Saab 9-5 mootori ümber ehitus
Tervist kõigile.Küsimus kas keegi on ka 2,3 t 125 kw ringi ehitanud aeroks.Kas piisab ainult turbo vahetusest ja softi ringi progemisest,pidurid ka vist suuremad.Endal käsil nagu mootori täielikum remont.Kõige pealt läks sid-kasset,siis veepump,ketivahetus ka tulemas ,puksid ka vaja vahetada.Ütleme et korralik summa läheb. Ehk keegi oskab nõu anda.Tänud ette.
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Kõik on võimalik ... Jupats siin kimab mitsu turboga ringi ... Konkreetselt mootorit ei ehita küll keegi ümber tavaliselt.. 

Mul on ka vahetatud vurr, soft ja sidur äkilisemate vastu. Küünlad tuleb ka Aero omad panna. Hetkel muud ei meenu
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Ega seal otseselt midagi ümber ehitada polegi. Turbo, ajusoft ning veermik on ainukesed märkimisväärsed erinevused. Automaatkasti erinevused on ka olemas, kuid mitte kõigil aastakäikudel.
Reeglina oodatakse ära turbo(GT17) surm, pannakse peale mitsu turbo(TD04HL) ning vahetatakse ära soft. Mitsu turbo maksab kusagil 15k+ ringis, softi saad kätte kasutaja Sebastian käest. Samuti võid ka minu poole pöörduda, kui midagi spetsiifilist meeles mõlgub.
Reeglina oodatakse ära turbo(GT17) surm, pannakse peale mitsu turbo(TD04HL) ning vahetatakse ära soft. Mitsu turbo maksab kusagil 15k+ ringis, softi saad kätte kasutaja Sebastian käest. Samuti võid ka minu poole pöörduda, kui midagi spetsiifilist meeles mõlgub.
Algselt postitas: Jupats
Ega seal otseselt midagi ümber ehitada polegi. Turbo, ajusoft ning veermik on ainukesed märkimisväärsed erinevused. Automaatkasti erinevused on ka olemas, kuid mitte kõigil aastakäikudel.
Reeglina oodatakse ära turbo(GT17) surm, pannakse peale mitsu turbo(TD04HL) ning vahetatakse ära soft. Mitsu turbo maksab kusagil 15k+ ringis, softi saad kätte kasutaja Sebastian käest. Samuti võid ka minu poole pöörduda, kui midagi spetsiifilist meeles mõlgub.
Mitsu turbo saab leida ka 7k eest , kas näiteks siin:
525USD+75USD transport
või siin 9k eest
454 GBP+40 GPB transport
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kui üle lombi osta, siis lisandub tolli poolt mõnuga makse veel...
Ses suhtes on UK-st parem osta.
Lisaks tuleb muretseda õli ja jahutusvedelikud torud, mis ei maksa ka mitte vähe. Ma usun, et Jupats mõtles selle 15k juures ikka täiskomplekti, torud ja värgid...

Lisaks tuleb muretseda õli ja jahutusvedelikud torud, mis ei maksa ka mitte vähe. Ma usun, et Jupats mõtles selle 15k juures ikka täiskomplekti, torud ja värgid...
Sealt on jah, terve komplekt 10,490 SEK , juurde tuleks transport ( umbes 500 SEK) Tulebki see 15 000EEK kokku:)
http://www.speedparts.se/images/prod/turbo/59,2220.jpg
http://www.speedparts.se/images/prod/turbo/59,2220.jpg
Kui piirduda natuke vanema -06 aerol peal oleva mitsuga siis saab ka odavamalt. Turbosse sisse tuleva õhu toru ei pea siis vahetama.
Kui üldse speedpartsi lehelt hindu vaadata, siis ei saa mina aru miks katkise garreti asemel uue garreti peaks panema.
Aga eks igaühele oma
Kindlasti tasub aga enne tellimist ka kohalikelt asutustelt hindu küsida.
Kui üldse speedpartsi lehelt hindu vaadata, siis ei saa mina aru miks katkise garreti asemel uue garreti peaks panema.
Aga eks igaühele oma

Kindlasti tasub aga enne tellimist ka kohalikelt asutustelt hindu küsida.
There ain't no way but the hard way. Get used to it.
Ega ise ka ei tahtnud seda asja ette võtta aga juhuste kokku langevuste tõttu pean tegema.Sest mootor laiali võetud,tahaks vahetada rõngad ,klapisääre tihendid ,Puksid ,rooliotsad ,ploki lihvimine jne.Mõte nagu oleks teha aeroks,et hiljem ei tuleks väga palju ringi teha ,ehk kolvid ka teised aga tundub et ei.
On siis ka vahet mitsu ja garreti vahel või ei ?????
Aga tänud teile kõigile ,sain tunduvalt targemaks,kui enne.TÄNUD,TÄNUD.
On siis ka vahet mitsu ja garreti vahel või ei ?????
Aga tänud teile kõigile ,sain tunduvalt targemaks,kui enne.TÄNUD,TÄNUD.
FPT/HOT Mitsu ja LPT Garretti vahe on see, et esimene puhub oluliselt rohkem ja kannatab veidi rohkem piinamist kui teine. Nii olen ma aru saanud vähemalt.
Kui midagi aretada, siis võib alati veel ägedama turbo panna. Holset, KKK, Garretti kallim ots jne.
Kui midagi aretada, siis võib alati veel ägedama turbo panna. Holset, KKK, Garretti kallim ots jne.

Rõngaste vahetus on tulutu tegevus sellel mootoritüübil,kuna kurjajuureks on "ovaalseks "kuluvad kolvid.Algselt postitas: janval
Ega ise ka ei tahtnud seda asja ette võtta aga juhuste kokku langevuste tõttu pean tegema.Sest mootor laiali võetud,tahaks vahetada rõngad ,klapisääre tihendid ,Puksid ,rooliotsad ,ploki lihvimine jne.Mõte nagu oleks teha aeroks,et hiljem ei tuleks väga palju ringi teha ,ehk kolvid ka teised aga tundub et ei.
On siis ka vahet mitsu ja garreti vahel või ei ?????
Aga tänud teile kõigile ,sain tunduvalt targemaks,kui enne.TÄNUD,TÄNUD.
Mida pead silmas "ploki lihvimisega"?
Joonhoonimist eestis ei teostata,ploki sirgestamist samuti mitte.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989