Tervist.
Kaks küsimust:
1)Kas kõikidel 9-5-tel on suunatulekang ühesugune olenemata mootorist, käigukastist jne... küsin sellepärast, et tundub, et lüliti sassis, kuna vasak kaugtuli jonnib ja ei taha põleda kuigi pirn korras. Voolu ei tule kaitsmele peale.
2) Kuidas on ÕIGE määrata õlitaset mootoris? Kas ma peaks kollase õlikorgi vajutama lõpuni põhja ja keerama või ainult pöörama selle kergelt nagade taha ja siis vaatama? Sest kui ma selle põhja surun, läheb ta ju sügavamale ja näitab suuremat taset. Mispidi siis õige oleks?
Tänan abi eest!
õlitaseme määramine ja suunatulekang.
Selle kaugtule puhul on probleem ilmselt tulede moodulis. Oota veidi ja siis juba Trionic vastab su küsimusele või lausa teeb korda. Kang vaevalt, et ühe tule jamas süüdi on.
SID1 SID2 remont, kliima display remont
www.harteron.ee
www.harteron.ee
Ja kas õli kontrollitakse sooja või külma mootoriga. Õigemini kas enne kontrollimist peab auto olema pisut seisnud (õli "alla" vajunud.)Algselt postitas: Maksim
2) Kuidas on ÕIGE määrata õlitaset mootoris? Kas ma peaks kollase õlikorgi vajutama lõpuni põhja ja keerama või ainult pöörama selle kergelt nagade taha ja siis vaatama? Sest kui ma selle põhja surun, läheb ta ju sügavamale ja näitab suuremat taset. Mispidi siis õige oleks?
Peaks olema sama vastus....Algselt postitas: Virgo
Selle kaugtule puhul on probleem ilmselt tulede moodulis. Oota veidi ja siis juba Trionic vastab su küsimusele või lausa teeb korda. Kang vaevalt, et ühe tule jamas süüdi on.
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=3766Algselt postitas: Trionic
kümnetest(või sadadest) selliste probleemidega autodest(saabidest),mida viimase kümnel aastal olen näppinud,on meeles ainult 4-5 juhust,kus tuledeprobleem ei olnud põhjustatud külmakatest,või põlenud pistikutest.
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Seisma peab vähemalt 5minutit. Korki kinni pole vaja keerata. Piisab täiesti kui paned lihtsalt vastu. Vajutamine on vajalik kinni keeramiseks:wise:Algselt postitas: Cyber
Mootor soe ja seisnud, korgi keerad ikka kinni korralikult.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
- andreas1982
- Postitusi: 157
- Liitunud: E Juun 04, 2007 15:07
- Asukoht:
- Auto:
Kas mitte ei ole nii , et 9-5´l mitte õli valgu seises mitte alla aga nö "üles" ! Ehk siis just töös olnud mootor näitab rohkem kui 5 min seisnud mootor ?
Kuidas see küll võimalik peaks olema?:conf:Algselt postitas: andreas1982
Kas mitte ei ole nii , et 9-5´l mitte õli valgu seises mitte alla aga nö "üles" ! Ehk siis just töös olnud mootor näitab rohkem kui 5 min seisnud mootor ?
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Hiljuti kontrollisin releesid vahetades ühesugused ära. 2 tükki jäidki vist vahetusse(identsed) ja nüüd vasak kaugtuli kutu. Kas võib sama asi olla et need külmjooted nüüd välja lõid siis? Releeks FR14 High beam Lights mis vahetusse läks?
http://img850.imageshack.us/img850/4190/relesold2.jpg Täpselt samas kohas oli praegu ühenduses. Tinutasin selle koha üle, aga ei paranenud midagi. Sel omanikul, kes selle pildi tegi lahendas ületinutamine probleemi. Milles võib asi olla?