õlitaseme määramine ja suunatulekang.

Vasta
Kasutaja avatar
Maksim
Postitusi: 39
Liitunud: T Nov 11, 2008 9:51
Asukoht:
Auto:

#1

Tervist.

Kaks küsimust:

1)Kas kõikidel 9-5-tel on suunatulekang ühesugune olenemata mootorist, käigukastist jne... küsin sellepärast, et tundub, et lüliti sassis, kuna vasak kaugtuli jonnib ja ei taha põleda kuigi pirn korras. Voolu ei tule kaitsmele peale.

2) Kuidas on ÕIGE määrata õlitaset mootoris? Kas ma peaks kollase õlikorgi vajutama lõpuni põhja ja keerama või ainult pöörama selle kergelt nagade taha ja siis vaatama? Sest kui ma selle põhja surun, läheb ta ju sügavamale ja näitab suuremat taset. Mispidi siis õige oleks?


Tänan abi eest!
Virgo
Postitusi: 116
Liitunud: R Mai 29, 2009 14:23
Asukoht:
Auto:

#2

Selle kaugtule puhul on probleem ilmselt tulede moodulis. Oota veidi ja siis juba Trionic vastab su küsimusele või lausa teeb korda. Kang vaevalt, et ühe tule jamas süüdi on.
SID1 SID2 remont, kliima display remont
www.harteron.ee
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#3

Algselt postitas: Maksim
2) Kuidas on ÕIGE määrata õlitaset mootoris? Kas ma peaks kollase õlikorgi vajutama lõpuni põhja ja keerama või ainult pöörama selle kergelt nagade taha ja siis vaatama? Sest kui ma selle põhja surun, läheb ta ju sügavamale ja näitab suuremat taset. Mispidi siis õige oleks?
Ja kas õli kontrollitakse sooja või külma mootoriga. Õigemini kas enne kontrollimist peab auto olema pisut seisnud (õli "alla" vajunud.)
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#4

Algselt postitas: Virgo
Selle kaugtule puhul on probleem ilmselt tulede moodulis. Oota veidi ja siis juba Trionic vastab su küsimusele või lausa teeb korda. Kang vaevalt, et ühe tule jamas süüdi on.
Peaks olema sama vastus....
Algselt postitas: Trionic
kümnetest(või sadadest) selliste probleemidega autodest(saabidest),mida viimase kümnel aastal olen näppinud,on meeles ainult 4-5 juhust,kus tuledeprobleem ei olnud põhjustatud külmakatest,või põlenud pistikutest.
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=3766
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Kasutaja avatar
Maksim
Postitusi: 39
Liitunud: T Nov 11, 2008 9:51
Asukoht:
Auto:

#5

Tänan suunatulekangi küsimuse vastamise eest aga õli mõõtmise kohta polegi nagu veel vastust, seda tahaks ka teada väga...
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#6

Mootor soe ja seisnud, korgi keerad ikka kinni korralikult.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#7

Algselt postitas: Cyber
Mootor soe ja seisnud, korgi keerad ikka kinni korralikult.
Seisma peab vähemalt 5minutit. Korki kinni pole vaja keerata. Piisab täiesti kui paned lihtsalt vastu. Vajutamine on vajalik kinni keeramiseks:wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
andreas1982
Postitusi: 157
Liitunud: E Juun 04, 2007 15:07
Asukoht:
Auto:

#8

Kas mitte ei ole nii , et 9-5´l mitte õli valgu seises mitte alla aga nö "üles" ! Ehk siis just töös olnud mootor näitab rohkem kui 5 min seisnud mootor ?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#9

Algselt postitas: andreas1982
Kas mitte ei ole nii , et 9-5´l mitte õli valgu seises mitte alla aga nö "üles" ! Ehk siis just töös olnud mootor näitab rohkem kui 5 min seisnud mootor ?
Kuidas see küll võimalik peaks olema?:conf:
Aero2010
Postitusi: 137
Liitunud: E Okt 15, 2012 13:16
Asukoht:
Auto:

#10

Hiljuti kontrollisin releesid vahetades ühesugused ära. 2 tükki jäidki vist vahetusse(identsed) ja nüüd vasak kaugtuli kutu. Kas võib sama asi olla et need külmjooted nüüd välja lõid siis? Releeks FR14 High beam Lights mis vahetusse läks?
Aero2010
Postitusi: 137
Liitunud: E Okt 15, 2012 13:16
Asukoht:
Auto:

#11

a sorri auto on 9-5 aero
Aero2010
Postitusi: 137
Liitunud: E Okt 15, 2012 13:16
Asukoht:
Auto:

#12

http://img850.imageshack.us/img850/4190/relesold2.jpg Täpselt samas kohas oli praegu ühenduses. Tinutasin selle koha üle, aga ei paranenud midagi. Sel omanikul, kes selle pildi tegi lahendas ületinutamine probleemi. Milles võib asi olla?
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#13

Jooda ülejäänud 4 "külmakat" ka üle-siis hakkab tööle:eureka:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Aero2010
Postitusi: 137
Liitunud: E Okt 15, 2012 13:16
Asukoht:
Auto:

#14

Kontrollisin kõik üle pole nagu rohkem midagi viga.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#15

Kas see pilt on sinu tehtud?
Isegi sellelt "andromeeda udukogult" näen ma veel nelja külmakat...
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Aero2010
Postitusi: 137
Liitunud: E Okt 15, 2012 13:16
Asukoht:
Auto:

#16

Kui juba siis juba:D käisin kõik üle. Eks homme näis kas tulemust ka on.
Aero2010
Postitusi: 137
Liitunud: E Okt 15, 2012 13:16
Asukoht:
Auto:

#17

tulemus 0. Tuleb vist uus relee otsida.:freak:
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#18

Tule sõida läbi mõni päev-vaatame üle...
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Aero2010
Postitusi: 137
Liitunud: E Okt 15, 2012 13:16
Asukoht:
Auto:

#19

Sai siis relee ära vahetatud ja ikka sama asi. Paremaks ei muutunud midagi. Kust veel viga otsida?
Vasta