See selleks, eks kui õige aeg käes, laseb saabispetsidel asja üle kontrollida
jamad kliimaga
Tuli ka kalibreerimisel 1....08 kood. Siiski mingeid suuri vigasi pole kliima töös märganud. Peale kalibreerimist viskab törts kuuma õhku ja siis regullib kohe õige temperatuuri tagasi. Vahest siin soojemate ~20 kraadiste ilmadega oli hoopis tunne, et ventilaatori pöörded on kahtlaselt väiksed, kui sooviks just jahedat õhku näkku jahutuseks - eriti kui päikest polnud aga soe oli ikkagi. Asi ärkas siis kui soovitud tempi panna 15-ni või käsitsi panna pöördeid juurde. Muidu kui saun oli seisvasse autosse sissee istudes sees siis ikka loomulikult külma õhku pahinal tuli
Niipalju siis automaatika (AUTO reziim) käitumise tähelepanekuid.
See selleks, eks kui õige aeg käes, laseb saabispetsidel asja üle kontrollida
See selleks, eks kui õige aeg käes, laseb saabispetsidel asja üle kontrollida
Algselt postitas: macadam
See kaob ära siis kui see displei ära väsib. Mul vilgub ta ka vahelduva eduga. Samas süsteem toimib.
Eks ma ise kahtlustasin ka seda. Imelik et et küik muu seal displey peal on kenasti alles. Aga samas pean tõdema jah, et süsteem ise nagu töötaks veel.
Mul on kahtlus, et 9-5 ('02) kliimast on midagi välja jooksnud. Keerasin auto ringi puhtal, puutumata lumel ja üsna täpselt keset autopõhja, kahe rattajälje vahele jäid peened neoonkollased read. (Kohe meenus, et eelmisel õhtul maanteel 100-ga sõites oli armatuuri alt või eestpoolt kosta vedeliku vulina või väikeste jääpurikate kõlina sarnast heli. Hoogu maha võttes oli vaikus majas.)
Lähimas saabitöökojas vaadati auto üle ja öeldi, et visuaalselt leket ei ole ja süsteemis on (vähemalt mingi) surve sees, mis välistab lekke võimaluse. Survet mõõta pidavat saama vaid süsteemi täieliku kontrolli (tühjaksimemine-hõrenduse kontroll-taastäitmine-survestamine) käigus. Soovitati mul edasi sõita ja suve oodata.
Millise välistemperatuuri juures kompressor rakenduma hakkab 9-5-l? Kas sellest kraadist allapoole pole sisulist vahet, kas ECON nupp on sees või mitte?
Lähimas saabitöökojas vaadati auto üle ja öeldi, et visuaalselt leket ei ole ja süsteemis on (vähemalt mingi) surve sees, mis välistab lekke võimaluse. Survet mõõta pidavat saama vaid süsteemi täieliku kontrolli (tühjaksimemine-hõrenduse kontroll-taastäitmine-survestamine) käigus. Soovitati mul edasi sõita ja suve oodata.
Millise välistemperatuuri juures kompressor rakenduma hakkab 9-5-l? Kas sellest kraadist allapoole pole sisulist vahet, kas ECON nupp on sees või mitte?
kui see tõesti +4° on, siis vast pole keeruline kasvõi õues puhuriga natuke sooja õhku puhuda välisõhu anduri suunas. Ja kui auto arvab, et õues >4° on, siis saan ju proovida, kas kompressor rakendub = mootori pöörded langevad hetkeks?
Sikupilli Prisma parklas on +7 kraadi 
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]


