri all'' , kõik käis pulkadeks, sai igat jubinat veeretatud ja uuritud. Hetkel käib kõik kenasti. Loodan, et ka edaspidi. Samas olen kindel et ükski klient ei kannataks kinni maksta sellist nillimist ja aretamist. Hinnas tuleks tutikas plokk odavam.
Kasutaja avatar
mad1
Postitusi: 605
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#31

Algselt postitas: sebastian
Kas ma eksin, kui arvan, et mootor oli seest suhteliselt must, st. siseseinad kuivanud õli kihiga kaetud?
Kui nii, siis sealt need tükid irdusid, ummistades alguses sõela ja tungides seejärel kuhugi õlikanalisse.
Ilmne näide selle kohta, et eelnev(ad) omanik(ud) on autot ainult väljast mukkinud ja mootori hooldusele käega löönud.

Juba korraks sõidu ajal vilksatav õlituli annab märku, et midagi võib olla väga hullusti.

eeldad suht õigesti, kuid vähemalt meie puhastame detailid piinlikkuseni ..nii palu kui see on võimalik,puhume läbi kavalid,peseme sõlea jne..kuid ka see ei aita alati siis kahjuks..

üldiselt ongi probleem hooldamises ja meile satuvad reeglina totaalselt hooldamata isendid..üldjuhul muutub hooldamine peale garantii lõppu küsitavaks..oleneb inimesest
Kasutaja avatar
mad1
Postitusi: 605
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#32

Algselt postitas: vallikas
Vabandan natukese OT pärast, kuid ei saa jätta kasutamata võimalust küsida, kas saabijumalad pigem ütlevad siis selle B204I moto kohta, et sõitku ta oma eluea lõpuni ja kui soov on, siis keresse teine moto? Sest ketivahetus küllaltki kallis ja tõenäoliselt ilmnevad muud probleemid, ehk vaja teha kapitaalne remont, misjärel ei ole soovitud tulemus üldse tõenäoline, vähemalt mitte odavalt tehes?

minu soovitus on siiski peale ostu teha koheselt korralik täishooldus olenemata sellest,mida müüja on väitnud.lisaks on vajalik edaspidine korralik hooldamine ning kui saabub ketivahetusaeg ja tõepoolest ilmnevad probleemid,siis tasub siiski paigaldada tuttuus kolvigrupp,mis sisaldab ju ka hinnas juba uut vänta,kolbe,kette,isegi veepumpa jne..kokkuvõttes tuleb odavam, kuid summa suur tõepoolest kohe tasumiseks

kolvigrupp hinnaskaalas 25-35tuhat,oleneb modifikatsioonist

mootori ülemises osas ehk siis plokikaanes on suuremaid probleeme üliharva..tavatööd on klapisääretihendite vahetus ja harva esineb ka hüdrotõukurite vahetust, veel harvemini aga klappide sooveldamist ning juhtpukside vahetust
Kasutaja avatar
mad1
Postitusi: 605
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#33

Algselt postitas: Homersimpson
Paras jama jah ... Mul kestis teine mootor 20 km ja jälle õlituli põles. Romula võttis mootori küll tagasi aga ca 13kilo tööraha + hulgi muud mudru juurde hävisin ikka . Kolmanda panin ise ''kuuri all'' , kõik käis pulkadeks, sai igat jubinat veeretatud ja uuritud. Hetkel käib kõik kenasti. Loodan, et ka edaspidi. Samas olen kindel et ükski klient ei kannataks kinni maksta sellist nillimist ja aretamist. Hinnas tuleks tutikas plokk odavam.

no ja mida ma siis pidevalt väitnud olen eks:notworthy:
Kasutaja avatar
mad1
Postitusi: 605
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#34

Juba korraks sõidu ajal vilksatav õlituli annab märku, et midagi võib olla väga hullusti. [/quote]

vilksatav õlituli viitab õlirõhu kadumisele.mis viitab siis omakorda raamsaalede ülemäärasele kulumisele ja halvimal juhul siis ka juba vända riknemisele..seega on kurb tõsiasi,et 95% juhul ongi siis juba hilja...kahjuks puudub õlitaseme hoiatustuli ,mis aitaks probleemi ehk ennetada
probleemid tekivad reeglina siis ülekuumenemise tõttu(jahutusvedeliku puudumine,termostaat,lekkiv plokikaane tihend, mootori õli alla normi, lisaks tuulutuse ummistused,paakunud õli(loe muda),harva ka õli viskoosuse normipuudulikkus(põlemata kütus õli hulgas või lihtsalt üle normaja ekspluateeritud õli, mille määrde-ja jahutusomadused on olematuks muutunud jne
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#35

Algselt postitas: mad1
vilksatav õlituli viitab õlirõhu kadumisele.mis viitab siis omakorda raamsaalede ülemäärasele kulumisele ja halvimal juhul siis ka juba vända riknemisele..seega on kurb tõsiasi,et 95% juhul ongi siis juba hilja...kahjuks puudub õlitaseme hoiatustuli ,mis aitaks probleemi ehk ennetada
...mis võib tähendada ka seda, et kümneid tuhandeid kilomeetreid on sõidetud õlirõhuga nt. maks. 0,7 baari.
Teatavasti pöörete tõustes ka õlirõhk tõuseb proportsionaalselt, sest kiiremini liikuvaid detaile on vaja paremini õlitada/jahutada...aga kui rõhk tegelikult ei tõusegi enam?
Miski ju selle eest ei hoiata, kuniks lõpuks kukub rõhk veelgi alla, süttib tuli ja siis on muidugi juba hilja kurba nägu teha.
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#36

Või ei tööta õlituli üldse...
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#37

Huvitav teemaarendus.
Moded võiks teha kusagilt maalt spliti pealkirjaga "Surnud Südamed" vms:poke:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#38

''Murtud südamed'' kõlaks ju paremini :D
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#39

:thumb:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#40

kirjutati::

Asja teeb veel eriti kurvaks tõik, et kogu jama sai alguse keti vahetusest, peale mida jooksis esimene mootor kokku ja seda kaks korda, kui ma ei eksi.

ilge lahe teema:
no mis värk see siis oli, et yks mootor lasti 2 korda kokku??
ja siis teine mootor ka kohe 2000 km järel.
no niisama ju ei lähe , eriti veel kui töökojas tehtud.
tore oleks ka mingeid selgitusi saada: näiteks kas kasutati sama õlipumpa, karteripõhja, reduksiooniklappe...
ja kui mootor jube esimest korda kokku läks, kas läks sama vänt?? kanalid olid puhtad/puhastatud??


lihtsalt kahju hakkab inimestest, kes niiipalju raha kulutab, ja tulemust pole ja tulemus see, et antakse mõista veel, et liiga vähe kulutasid.

edite: sams kysimus auto omanikule. kas siis kui mootor kokku jooksis oli õli olemas mootoris?? norm, min, või polnudki...
kihnumehel ka kord paadimootor jooksis kokku, neil igaljuhul õliviga ei olnud...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#41

Vaatan ja imestan, kui rikkad ikka inimesed on, et viitsivad niimoodis sitast saia ehitada. Ostetakse muudkuid "uusi" plokke ja "uusi" mootoreid. :wtf:

Kui asi läheb p*r*e, siis ei ole mõtet sinna kasutatud p*r*e* asja toppida., eriti, kui garantii on veel kahtlasest kahtlasem.

Tuttaval kah lendas 9-5 aero mootor, vänt käis ringi, kolvigrupp vajas vahetust. Ei hakanud üldse n*ss*ma, tutikas plokk esindusest peale ja ei mingeid probleeme. Kallimatel asjadel on esinduse hinnad kenasti tingitavad, eriti, kui töö teostada sealsamases.

terv, teager

EDIT: Teema jagatud kaheks. Jutt käib siis sellest autost
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 2005
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#42

Ma huvipärast küsin, et kas selleise aastaarvu autodele nagu see teemaksolev, on praegu uusi mootoridetaile esindusest saada ja mis selliste hinnad on. Siis oleks hea võrrelda hindu. Näiteks mootoriblokk.
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#43

Algselt postitas: ivomets
kirjutati::

Asja teeb veel eriti kurvaks tõik, et kogu jama sai alguse keti vahetusest, peale mida jooksis esimene mootor kokku ja seda kaks korda, kui ma ei eksi.

ilge lahe teema:
no mis värk see siis oli, et yks mootor lasti 2 korda kokku??
ja siis teine mootor ka kohe 2000 km järel.
no niisama ju ei lähe , eriti veel kui töökojas tehtud.
tore oleks ka mingeid selgitusi saada: näiteks kas kasutati sama õlipumpa, karteripõhja, reduksiooniklappe...
ja kui mootor jube esimest korda kokku läks, kas läks sama vänt?? kanalid olid puhtad/puhastatud??


lihtsalt kahju hakkab inimestest, kes niiipalju raha kulutab, ja tulemust pole ja tulemus see, et antakse mõista veel, et liiga vähe kulutasid.

Sai ju kirjutatud, et kokku pole neist ükski jooksnud, ketivahetuse käigus selgus, et saaled on karteripõhjas, ja see esimene plokk enam ei kõlba, panime teise "uue" ja sellest siin nüüd jutt. Enne tuleb lugeda hoolikalt ja siis kirjutada, muidu saab veel palju arusaamatusi olema.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#44


Arva:
Asja teeb veel eriti kurvaks tõik, et kogu jama sai alguse keti vahetusest, peale mida jooksis esimene mootor kokku ja seda kaks korda, kui ma ei eksi. Enne ju auto sõitis ja probleeme ei olnud..



no siit ma sain sellise info, et 2 korda...

järelikult arva eksis...
...jooksis vaid peaaegu kokku...


aga siis tasub ja kolmas kord ka proovida!!:thumb:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#45

Algselt postitas: teager
Vaatan ja imestan, kui rikkad ikka inimesed on, et viitsivad niimoodis sitast saia ehitada. Ostetakse muudkuid "uusi" plokke ja "uusi" mootoreid. :wtf:

Kui asi läheb p*r*e, siis ei ole mõtet sinna kasutatud p*r*e* asja toppida., eriti, kui garantii on veel kahtlasest kahtlasem.

Jaa meenub ka üks 9-5 mille omanik saatis ka romulatest "uusi" plokke sama aasta masinatelt. Kõik need väga mitmed plokid olid veel hullemas seisus kui tema enda vana.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
arva
Postitusi: 17
Liitunud: T Juul 14, 2009 13:36
Asukoht:
Auto:

#46

Ma võin nüüd eksida, kuid kui see asi juhtus, siis helistas ema mulle ja ütles, et ketivahetuse käigus vahetati saaled ära, peale mida mootor kokku jooksis ja plokk läbi läks. Peale seda siis hangiti uus plokk, mis nüüd õhtal.

Need olid ema sõnad, kui auto paranduses oli. Tean seetõttu, et olin ta peale tol hetkel päris pahane, et ta võrreldes auto hinnaga sellist remonti teeb. Ma ei saanud tol hektel aru, miks ei tõstetud kogu uut mootorit ümber ja hakati mässama kahest kokku aretamisega.

Algselt postitas: Eleri
Algselt postitas: ivomets
kirjutati::

Asja teeb veel eriti kurvaks tõik, et kogu jama sai alguse keti vahetusest, peale mida jooksis esimene mootor kokku ja seda kaks korda, kui ma ei eksi.

ilge lahe teema:
no mis värk see siis oli, et yks mootor lasti 2 korda kokku??
ja siis teine mootor ka kohe 2000 km järel.
no niisama ju ei lähe , eriti veel kui töökojas tehtud.
tore oleks ka mingeid selgitusi saada: näiteks kas kasutati sama õlipumpa, karteripõhja, reduksiooniklappe...
ja kui mootor jube esimest korda kokku läks, kas läks sama vänt?? kanalid olid puhtad/puhastatud??


lihtsalt kahju hakkab inimestest, kes niiipalju raha kulutab, ja tulemust pole ja tulemus see, et antakse mõista veel, et liiga vähe kulutasid.

Sai ju kirjutatud, et kokku pole neist ükski jooksnud, ketivahetuse käigus selgus, et saaled on karteripõhjas, ja see esimene plokk enam ei kõlba, panime teise "uue" ja sellest siin nüüd jutt. Enne tuleb lugeda hoolikalt ja siis kirjutada, muidu saab veel palju arusaamatusi olema.
arva
Postitusi: 17
Liitunud: T Juul 14, 2009 13:36
Asukoht:
Auto:

#47

Õlitase oli normis. Seda sai kontrollitud, kui õlituli madalatel pööretel põlema hakkas. Õli oli siis ka ca 2000 km sees olnud.
Algselt postitas: ivomets
kirjutati::

Asja teeb veel eriti kurvaks tõik, et kogu jama sai alguse keti vahetusest, peale mida jooksis esimene mootor kokku ja seda kaks korda, kui ma ei eksi.

ilge lahe teema:
no mis värk see siis oli, et yks mootor lasti 2 korda kokku??
ja siis teine mootor ka kohe 2000 km järel.
no niisama ju ei lähe , eriti veel kui töökojas tehtud.
tore oleks ka mingeid selgitusi saada: näiteks kas kasutati sama õlipumpa, karteripõhja, reduksiooniklappe...
ja kui mootor jube esimest korda kokku läks, kas läks sama vänt?? kanalid olid puhtad/puhastatud??


lihtsalt kahju hakkab inimestest, kes niiipalju raha kulutab, ja tulemust pole ja tulemus see, et antakse mõista veel, et liiga vähe kulutasid.

edite: sams kysimus auto omanikule. kas siis kui mootor kokku jooksis oli õli olemas mootoris?? norm, min, või polnudki...
kihnumehel ka kord paadimootor jooksis kokku, neil igaljuhul õliviga ei olnud...
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#48

Algselt postitas: mad1
üldiselt ongi probleem hooldamises ja meile satuvad reeglina totaalselt hooldamata isendid..üldjuhul muutub hooldamine peale garantii lõppu küsitavaks..oleneb inimesest

Vabandan OT pärast, aga kas võiksid seda mootori hooldamist pisut täpsustada. Iga 10... no max 15kkm tagant õli vahetada ja krytoxiga määrida(kui on DI-ga auto), ca 30kkm tagant õhufilter ja soovitavalt küünlad, iga paari aasta tagant jahutusvedelik, rihm vastavalt vahetusvälbale ja kett siis, kui häält teeb. Aga see peaks ju elementaarne olema, mida iga terve mõistusega autoomanik teeb/teha laseb olenemata sellest, kas garantii kehtib või mitte. Kas midagi olulist jäi välja või pole suur osa autoomanike tõesti terve mõistusega?
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#49

Paljudel juhtudel ju ei tea auto ajalugu :angry: ... nagu ka mina .... ja seal ämbris ma kolistan siis ;)
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#50

Algselt postitas: napoleon
Kas midagi olulist jäi välja või pole suur osa autoomanike tõesti terve mõistusega?

Sinu viimane lause kehtib, kel pole mõistust, kes soidab liisingumasinaga ja tal suva. Aasta kahe tagant vahetab ju nigunii välja.
Kunagi sai siin inimesi 3 gruppi jaotatud:P

EDIT; parandan siis veidi, on ühed kel pole mõistust, on teised kellel on liisingmasin, on kolmandad kel on lihtsalt pohlad...jne
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Vasta